Conform teoriei defunctului meu bunic, cele mai mari calități umane sunt statornicia și răbdarea. Nu mi-a plăcut niciodată de el - era stăpân și obscen – dar în acest punct a trebuit să fiu de acord cu el. La urma urmei, a îndurat decenii cu bunica mea, așa că trebuie să fi pus acele trăsături în aplicare. Ar putea să o facă doar un om de oțel, cu nervi puternici. Din păcate, dacă aș fi întrebat dacă am caracteristicile enumerate, răspunsul meu ar fi nu. Dezvoltarea lor a fost împiedicată efectiv de o persoană care s-a născut pentru a fi neplăcerea mea veșnică.
Am strâns din dinți și m-am uitat în jurul dormitorului întunecat al lui Asher. Jaluzelele întunecate au acoperit ferestrele ca de obicei, blocând eficient razele soarelui. Mi-am pus mâinile pe șolduri, privind cu dezgust la mizeria acumulată care ocupa nouăzeci și opt la sută din încăpere. Celelalte două procente este tavanul. Mi-am îngustat ochii și m-am uitat automat înspre el. Nici nu a trebuit să îmi mijesc ochii ca să văd pânzele de păianjen atârnând prin colțuri.
Mi-am dat ochii peste cap și m-am uitat înapoi la Asher.
- De câte ori să mai urlu până te vei trezi? am țipat, pierzând puțina răbdare care mi-a mai rămas
Bunicul nu ar fi mândru de mine.
În ciuda decibelilor mari, fratele meu nu s-a mișcat. Încă dormea adânc, înfășurat ca o clătită în pilota lui mirositoare. Am oftat furioasă și am numărat mental până la zece. Nevăzând altă opțiune, am mers înainte. Aproape că m-am împiedicat de haine, cărți, jocuri, ambalaje de mâncare și alte lucruri neidentificate pe care nici nu le-am putut numi. Când am ajuns ca prin minune la una dintre ferestre, am tras sforile cu satisfacție. Jaluzelele s-au rostogolit, iar lumina soarelui s-a revărsat în camera vopsită cu albastru închis.
- La dracu! a strigat fratele meu, trezindu-se în sfârșit
A făcut o mișcare rapidă și haotică în pat și, pentru că stătea întins pe marginea saltelei, a apreciat greșit distanța. Corpul lui lung și gras căzu cu o bufnitură împotriva panourilor luminoase. Gemu îndurerat cu vocea spartă, târând cearșafurile în spatele lui. Cu obrazul lipit de podea, clipi rapid ca și cum ar fi încercat să înțeleagă ce se întâmplase.
- Uneori mă întreb cum e să fii un asemenea eșec în viață. am mormăit răutăcios, încrucișându-mi brațele peste piept
Asher a mormăit ceva pe sub răsuflarea lui și s-a uitat la mine din spatele perdelei de păr des castaniu care îi căzuse pe față.
- Te vei uita în oglindă și vei afla răspunsul. a răspuns el, nu foarte măreț, apoi și-a întins mâna spre mine. Ajută-mă.
Dacă nu am fi fost în întârziere, probabil că l-aș fi ignorat complet. Dar timpul era presant și nu voiam să ascult monologurile mamei despre noi că o facem de rușine în fața profesorilor.
- Tot ce sper este ca nici un gândac să nu iasă dintre mormanele de haine jegoase, căci ai fi o țintă ușoară. am mormăit, îndreptându-mă spre fratele meu, ceea ce a fost o provocare
- Singura insectă din camera asta ești tu. răbufni el la fel de acid
- Și cutia aia de iaurt în care ai crescut un nou tip de ciuperci. Ești dezgustător, știai?
Cu asta, l-am prins de mână și l-am ajutat să iasă dintre cearșaf fâstâcite. M-am uitat la grimasa băiatului îmbrăcat doar în boxeri și mi-am dat rotit peste cap.
- Nu poți să te trezești de unul singur cel puțin o dată? Eu sunt întotdeauna cea care trebuie să te trezească și urăsc să fac asta, știi bine.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...