Capitolul treizeci

372 36 9
                                    

Înmormântarea mamei lui Kane a fost o experiență cu adevărat tristă. Nu erau mulți oameni acolo, doar cei mai apropiați. I-am cunoscut doar pe prietenii noștri. Au venit și unii din familie, inclusiv bunicii lui Ward.

Nathaniel dispăruse. Nici tatăl lui Kane, pentru care Kane era clar fericit. Stefania a apărut, dar nu a fost intruzivă. Sofia Easton a fost înmormântată în cimitirul Beverly Hills, așa cum și-a dorit ea. Era dificil să îl privesc pe Kane în timp ce se uita la sicriul de lemn acoperit cu coroane și flori. Chiar dacă fața lui încă nu arăta nici o emoție, eram conștientă de cât de mult l-a rănit moartea mamei lui. Am aflat de la Cyrus că cauza morții a fost sângerare internă la cap, pe care medicii nu au putut-o opri.

Am încercat să fim acolo pentru Kane și chiar am reușit să facem asta până la înmormântare. Palmer practic nu a părăsit niciodată partea lui. Ward era destul de enervat de asta, dar nu a putut scăpa de el. În plus, cu toții l-am enervat pe Kane până la capăt cu eforturile noastre de a-l ajuta și de a fi alături de el. Dar știam că, deși s-a plâns, în adâncul sufletului a apreciat că nu am vrut ca el să fie singur. După înmormântare trebuie să fi avut o oarecare ușurare, pentru că a dispărut pentru tot restul zilei şi nimeni nu l-a văzut.

Eram atât de îngrijorată, dar am înțeles că trebuie să fie singur.

De când mama lui a murit, Kane a zâmbit și mai puțin decât înainte.

Chiar dacă a încercat să fie vechiul el și să nu arate cum l-a afectat, cu toții am văzut schimbarea dispoziției sale.

L-am lăsat să se întristeze în felul lui, dar am fost acolo pentru el.

Cu toții am vrut să știe că are sprijinul nostru. Eu însumi veneam aproape în fiecare zi în apartamentul lui pentru a petrece ceva timp cu el. Cel mai adesea nu spuneam nimic atunci, doar ne așezam unul lângă celălalt. De obicei făceam teme și el era pierdut în gânduri.

Uneori vorbeam despre ceva, dar nimic mai mult. De-a lungul zilelor l-am cunoscut mai bine. Am văzut lucruri mărunte pe care nu le-am observat până acum, precum faptul că atunci când mânca, trebuia să aibă de fiecare dată toate ingredientele pentru felul de mâncare pe furculiță. Când se uita la televizor, și-a sprijinit glezna dreaptă pe genunchiul stâng. Întotdeauna deschidea partea dreaptă a ușii dormitorului său. Am luat cina împreună și ne-am uitat la seriale. Uneori scria ceva într-un caiet, dar nu am întrebat. Aceste întâlniri la el au devenit rapid un fel de rutină pentru noi, care mi-a plăcut foarte mult.

Nu am vorbit despre călătoria noastră în Los Angeles, deși a trebuit să recunosc că mă gândeam adesea la asta înainte de a merge la culcare. Decizia pe care am luat-o acolo a fost una dintre cele mai spontane decizii din viața mea! Nu m-am gândit niciodată că o să îmi fac un tatuaj la ora 1 a.m. într-un oraș străin. În primele zile, am fost puțin agitată că Holland îl va vedea accidental, dar, din fericire, asta nu s-a întâmplat. Știam că atitudinea ei față de decorarea corpului cu desene probabil o va determina să facă infarct. Abia după câteva zile am încetat să îmi pese. Totul se vindeca bine și nu am avut complicații. De fiecare dată când intram în baie, îmi ridicam cămașa pentru a vedea rimelul negru ieșind în evidență pe pielea mea.

Nimeni nu știa despre asta, în afară de Kane. Nici măcar nu i-am spus Dakotei pentru că mi s-a părut intim. Am vrut să fie secretul meu, un simbol rezervat mie... și pentru Kane, deși l-a văzut o singură dată în Los Angeles.

M-am întrebat dacă va descoperi vreodată că primul meu tatuaj a fost o constelație a zodiei lui. Pentru confortul meu mental, am preferat să rămână secret.

Datorită acestui tatuaj, am simțit că, într-un fel, Kane va rămâne cu mine pentru totdeauna.

Stefania nu ne-a mai deranjat. Asher și Ingrid au încetat să se mai ascundă, așa că s-a întâmplat să ne întâlnim ca grup și ni s-au alăturat. Eu și ea încă nu ne plăceam, dar relația ei cu fratele meu a încălzit puțin lucrurile. Nu mai simțeam nevoia de a ucide ori de câte ori ne vedeam.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum