21. Bölüm

142 15 0
                                    

Daryl ile ayak üstü özlem gidermemiz bittikten sonra diğerlerine de hoşgeldiniz diyip sarıldım. Benim sağlıklı olduğumu, temiz kıyafetler içinde ve mutlu olduğumu görünce sanki biraz daha buraya olan umutları artmış gibiydi. Kocaman kocaman açtıkları gözleriyle etrafı inceliyorlardı.

Onlar ortama biraz daha alıştıktan sonra Aaron Deanna ile yanımıza geldi. Onları selamlayıp buraya geldikleri için teşekkür etti. Silahlarını bırakmadıkları için biraz tuhaf karşılansalar da Deanna onlara anlayış gösterdi. Bana yaptığı gibi onlarla sohbetini kayıt altına almak için hepsini teker teker ofisine çağırdı. Sıra Daryl'a gelene kadar evin önündeki salıncağa oturup beraber sohbet ediyorduk.

"Ümidimi kesmeye başlamıştım."
"Sence ben kolay kolay ölür müyüm?"
"Biliyorum ama.." eliyle saçlarını kaşırken elindeki yanık izini gördüm.
"Hayrola? Bu ne iş?" Elini tuttum ve parmağımla izmarit izine dokundum.
"Mühim değil"
"Kendine zarar mı verdin?"
"Yapmadım öyle bir şey"
"Tabii tabii bu sigara izi de kendi olmuştur."
"Sigara izi olduğunu nereden bildin?" Bir şey demeden beyaz bluzumun kolunu hafifçe yukarı çektim. İki sigara izmariti izi hâlâ taptaze duruyordu.
"Beni taklit etmeyi kesmelisin."
"Senin izmarit basacağını nereden bilebilirdim ki?"

Biz salıncakta sallanıp sohbet ederken Melinda yine yanımıza geldi. Daryl'a uzun uzun baktı. Sanırım onun gibi birisini ilk kez görüyordu. Biraz korkmuş ve biraz da merak dolu bakışlarla Daryl'ı inceledi.

"Katerina, bu kim?"
"Daryl, benim sevgilim" Daryl yüzüne düşen saçlarını geri çekip ona el salladı.
"Baba gibi mi?" Onun bu cevabına ikimiz de gülümsedik.
"Gibi ama daha bebeğimiz olmadığı için Daryl bir baba değil."
"Neden bebeğiniz yok?"
"Bilmem, bunu hiç düşünmedik"
"Eğer bebeğiniz olursa onu ben de sevebilir miyim?"
"Sana söz veriyorum ufaklık, bebeğimiz olacağını öğrenince ilk sana haber vereceğim" dedi Daryl. Melinda da sevinçle olduğu yerde zıpladı.
"Daryl neden bu kadar kirli?"
"Dışarıda uzun süre o canavarlardan kaçarken çamura düştüğüm için bu kadar kirliyim." Daryl koca elini minik kızın yüzüne yaklaştırıp işaret parmağı ile Melinda'nın yanağından makas aldı.
"Çocuk haklı D, yıkanmalısın"
"Bakarız"
"Pis herif ya" güldüm.

Melinda ile sohbetimizi bu sefer de yaşlı bir kadın böldü. Onu yanına yemek yemesi için çağırıyordu. Küçük kız hoplaya zıplaya o yaşli kadına doğru gitti. Biz de baş başaydık.

"Melinda zeki bir kıza benziyor"
"Meraklı minik bir kız işte."
"Nerede kaldın bunca zaman?"
" Yanımizdaki beyaz ev benim. Orada kaldım tek başıma. Bazen Deanna'ın oğulları geliyordu ama onun dışında pek misafirim olmadı."
"Fotoğraftaki o muydu?"
"Evet. Aaron katılmasını istedi."
"Neyse artık ben geldiğime göre, senden uzak dursalar iyi olur"
"Sen yokken de yaklaşamıyorlardı zaten"

Bu sefer de sohbetimizi Spencer böldü. Deanna'ın Daryl'ı beklediğini söyledi. Daryl gidince yanım oturdu. Ben de kalkıp eve gittim. Spencer ise orada öylece kalmıştı.

İlk gecemizde Rick benim kaldığım evde hepimizin kalmasına karar verdi. Hâlâ buraya güvenmiyordu. İşin iyi tarafı ise en azından beraberdik ve kalacak yerimiz vardı. Çocuklar da şu anlık güvendeydi.

Hepimize tek tek işler verilmişti. Ben hem topluluğun cerrahının yanında çalışacaktım hem de yeri geldiğinde bahçedeki bitkilerle ilgilenecektim. Michonne, Daryl ve Rick için henüz iş yoktu. Carol yaşlılara yemek pişiriyordu. Maggie'nin görevini hatırlamıyorum ama Tara, Glenn ve Noah arama ekibine katılmışlardı. Yarın hepimiz işe başlayacaktık. İş verilmeyenler ise yerleşkeyi kesfedeceklerdi.

