Daryl ile görüşmemin üzerinden bir gün geçmişti. Eve gelmiş Melinda ile babası hakkında konuşmuş, yine günlük işlerime devam etmiştim. Sadece ekstradan Rick'e neden Negan'ın beni istediğini anlattım.
"Negan neden seni çağırdı?"
"Daryl için çağırmış"
"Daryl ile mi görüştün?"
"Evet"
"Durumu nasıl?"
"Negan ona bir köpekten daha beter davranmış. Dudakları şişti, burnu kanıyordu ve yüzünün belli yerlerinde morluklar vardı, sanırım dayak yemiş. Beni görünce iyiymiş gibi davrandı ama kaldığı yer berbat halde."
"Oraya girmeyi nasıl başardın?"
"Babam geçen gece ben nöbetteyken dışarı gelmiş. Onunla konuştum, kendisini bana affettirmek istiyordu ve her şeyi yapmaya hazır olduğunu söyledi. Ben de bundan ve onun Negan'ın sadık adamlarından birisi olmasından faydalandım"
"Anladım ama dikkatli olmalısın. Kendin için değilse bile bebek için dikkatli olmalısın"
"Merak etme, gayet dikkatliyim."Sabah Rick ile görüştükten sonra önce revire bir göz attım. Gelen giden yoktu, ardından da bahçeye yöneldim. Bahçeye giderken kapıdan sesler duydum. Negan mı gelmişti? Tahminimizden erken gelmişti. Elimi saçlarıma atıp saçlarımı karıştırdım.
Spencer kapıyı açarken uzaktan gelenlere baktım. Aniden sinir kat sayım artmıştı, derin derin soluyup sakinleşmeyi denedim. İster istemez dilimi ağzımda dolayıp uzaktan onu izledim. Yüzüme düşen saçlarımdan yüz ifadem belli olmuyordu. Yavaşça elimi yine saçlarıma atıp saçlarımı bağladım.
Negan gevşek gevşek içeri girerken, Rick'te kapıya yaklaştı. Ayak üzeri biraz konuştular. Daha doğrusu Negan konuştu. Rick ise öylece duruyordu. Ardından Negan sopasını Rick'e uzatıp içeri girdi.
"Vay anam babam be, burası resmen bir harika! Hani derler ya birazını ye birazını sabaha sakla. Bence sizde bize sunulacak o kadar çok faydalı şey var ki..."
Rick'in biraz gerisinde dikiliyordum. Gözlerim Daryl'a kaydı. Onu da buraya getirmişti. Daryl dünden daha kötü haldeydi. Onunla konuşmak için yeltendim. Rick'te aynı şekilde Daryl'a döndü.
"Daryl..."
Negan Alexandria'nın içinde gezdirdiği bakışlarını aniden bana ve Rick'e çevirdi. Hışımla yaklaştı ve aramıza girdi.
"Hayır! Yok. O hizmetçi. Ona bakamazsın, onunla konuşamazsın ve ben de size onun bir yerlerini doğratmam.... ♪Bu herkes için geçerli♪"
Hizmetçi mi? Hizmetçi? O hizmetçi diyen ağzını erimiş demirle birbirine çatarım bir daha ömür boyu konuşamazsın. Adi herif. Yaptığı pislikler yetmezmiş gibi şimdi de ona hizmetçi diyordu. Ben sana bu dediklerini yedirtmez miyim..? Ama şimdi değil. Şimdi kimseyi tehlikeye atacak bir hamle yapamayız. Hiçbirimiz.
Bakışlarımı Daryl'dan çekmedim. Bazen Dwight ile göz göze geliyorduk. Aniden gözlerini kaçırıyor ve tuhaf hareketler yapıyordu. Ben Daryl'a bakmaya devam ederken Negan üzerime yürüdü. Daryl'dan gözlerimi ayırmam için bana dik dik bakıyordu.
"Bu senin için de geçerli"
"Hiç sanmıyorum."
"Vay be şu anda korkudan altıma saldım. Ne zamandır benim dediklerime uymaz oldunuz?"
"Katerina..." Dedi Rick.
"Rick. Sen karışma şurada Katerina ile sağlıklı bir iletişim kurmak istiyorum"İç çekip uzun uzun Dwight'a baktım. Üzerine Daryl'ın yeleğini giymişti. Elinde de onun arbaleti vardı. Onu kopyalamayı deneyen eziğin tekiydi. Negan'ın elini çenemde hissedince aniden gözlerimi Negan'a çevirdim.
"Seninle konuşuyorum. Göz teması kur benimle"
"Seni dinlemek istemiyorum Negan. İstediğin kadar kural koy. İstediğin tehtidi savur, korkmuyorum senden."
"Biliyor musun? Sinirliyken daha çekicisin. Diyorum ki, benim sevgili dostlarım alacaklarını alırken sen ve ben bir kahve mi içsek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Outside?
Fanfiction"Fakültedeki büyük gürültünün ardından, hocaların eşliğinde sığınağa gireli nerdeyse aylar oluyordu. Profesörler de dahil olmak üzere kimse hayatta kalamamıştı. Etraftaki o büyük kaos durulduktan sonra ilk işim bir araba bulup şehri terk etmek oldu...