Emma
Szombat reggel van 9 óra. Nem bírok tovább aludni, és nem is aludtam valami jól, egész éjjel forgolódtam. Azon gondolkoztam, hogy Amelia meg haragszik rám, ha elmondom neki, hogy tetszik nekem a bátyja. Ezzel elrontanék mindent.
Ráadásul elképzeltem magam előtt, hogy Nate is viszonozza az érzéseket, és összejövünk. És nagyon tetszett ez a kép. Lehet Amelia jól fogadná, ha lenne valakije, és akkor a szerelem megvakítaná, és jobban, megértőbben fogadná. Dave- el elég jól haladnak, minél hamarabb össze kéne jönniük... Na jól van majd kitervelek valamit.
Most inkább nézek egy kis Grace klinikát, Meredith és Derek kapcsolata erőt ad nekem.
Délután fél 4 van, én már nagyjából elkészültem, és össze pakoltam, jó lesz egyet beszélgetni a lányokkal.
Időközben ide is értem Lilyhez. Nagyon szép nagy házuk van, talán kétszer voltam itt összesen. Már majdnem mindenki itt volt, amikor én megérkeztem.
- Sziasztok
- Szia Emma (köszön mindenki)Leültem a többiekhez, majd Lily beállított egy tálca borospohárral, majd hozott 2 üveg bort, azt hittem ez vissza fogott este lesz, de okes, talán egy kis bortól nem lesz semmi bajom.
Már a második pohárral iszom, és már kellően érzem is a hatását. Határozottan becsíptem.- Lányok, nem akartam előre szólni, mert nem volt biztos, de meghívtam Masont, mert eléggé tetszik nekem, és mondtam neki, hogy nyugodtan hozzon akit akar. És most írt, hogy úton vannak... Remélem nem gond. ( Lily )
Őszintén szólva engem teljesen hidegen hagyott, már így se tudtam a világomat, csak nevetgéltem össze vissza Jane-el.
És hát nyilván ki volt aki jött Mason- el? Legalábbis az egyik? Hát Nate, nyílván. Elsőre nem értettem, hogy hogy kerül ide. És hogy miért nem mondta, hisz tegnap már akkor tudott erről, és én is mondtam neki csütörtökön.
- Szia Nate, hát te, hogy kerülsz ide? ( kicsit össze folynak a szavaim, de a lényeg érthető )
- Szia Em, hát nem volt biztos, hogy jövünk, de végül nem volt más tervünk. Látom te már ittál.
- oh csak egy egészen keveset ( egyre érthetetlenebben beszélek )
- talán egy kicsit gyere üljünk le, hozok neked egy kis vizet
- ( elő jött egy kis déja vu érzés ) oki doki, én nem megyek sehova
- itt is van a víz hölgyem
- hölgyem?
- na csak idd, gyerünk
- igen is tanár úr! Jó ez egy kicsit furán hangzott
- hát igen egy kicsit
- csak a pia beszél belőlemNate elment beszélgetni másokkal, én addig a kanapén próbáltam magamhoz térni, és valahogy véletlen lecsúszott még egy pohár bor. Eléggé melegem lett, éreztem ahogy vörösödök. Gondoltam egyet majd elindultam az ajtó felé. De ez nem igazán sikerült, ugyanis megbotlottam. Elég kínosan éreztem magam, pedig szinte senki nem vette észre. Nate oda jött segíteni, de össze vissza beszéltem. Végül nem tudom, hogy hogyan értett meg engem, de egyszer csak már kint voltam vele a levegőn. Ne kérdezzétek arra nem emlékszem hogy hogyan.
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...