Ertesi sabah ben cerrahın yanına gidecekken evin girişindeki verandada Daryl korkuluklara oturmuş bir şeylerle uğraşıyordu. Ona doğru yaklaştım.

"Günaydın" dedi Daryl.
"Günaydın"
"İyi uyuyabildin mi?"
"Evet, ya sen?"
"Mm, saat başı uyanıp durdum."
"Artık biraz da olsa rahatlamalısın. Sana tamamen gardını indir demiyorum ama birazcık rahatlamak senin de hakkın. Ayrıca duş almalısın."
"Niye herkes benim duş almama bu kadar takıldı ki?"
"Temizlik önemlidir Daryl"
"Şu anlık yıkanmayı düşünmüyorum"
"Sen bilirsin" arkami dönüp gidecekken seslendi.
"Nereye?"
"İşe?"
"Bir şeyi unutmadın mı?"

Gülumseyerek ona doğru ilerledim. Dişlerimle hafifçe alt dudağımı ısırdım. İlk kez çekinmeden benden öpücük istiyordu. Yüzümü onun yüzüne yaklaştırıp kirli dudaklarına minik buseler kondurdum.

"Seni seviyorum"
"Ben de Kat."
"Ama şimdi gitmem gerek. Akşam salıncakta oturalım yine olur mu?"
"Tamam"
"Ve duş al artık"
"Tamaam."

Evden ayrılıp cerrahın evine doğru giderken kapının önünde biraz duraksadım. Aiden ile Glenn atışıyordu.

"Neler oluyor?"
"Aiden aylağı zincire bağlamaya çalışırken az kalsın Tara ölüyordu ve şu anda bizim dışarıda erzak bulma konusunda kötü olduğumuzu söylüyorlar"

Kaşlarımı havaya kaldırdım. Bakışlarım biraz da öfkeli gibiydi. Dilimi yine ağzımın içinde yuvarlayıp Aiden ile Glenn'in arasına girdim.

"Aiden. Glenn'e dediklerini tekrar düşünmelisin bence"
"Sizin erzak bulma konusunda bir bok bildiğiniz yok"
"Ah... Öyle mi? Peki, belki biz erzak bulmayı bilmiyor olabiliriz ama eminim adam dövmeyi bizim kadar iyi bilen yoktur" diyip suratına bir tane tokat attım. Tokadın etkisiyle yere serildi. Nicholas ise Aiden'ı korumak için bana doğru hamle yapacakken Daryl onu yere serdi. O ne ara gelmişti bilmiyorum bile. Kavga çokta büyümeden Deanna ve Rick bizi ayırdı. Aiden'a vurmak istememiştim ama aileme kimsenin laf etmesine müsaade edemezdim.

Aiden burnunu tutarak giderken Deanna bana doğru yaklaştı ve elini omzuma koyup omzumu sıvazladı.

"Onu yere serdiğin için teşekkürler"

Anlam verememiş bakışlarla giden Deanna'ın arkasından baktım. Sonra da Daryl'ın yanağından makas alıp cerrahın evin doğru gittim. Çok önemli işlerimiz olmasa da, topluluğun cerrahinı tanımanın iyi olacağını düşündüm.

Pete ile tanıştım. İlk gün gayet normal geçti. Ufak tefek hastalarla ilgilendim, en ağır hastamız Tara idi onun da durumu stabil olunca da erkenden eve döndüm. Daryl henüz evde değildi. Salıncağın oraya giderken Aiden bana doğru geldi. Bana hâlâ kızgın olduğunu sanıyordum. Demek ki unutmuş.

"Katerina."
"Evet?"
"Akşam ailemle beraber bir parti veriyoruz seni ve Daryl'ı da orada görmeyi isteriz."
"Söz veremem ama ben gelmeyi denerim."
"Daryl?"
"Onu bu konuda zorlayamam gelmek isterse gelir."
"Söylesene Daryl ile büyümek nasıl bir his?"
"Büyümek mi?"
"Evet, kardeş olarak büyümek"
"Sen her şeyi yanlış anlamışsın Aiden. Ben Daryl ile kardeş değilim."
"Arkadaş mısınız?"
"Hayır arkadaşta değiliz."
"O hâlde sana babalı-"
"Aiden, Daryl benim erkek arkadaşım"
"Oh- Ben sanmıştım ki."
"Ne sandın?"
"Birbirinizi koruyuşunuz, davranışlarınız falan bir çiftten farklı olunca sizi kardeş sandım."
"Sen hiç öpüşen iki kardeş gördün mü?"

Susup yere baktı. Sonra omuz silkip bana bakışlarını yöneltti.

"Senin gibi bir kızın sahipli olması kötü oldu."
"Ben köpek değilim Aiden. Daryl'da benim ne sahibim, ne kardeşim, ne de arkadaşım, o benim sevgilim."

Ayağa kalkıp yerleşkenin girişindeki kapıya doğru ilerledim. Daryl'ın gelmesini bekliyordum. Belki bu gece partiye gitmek yerine yine beraber vakit geçiririz diye umuyordum.

Dead Outside?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin