Capitolul douăzeci și șapte

421 34 4
                                    

Între noi s-a lăsat liniște o clipă lungă. Ne-am privit unul în ochi și respirația mea a devenit mai superficială.

- Dacă nu, s-ar putea să pierzi aceste mâini repede. am mormăit și am zâmbit triumfător când și-a îndepărtat mâna

M-am uitat înapoi la ecran, încercând să nu mă gândesc la cât de aproape era încă. Poate că au trecut două minute în pace până să înceapă din nou să mă enerveze, de data aceasta apropiindu-și fața de gâtul meu.

- Kane, la naiba.

Am încercat să fiu serioasă, dar nu m-am putut abține să nu râd în timp ce buzele lui reci se mișcau peste umărul meu expus și respirația lui mă gâdila.

Ward era o creatură iritantă.

M-a prins repede de talie. Am strigat încet în timp ce el m-a împins pe saltea. M-am întins pe spate și Kane s-a aplecat peste mine, sprijinindu-se pe mâinile lui de ambele părți ale capului meu pentru a nu mă zdrobi. Fețele noastre erau la câțiva centimetri una de cealaltă.

Am fost copleșită de emoție când i-am observat crucea de argint ieșind de sub tricou. Zâmbetul mare nu a vrut să îmi părăsească fața pentru că era al naibii de minunat, la fel ca ochii lui care mă priveau cu acea sclipire caracteristică. Am uitat de serie și de orice altceva. Singurul lucru care conta era el.

- Kane, dă-te jos. am spus

Voiam să par serioasă, dar nu m-am putut abține să nu zâmbesc.

- Ești epuizant, omule. am spus, deși a trebuit să recunosc în sinea mea că mi-a plăcut această situație

Era atât de normală și fără efort. M-am simțit al naibii de confortabilă în preajma lui. Și pentru o clipă mi-am dorit să fie așa până la sfârșit. Să fie așa în fiecare zi.

Nu a avut timp să răspundă pentru că i-am pus mâinile pe trunchi și l-am împins cu toată puterea, așa că a căzut pe spate pe locul de lângă mine. M-am ridicat repede și m-am înălțat pe coapsele lui, privindu-l cu un mic zâmbet. Dădu din cap apreciativ, deși după un timp expresia lui, ca de obicei, exprima plictiseală și blazare. Mi-am trecut degetele prin păr și mi-am pus din nou mâinile pe pieptul lui.

- Și acum ce? am întrebat cu o notă de triumf în voce, aplecându-mă ușor. Sunt sus, învins.

- În sfârșit, nu? a batjocorit si am izbucnit in ras. Toată lumea trebuie să aibă o primă dată.

Am clătinat din cap și, fără alte cuvinte, mi-am lipit buzele de ale lui.

Aș fi putut jura că sărutul acelui băiat a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am experimentat vreodată în viața mea. A făcut-o pur și simplu fără cusur. I-am simțit mâinile puternice pe șoldurile mele, degetele lui strângându-se strâns ca întotdeauna. Acest lucru a dus, de obicei, la vânătăi pentru mine.

M-am sprijinit de saltea cu mâinile, lăsându-l să preia controlul.

Din când în când mi-am mutat buzele umede pe gâtul și maxilarul lui, atacându-le cu sărutări, iar el nu m-a obligat. Fiorii mă asaltau de fiecare dată când degetele lui frecau cercuri pe pelvisul meu și limba lui pătrundea cu forța în gura mea.

Eram în mijlocul unei lungi sesiuni de săruturi când brusc ușa băii s-a deschis și fratele meu a stat în prag. M-am desprins repede de Kane, mi-am ridicat capul repede și m-am uitat la Asher. Nu îi păsa cu adevărat, pentru că doar s-a uitat la noi, a oftat plictisit și s-a dus la biroul meu.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum