Emma
Amelia és Nate össze dobtak valamit vacsira. Én addig aludtam még egy kicsit. Néha fel keltem arra ahogy vitatkoznak vagy nevetnek éppen. Majd leültek mellém, kerestek egy filmet és elkezdtük nézni. Nagyon jó érzés volt, olyan mint régen. Eléggé lekötött minket a film és Amelia elfelejtette a sütőben a kaját, ami teljesen oda égett. Ezért Nate rendelt inkább pizzát. A pizza megjött, ettünk. Majd valaki csenget. Ajtót nyitok, Lily-ék azok;
- Sziasztok, hát ti?
- Hallottuk mi történt ma, csak kíváncsiak voltunk, hogy hogy vagy.
- Gyertek csak be.
- Csak egy kicsit maradunk, mert mennünk kell haza még tanulni.Tényleg nem sokat maradtak, max 20 percet. De jól esett, hogy átjöttek.
3-an maradtunk, csak ültünk és mindenki a telefonját nyomta. Amikor Amelia megszólal;
- Beszéljük meg.Mind tudtuk, hogy miről lesz szó.
- Beszéljünk. ( komoly lett a hangulat )
- Ha együtt akartok lenni, felőlem legyen.
- Tényleg?
- Jól vagy Amelia? ( Nate )
- Igen, gondolkoztam és ha kedvelitek egymást és akarjátok egymást nem állhatok az utatokba.
- És mi? Barátok maradnánk?
- Igen Emma. Te vagy a legjobb barátnőm, téged nem lehet helyettesíteni.
- Most kimegyek egy kicsit, kiviszem Lolát, ti meg beszélgessetek.
- Hé Amelia, köszönjük! ( Nate, én )Hát ezt még fel kell fognom. Ezalatt a 2 hét alatt eléggé elidegenedtem Nate-től.
- Te még szeretnél velem lenni? ( Nate )
- Persze, hogy szeretnék, de úgy érzem már nem ismerlek vagy elszoktam tőled.
- Ezen tudunk változtatni. Ha benne vagy.
- Benne. Te nem haragszol rám?
- Miért haragudnék?
- Mert ha úgy nézzük Ameliát választottam helyetted, és szakítottam veled 2 nap után.
- Fos volt ez a 2 hét. Hagyjuk magunk mögött.
- Okés. De kezdjük "előröl", menjünk el randizni, és utána térjünk vissza a kapcsolatra.
- Ahogy jó neked Em. :)Amelia vissza jött. Elmondtuk neki mire jutottunk, és neki ez így rendben volt. Este fél 9 volt. Néztünk Tv-t, telefonoztunk, majd mindenki kidőlt. Arra ébredtünk, hogy anyáék haza jöttek. Egyből oda jöttek kérdezték mi volt, hogy vagyok, megköszönte nekik, hogy vigyáztak rám. Ők haza mentek. És anya még megkérdezte, hogy most akkor mi a szitu hármunkkal. Elmondtam neki, és megbeszéltük, hogy holnap még itthon maradok. Megírtam Ameliáéknak is, hogy holnap még nem megyek. És este elég sokat beszélgettem még velük, külön.
Elmentem fürdeni egyet, nagyon jól esett egy kád meleg víz. Gyújtottam gyertyát, nagyon jó érzés volt, majdnem el is aludtam. Utána még telefonáltam Nate-el, megbeszéltük, hogy holnap ha jól leszek elmegyünk moziba. Már most jól vagyok igazából úgyhogy nagyon várom a holnapot.
❤️
Hogy tetszik?🥰
Kép: pinterest
Folytatás⬇️
YOU ARE READING
A kiszemelt!
RomanceA story egy 17 éves lányról szól (Emma Wilson) akinek megtetszik egy fiú a suliból (Nate Murphy) aki 18 éves. Nate-nek van egy húga Amelia, aki osztálytársa Emmának, és szinte legjobb barátnők. Ezért Emma sokszor megy át Ameliáékhoz, és sokszor lát...