-7-

22.4K 2K 2.1K
                                    

Jungkook derin uykusundan bacağında hissettiği ellerle uyandı. Gözlerini hayal meyal açtığında uyluklarını avuçlayan efendisiyle göz göze geldi. Gözleri kocaman açıldı. Gördüğü manzara karşısında şok olmuştu.

Efendisinin üzerinde hiçbir şey yoktu. Altındaysa siyah pantolonu ve beline dolanan altın tokalı siyah kemeri vardı. Bacaklarını yoğurmaya devam etti Jungkook'un pijamasının üstünden. Çocuk kıpırdamak istiyordu ama kıpırdayamıyordu.

Efendisi bir elini pijamasının lastiğine takıp aşağı çekiştirirken diğer kolunu genç çocuğun belinin altına yerleştirmişti. Hafifçe havalandırdı altındaki bedeni, böylece pijamayı kolayca sıyırabilmişti. Zaman kaybetmeden bacaklarından sıyırıp odanın bir köşesine fırlattı Taehyung bez parçasını.

Jungkook bacaklarının arasına giren ve iki bacağını birden kollarıyla tutup omzuna koyan efendisini izliyordu yattığı yerden. İç bacağında hissettiği öpücükle başını geriye doğru atarak inlemesine hakim olamadı çocuk. Efendisi başını bacak arasına gömmüş kafasını bir o yana bir bu yana çevirerek her iki bacağına da ıslak öpücükler konduruyordu.

Dakikalar geçtikçe ıslak öpücüler ısırıklara dönüşmüştü. Jungkook durmadan inliyordu, çok zevk alıyordu ama aynı zamanda bir şeyler hiç yeterli değil gibiydi. Sonunda efendisinin hareketleri durdu ancak başını bacak arasından çıkarmamıştı. Aksine bacaklarını pas geçip organına yönelmişti.

Çocuk sızdırdığı için ıslanıp iyice yapışan iç çamaşırının üzerinden sertleşmiş organına kondurulan öpücüğü hissettiğinde derin bir inilti kaçırdı ağzından. Aldığı zevk o kadar yoğundu ki efendisinin omuzlarında olan bacaklarına baskı uygulayarak belini ve sırtını da ayırmıştı yataktan. Başı geriye düşmüştü.

Efendisi öpücüklerini sıklaştırdı. Her defasında karnını çekebildiği kadar içine çekiyor, tüm kaslarını kasarak inliyordu Jungkook. Nihayetinde Taehyung iç çamaşırının da çıkarmıştı ve alt bedeni tamamen çıplaktı şimdi çocuğun. Islak penisinin başına attığı dil darbesiyle çocuğun sınırının sonuna gelmesine neden olmuştu.

Jungkook gözyaşlarını tutamıyordu artık, içinde bir yanardağ yanıyordu sanki. Daha önce hiç böyle bir his yaşamamış olan çocuk için her şey çok fazlaydı. Oysa Taehyung çocuğun sınırlarından bihabermiş gibi her hamlesinde daha da götürüyordu işi.

Çocuğun karnına dayanan sertleşmiş penisini baştan başa yaladı Taehyung. Jungkook feryat ediyor, altında kıvranıyordu şimdi. "E-efendim d-dayanamıyorum" tir tir titriyordu efendisinin büyük elleriyle kavradığı bacakları. "Kendini sıkma bebeğim." duyduğu sözün hemen ardından penisinin tamamını ağzına almıştı efendisi ve bir lolipopu emer gibi emmeye başladı.

Tüm bedeni kas katı kesilmişti çocuğun. "Ahh lütfenn" en yüksek çığlığını atarak oluk oluk efendisinin ağzına bıraktı kendini. Tam o anda çığlık atarak açtı gözlerini yatağında. Kan ter içinde kalmıştı. Birkaç saniye ne olduğunu bile anlamadı. Daha önce hiç böyle bir rüya görmemişti. Yorganı kaldırıp altına baktığında sırılsıklam olmuş pijamalarını görmeyi hiç beklemiyordu.

Jungkook'un yan odadan gelen çığlık sesleriyle gözlerini korkuyla açan Taehyung ne olduğunu şaşırmış bir vaziyette koştu çocuğun odasına. Kapıyı "Jungkook" diye bağırarak açtığında panikle yorganı tekrar üzerine kapattı çocuk. "İyi misin güzelim" Taehyung çocuğun dolu dolu olmuş gözlerini görünce bir yerine bir şey mi oldu diye şöyle bir kontrol etti gözleriyle. İyi görünüyordu.

"Kabus gördün bebeğim, geçti yanındayım ben" terli saçlarını yüzünün önünden çekti çocuğun. "Çok terlemişsin güzelim hadi kalk üstünü değiştirelim." yorganı çocuğun üzerinden çekmek üzereyken korkuyla bağırdı çocuk "HAYIR". Taehyung neye uğradığını şaşırdı bir anda aldığı tepkiyle.

Slave | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin