Emma
Hétfő reggel van. Viszonylag szépen öltöztem fel, egy fekete hosszú ujjú felől vettem fel egy barna rövid szoknyába, vettem fel harisnyát, és egy fekete csizmát. Kint nagyon hideg van, már várom, hogy essen a hó, bár még csak november van.
Megyek ki a kocsihoz, de csak a lábam elé nézek, köszönök nekik, de csak Ameliára nézek. Érzem, hogy Nate néz engem a vissza pillantó tükörből, de én nem is figyelek rá. Nagyon kellemetlenül érzem magam, és szerintem ő is, meg se néztem amit még tegnap irt nekem. Lehet ha normálisan viselkednék, akkor nem lenne az egész ennyire kellemetlen. De nem tudom, hogy kéne kezeljem.
Az egész hét hasonló képpen telt. A suliba szemezgettünk, néztük egymást ebédlőbe, egyszer oda jött hozzám, de kitaláltam valamit, hogy mennem kell. Kell nekem még egy kis idő, hogy kigondoljam ezt az egészet.
Hétfőn meg írtuk a dolgozatot, szerintem jól sikerült.Már péntek van, reméltem, hogy Ameliával találkozhatok, de Dave-el találkozik. Este van, és én a családommal nézek egy filmet. Az atlétikás csoportban beszélik a lányok, hogy el kéne menni, inni egyet. Végül bele megyek. Elkészültem. Egy fekete hosszú egyberuhát vettem fel. Kicsit merészebben sminkeltem. Piros rúzst kentem fel. Majd elindultam. Gyalog mentem, bedugtam a fülem és zenét hallgattam közben. Taylor Swift-et, természetesen. Közben Nate-en gondolkodtam.
Meg is érkeztem. Egy kocsma szerű helyre mentünk. Én csak egy pohár bort kortyoltam el, semmi többet! Csináltunk insta story-t a lányokkal. És Nate nézte meg egyből. Írt is rá;
- óvatosan igyál!!
- nyugi, vigyázok magamraMár 11 óra van, én kezdek kicsit lehangolt lenni, Nate miatt. Majd ír megint;
- még kint vagy?
- igen, miért?
- nincs kedved össze futni?
- ( nos ez elég váratlanul ér engem ) de, van
- elmegyek értedKint várom, majd megérkezett, beszálltam, és el is indult.
- mennyit ittál?
- csak egy pohár bort ittam
- akkor tudunk legalább józanul beszélgetni
- miről akarsz beszélni?
- ami múlthéten történt, emlékszel?
- ( akár mondhatnám azt hogy nem ) igen emlékszem... de hova megyünk?Oda mentünk a parkba és úgy állt meg, hogy épp a tavat láttuk, bár sötét volt, de a lámpák nagyjából meg világították. Nem szálltunk ki mert nagyon hideg volt.
- szóval, azt mondtad, hogy tetszem neked
- és te azt mondtad, hogy te is így érzel
- igen...
- (istenem de kínos) csak azért mondtad mert én is?
- nem, egy ideje már így érzek, csak nem tudtam te hogy érzel, ezért nem szóltam
- nem is tudom mit mondjak, (megkönnyebbültem)
Volt egy olyan megérzésem amúgy, hogy te is érzel valamit, Lily is mondta nekem, hogy látszik rajtad
- jó szemük van akkor (mosolyogva mondja)
- és most mi lesz? Mert ezt most tök jól megbeszéltük, de mi legyen?
- szerintem logikus lenne, ha randiznánk.... ( mondja nevetve )
- jó és mi lesz Ameliával?
- neki ehhez semmi köze
- de hát a húgod, nekem meg a legjobb barátnőm, nem titkolhatok előtte ilyet, végülis, randizzunk, lehet nem működik, és akkor úgy is vége
- azért remelem nem lesz vége
- de haladjunk lassan, egészen mai napig nem tudtam kölcsönös-e, erre meg már a randiról beszélgetünk
- egyetértekVégül haza hozott.
- akkor jó éjszakát Em :)
- jó éjt Nate :) majd beszélünkEGEK. Mi történt. Nem bírom felfogni.
❤️
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...