Nu cred că am simțit vreodată în viața mea un gât atât de uscat ca atunci când m-am trezit în ziua aceea. Nici măcar nu puteam să îmi înghit saliva ca să umezesc esofagul care ardea de viu. Nu am deschis ochii și am simțit fiecare puls de durere izbucnindu-mi prin craniu. Voiam să mă întorc la culcare ca să nu simt această amorțeală. Mi-am deschis ochii încet, dar nu a trecut nici măcar o jumătate de secundă până să îi închid din nou, gemând pe sub răsuflare când simțeam că mor.
Am rămas așa câteva secunde, apoi m-am luptat cu mine însumi să îmi ridic pleoapele grele precum o bucăți de metale grele. Primul lucru pe care l-am înregistrat a fost tavanul alb impecabil. M-am uitat la el o clipă, confuză, înainte de a decide că nu semăna cu cel din camera mea.
Salteaua patului pe care eram întinsă era și ea puțin mai fermă decât cea din dormitorul meu.
Această observație mi-a oferit un boost de energie suficient, dar dureros. Am sărit imediat și m-am așezat în capul oaselor, ceea ce s-a dovedit a fi o mare greșeală. Vederea mi s-a întunecat și am simțit gustul amar al bilei în gât. Mi-am acoperit buzele tremurătoare cu ultimele puteri, încercând să nu vomit. Am încercat să controlez corpul rebel, care din fericire a adus rezultatele așteptate. O serie de inspirații și expirații lente m-au ajutat puțin.
Ignorând durerea din capul meu, am decis să privesc în jur. Și atunci chiar am fost aproape de a vomita.
Am recunoscut rapid camera în care mă aflam. O cameră mare, dreptunghiulară, cu pereți proaspăt renovați. Mobilier întunecat, jaluzele închise și un pat imens pe care m-am întins. Locul nu se schimbase deloc și încă arăta pedant. Nu m-ar fi speriat dacă nu i-ar fi aparținut nenorocitului Kane Ward.
- La naiba, nu. Din ce coșmar este deprins această scenă? am blestemat pe sub răsuflare, strângându-mi capul tremurător în panică
Nu numai că întregul meu corp era plin de spaimă, dar și crampele stomacale și dorința de a vomita s-au intensificat cu fiecare secundă.
Am încercat să îmi amintesc evenimentele de aseară, dar nu am reușit. Aveam lacune serioase în memorie pe care nu le puteam umple în niciun fel.
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc a fost să plec de la bar și să mă îndrept spre ringul de dans. După aceea, a existat doar o neclaritate neagră, țipete de neînțeles și o întâmplare ciudată. Nu aveam cum să mă duc nicăieri cu Kane pentru că nu era la club. Deci cum am ajuns în dormitorul lui? De ce nu mi-am putut aminti nimic și de ce mă durea tot corpul atât de tare încât am vrut să îmi tai capul?
Ochii mi-au lăcrimat ușor din cauza neclintirii lungi în timp ce mă uitam în gol la plapuma subțire și caldă, înfășurându-mi brațele în jurul corpului meu tremurător. După câteva minute, mi-am dat seama că cineva mi-a schimbat hainele. Cu groază, am apucat tivul cearșafurilor și le-am ridicat, expunându-mă.
Nu purtam decât un tricou alb, chiloți și sutien. În ultimul moment, m-am abținut să nu țip. Am simțit o neputință copleșitoare. Tricoul i-a aparținut lui Kane.
Cu panică tot mai mare, m-am uitat la noptieră. Am gemut de ușurare când am văzut o sticlă de apă pe ea privindu-mă la mine cu o cerere tăcută „bea-mă!" Fără să mă gândesc, am decis să o fac. Chiar de avea otravă în ea, nu îmi păsa. Am înghițit cu lăcomie apa care avea gust de cel mai scump vin. Nu m-am îndepărtat de ea până nu am băut jumătate din sticlă.
Nu știam ce să fac, dar nu aveam de gând să stau pentru totdeauna în patul lui Kane. M-am uitat nervoasă la ușa închisă a camerei, între timp punând sticla la loc. Erau din ce în ce mai multe întrebări în capul meu și încă nici un răspuns.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...