Este ciudat cum un eveniment poate schimba realitatea. Nu s-a întâmplat nimic în viața mea încă din copilărie. Eram doar o adolescentă obișnuită care trăia în cel mai plictisitor oraș din lume. Am avut o familie obișnuită, doi cei mai buni prieteni din lume, un frate deprimat de viață și cel mai iubit câine, Pisica. Am avut probleme, dar toată lumea le are. Poate că viața mea nu a fost cea mai ușoară, dar părea... relativ organizată. Și totul a explodat când l-am cunoscut. O persoană m-a făcut să renunț la principiile mele, mi-a schimbat percepția despre lume. Din cauza acestei singure persoane, lumea mea s-a zguduit din temelii.
- Normalul nu este o chestiune de statistică. am citit cu voce tare, privind o foaie albă de hârtie cu un citat într-o ramă foto de sticlă
Stătea chiar pe noptiera de lângă pat, ceea ce m-a surprins puțin pentru că nu l-am bănuit pe Sterling că are astfel de lucruri.
- Profund. am murmurat apreciativ, ridicând o sprânceană.
- Mă îndoiesc că Sterling înțelege ce înseamnă asta.
Mi-am rotit ochii peste cap la batjocura din vocea lui Kane. M-am uitat pentru ultima oară la cadrul frumos care conținea acest citat foarte reușit, luând o notă mentală că a trebuit să verific autorul acasă. Am oftat, apoi mi-am întors încet capul către băiatul care stătea pe pat în stânga mea. Din nou am simțit că alternează frigul și căldura în interior și uscăciunea în gât.
M-am corectat în pat. Mi-am lins buzele umflate, amintindu-mi gustul buzelor lui Ward. La fiecare câteva momente aveam îndoieli. De ce am făcut-o? Va schimba asta ceva? A fost rău? Poate nu ar fi trebuit? De ce mi-am eliberat frânele de data asta? Mai multe întrebări mi-au zburat prin cap cu viteza luminii.
Am oftat încet, uitându-mă la Kane. Stătea întins pe spate, uitându-se la tavanul alb. Chiar dacă era încă întuneric, luminat doar de lumina slabă a felinarului din afara ferestrei, îi vedeam perfect profilul. Îi cunoșteam linia nasului, îi cunoșteam pomeții, știam cum se simțea părul întunecat și gros și puteam să mă uit la el pentru totdeauna.
Aș putea să îl desenez din memorie. Fiecare detaliu al corpului său frumos.
Era perfect din toate punctele de vedere.
Eram acoperiți de o pătură subțire albastră care acoperea corpul lui Kane de la jumătatea abdomenului până la genunchi, dar aveam o vedere perfectă asupra trunchiului său musculos. Încă îi simțeam atingerea sub degetele mele. Pielea aia dură și mușchii tonifiați. Încă nu mi-am revenit din ceea ce s-a întâmplat între noi.
- Te holbezi din nou. mormăi Kane fără măcar să se uite la mine, ceea ce m-a trezit repede din gânduri
- Nu, doar visezi asta. am pufnit, deși avea dreptate
- Nu trebuie să visez pentru că oricum o faci. a răspuns el ridicând din umeri
În cele din urmă, și-a întors capul în direcția mea și s-a uitat la mine cu acei ochi ai săi pătrunzători.
Ne-am uitat unul la altul o clipă lungă, iar trupul meu a reacționat. Am simțit contracții plăcute în adâncul stomacului, deși probabil făcusem cel mai bun sex din viața mea cu câteva minute mai devreme. Eram epuizată, dar doar văzându-l pe Kane m-a făcut să vreau să o fac din nou.
Mi-am periat câteva șuvițe nestăpânite de pe frunte fără să rup contactul vizual. Părul meu era într-o stare groaznică, încâlcit și dezordonat, dar nu mă deranja. Am simțit o furnicătură în tot corpul când el se uita la mine în acest mod. Cu siguranță mă afecta prea mult la acea vreme.
- Ești un idiot. am spus, ridicând colțul gurii
Pe scurt, am făcut ceea ce am făcut întotdeauna când rămâneam fără certuri și el câștiga o încăierare verbală. Adică l-am înjurat.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...