Emma
Anya ma nem dolgozik, úgyhogy ketten voltunk itthon. Főztünk, néztünk sorozatot, és beszélgettünk. Nem nagyon szoktunk beszélgetni fiúkról, de most rá kérdezett, hogy van-e valaki. Mert szerinte mostanában eléggé csapzott vagyok.
- Szóval kislányom, hogy vagy mostanában? Van valaki fiú az életedben?
- hát ami azt illeti van valaki, vagy valakik...
- Ejha, valakik? Mesélj.
- de hallgass végig akkor
- Rendben.
- szóval Nate...
- Úgy tudtam.
- anyaaaa, hallgass végig, várj tudtad?
- Sejtettem, igen, de folytasd.
- Szóval Nate és köztem alakult valami, de nem mondtuk el senkinek, Ameliának sem, ehhez is köze van, hogy most jelenleg nem vagyunk annyira közel egymáshoz. Én nem akarok titkolózni Amelia előtt, ő a legjobb barátnőm, de szerintem nagyon megharagudna rám, ha ez kiderülni. És Nate a múltkor elég fura volt, az egyik csapattársának balesete volt, és hát ők nagyon össze tartókat. Próbáltam jobb kedvre deríteni, de ő letámadott engem. Úgyhogy össze vesztünk vagy mi. És a szilveszteri bulin megismerkedtem Finn-el, nagyon kedves volt velem, és úgy érzem egymásra hangolódtunk, de ahj Finn más, ő nem Nate. De megbántott.- Kislányom, vagy inkább màr nagylányom. Mikor lett belőled felnőtt? Tedd fel magadnak a kérdést. Ha becsukod a szemet kit látsz magad mellett. Finnt nem ismered túl régóta, ha úgy érzed, hogy lehet köztetek valami, akkor derítsd ki! Ha Nate az igazi akkor a végén úgy is együtt lesztek. Hallgass a szívedre, és ha bármi van nyugodtan szólj nekem. Ne nekem kelljen kihúznom belőled, oké? Segítek neked bármi van. Ha bármit is számít akkor én TeamNate vagyok!!!
- Köszi anya, ez segített, szólók majd ha kitaláltam mi lesz, szeretlek!
- Én is téged drágám.Nagyon jó volt beszélgetni anyával, át kell gondolnom mit akarok. És beszélek Ameliával amint kiderül, hogy most mi van köztem és Finn között. És pont rám írt Finn.
- Szia Emma, mizu? Van kedved találkozni.
- Szia Finn, persze van, mi a terv?
- Mihez lenne kedved?
- Elmehetnénk sétálni, a parkba?!
- Rendben 4-re ott vagyok érted.
- Várlak🥰
- 🥰Uhhh, ez most randi lenne?? Elkészültem és lementem elmesélni anyának. Szerinte ez randi, de mondta hogy óvatosan tapogatózzam ki, hogy szerinte ez mi. Finn megjött értem, és el is indultunk. Útközben a szilveszterről beszélgettünk. És folytattuk amikor kiszálltunk a kocsiból.
- Szóval jól érezted magad a bulin?
- Igen, jó volt! Te is?
- Igen, az a része tetszett a legjobban amikor együtt voltunk. Azért emlékszel rá?
- Igen, sajnos, vagyis nem azért mert rossz volt csak elég kínos nekem így vissza gondolni, hogy csak ledobtam a ruhám és úgy voltunk a jacuzziba...
- Gyönyörű szép voltál... most is az vagy, szerencsés vagyok, hogy adsz nekem esélyt.
- Ez most randi?
- Igen, ha neked megfelel.
- Igen meg:) ( Nate-el még sose randiztunk )Eléggé fáztunk, az az ötlete támadt, hogy menjünk át hozzá, filmezni. Mind tudjuk ez mit jelent. Bele mentem, de nem akartam semmi olyat, ahhoz túl józan vagyok. Nem volt otthon a családja...
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
ESTÁS LEYENDO
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...