Luna iunie a primei veri de după terminarea liceului nu are cuvinte pentru a fi descrisă. Asher avea dreptate, suntem atât de norocoși că am primit o a doua șansă cu mama noastră și am profitat de ea la maxim.
După trezirea ei, doctorii au fost de acord să nu o mai adoarmă, ci i-au administrat sedative precum morfina pentru a alina durerile operaților. Se simțea binișor. Avea o poftă de mâncare nefirească și aștepta cu nerăbdare să părăsească spitalul. Însă nu a fost menit să se întâmple rapid, a fost nevoie de câteva săptămâni bune pentru ca mama să își revină complet și să îi fie permisă plecare acasă. După ce că aproape ne-am mutat cu toții în acel spital, s-a întâmplat minunea.
Când mama a pășit în casa ei ajutată de noi, față i s-a luminat de fericire. Și am petrecut de atunci timp constant împreună. Am fost peste tot împreună. Mergeam la plajă și ne distram. Mama urma un tratament și vizite dese la medic, și totul părea să fie în regulă.
Asher s-a ținut de promisiune, a adus-o pe Ingrid în fața mamei noastre și i-a prezentat-o. După cum bănuiam, mama știa că are o iubită și a fost mai mult decât încântată că în final s-a decis și Reyon să îi facă cunoștință cu ea. Totul a decurs bine.
Și Gideon s-a ținut de promisiune. După trei săptămâni de la externarea mamei, într-o zi de iulie călduroasă și plictisitoare, la cină, a îngenunchiat în fața mamei mele și i-a recitat cea mai frumoasă declarație de dragoste. Cu lacrimi în ochi, mămica mea a acceptat. Nu au stat foarte mult pe gânduri. Toți am înțeles că viața este foarte scurtă și trebuie să profităm din plin de fiecare secundă oferită. Au făcut o nuntă restrânsă la sfârșitul lui iulie, și mama mea a fost cea mai frumoasă mireasă dintre toate. Au plecat timp de câteva zile în luna de miere petrecută în Coasta de Azur din Franța, nimic extravagant. Și când s-au întors, am plecat cu toți timp de patru zile în Insulele Canare. A fost minunat.Nenumărate nopți am adormit în brațele mamei mele, mulțumind cerurilor că ea este aici. Nu îmi mai păsa de nimic altceva, numai de ea.
- Ce faceți voi aici de fapt? mi-am întrebat prietenii care au dat buzna în dormitorul meu de la prima oră și au sărit în patul meu
Am ridicat sprâncenele în timp ce așteptam un răspuns, deși a trebuit să recunosc că vederea lor m-a înveselit. Dakota și-a aruncat părul peste umărul stâng și a expirat încet, zâmbind larg.
- Ei bine, ne-am gândit să îți facem o vizită. spuse ea, iar Mayfield dădu din cap nerăbdător
- Știi, nu am petrecut mult timp împreună în ultima vreme, așa că ne-am gândit că ar fi frumos să o facem. a spus el cu convingere
Dakota părea, de asemenea, convinsă. Am tăcut o clipă, ținându-i în suspans, până când colțul stâng al gurii mi s-a ridicat ușor.
- Ne-am văzut acum trei zile! Dumnezeule. Lipitori. spun și încep să râd
- Da, însă avem vești. Poliția a depistat o pistă în procesul de a identifica autorul accidentului lui Raven. Nu i-au oferit mai multe detalii, dar a fost îndeajuns să pună un zâmbet pe buzele noastre. spuse Dakota entuziasmată
- Asta este minunat! îi împărtășesc entuziasmul
Acesta a fost cel mai iritant lucru. Vinovatul era încă în libertate. Acest accident a fost o mare necunoscută pentru noi, dar am fost cu toții de acord asupra unui singur lucru... nu a fost un accident. Cineva a făcut-o intenționat și apoi a fugit. Eram singuri pe o stradă goală, pe care nu prea erau mașini nici măcar în mijlocul zilei. Cineva a vrut să se întâmple asta.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...