Taehyung kucağında sevgilisi ile beraber çalışma odasına geldiğinde çocuğu yavaşça yere bırakıp kapıyı açarak Jungkook'un önden geçmesi için kenara çekildi. "Buyurun efendim". Bundan yaklaşık bir saat önce ağlayarak çıktığı odaya gülümseyerek giriyordu şimdi Jungkook.
Sevgilisinden sonra Taehyung da içeri girerek kapıyı kapattı ve masasına doğru ilerledi. Sandalyeye oturup kenarda duran çekmecelerden birinden çıkardığı kağıdın üzerine bir şeyler yazarken sabırla onu bekliyordu Jungkook da. Nihayet mürekkepli kalemi bir köşeye bırakıp başını kaldırdı adam. "Gel sevgilim."
Jungkook aldığı komutla masanın etrafından dolaşıp sevgilisinin yanına ulaştığında Taehyung sandalyesini geriye kaydırarak yer açtı ona. Jungkook ise artık aralarında klasikleşmiş olan bir durumu tekrarlayarak sevgilisinin kucağına oturdu. "Şuraya mührünü basman yeterli olacak sevgilim."
Jungkook kağıtta ne yazdığını okuma gereği bile duymadan Taehyung'un kendisine uzattığı mührü gösterdiği yere bastı. Oysa okusa Taehyung'a ait tüm mal varlığının yarısının kendi üzerine geçirildiğini ve hatta Taehyung'a bir şey olması durumdan malların tamamının kendisine ait olacağını görürdü. Ancak çocuk herhangi bir maddi talebi olmadığından yazılanlarla ilgilenmiyordu. Onun için önemli olan tek şey sevgilisinin ve kendisinin hür iki insan olarak mutlu ve huzurlu bir hayat yaşamalarıydı.
"İşte bittii" Taehyung çocuğun belini sararak omzuna koydu çenesini ve dudaklarını uzatarak boynuna bastırdı. Çok uzun süredir sevgilisiyle yakınlaşmamış olduğundan hassas olan Jungkook bu öpücüğün etkisiyle tüm bedeninin titrediğini hissetti. Başını çevirerek yüz yüze gelmelerini sağladı.
Kollarını Taehyung'un boynuna doladığı gibi kendine doğru çekerek dudaklarını buluşturdu. Adamın alt dudağını kendi dudakları arasına alıp emmeye başladığında ihtiyaç dolu mırıltılar çıkardığını bile fark edemeyecek kadar kendini kaptırmıştı yaşadıkları ana. Taehyung ise çocuğun verdiği tepkiler karşısında sertleşmeye başlayan penisini hissedebilmesi için Jungkook'un boynuna sardığı ellerinden birine uzandı ve pantolonunun üzerinden kasıklarına koydu.
Jungkook'un eli sevgilisinin sertliğini hissettiğinde yüksek bir inilti kaçtı dudakları arasından. Avuç içi ile baskı uygulamaya başladı ve parmakları ile okşadı elinin altındaki penisi. Taehyung bu ekstra uyaran sayesinde daha da sertleşirken öpüşmelerini derinleştirdi. Dilini çocuğun ağzına yollayarak dilinin etrafına sardı. Dilleri dans ederken Jungkook elini sevgilisinin penisinden ayırmadan dudaklarını ayırıp kucağından kalktı ve hızlı bir hareketle Taehyung'un bacaklarının arasında diz çöktü.
Elleri sevgilisinin pantolonunun düğmesini bulduğunda Taehyung inleyerek başını geriye doğru attı. Jungkook ise buna muhtaçmışçasına seri hareketlerle bir çırpıda düğmeyi çözüp fermuarı indirdi. Her iki elinin baş parmağının geçirerek aynı anda hem iç çamaşırını hem de pantolonunu indirdi adamın. Taehyung ise kalçasını kaldırarak yardım etmişti çocuğa.
Jungkook Taehyung'un karnına vuran penisini görmezden gelerek başını eğdi ve toplarına öpücükler kondurmaya başladı. Öpücüklerine küçük dil darbeleri de ekleyip yumuşak deriye dişlerini sürtmeye başladığında Taehyung inlemekten zar zor konuşabildi. "Bebeği-ahh hızlı ol lütfen" Jungkook sevgilisinin de en az kendisi kadar sabırsız olduğunu fark ettiğinde dilini toplarından başlayıp penis köküne ve oradan da ucuna kadar tüm penisinin üzerinde gezdirdi. Çocuğun bu hareketiyle Taehyung'un tüm kasları kasıldı ve kalçası havalandı.
Gözleri önünde kıvranan adamı daha fazla bekletmek istemediğinden penisinin ucunu ağzına aldı ve emmeye başladı Jungkook. Dudaklarını sıkabildiği kadar sıkarken diliyle de penisinin başını gövdesine bağlayan hassas kısmı uyarıyordu. Taehyung ise kendisini çocuğun ağzına ittirmemek için çok zor tutuyordu. Sabrının kalmadığını hissettirmek için elini saçları arasına attı ve hafif bir baskı uyguladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slave | Taekook
FanfictionŞehrin tanınmış tüccarı Kim Taehyung köle pazarından bir köle satın alır. - Fic geçmişte geçtiği için günümüz toplumunda uygun karşılanmayan davranışlar içerebilir. Zaman farkını göz önünde bulundurarak okursanız sevinirim- #taekook - 19.06.2023🥇 #...