Ziua aceasta nu putea fi mai rea.
M-am uitat șocată la fata din fața mea. Nu, nu este posibil. Nu putea fi tocmai Stefania. Stefania Finley, pe care am cunoscut-o doar din povești. Infama și egoista Stefania, care l-a rănit atât de tare pe Kane, abandonându-l pe el, pe prietenii ei și pe fratele ei.
Am privit-o cu atenție, simțind alternativ frisoane reci și calde. Și deși eram chinuită de diverse emoții, cu inima grea a trebuit să recunosc un lucru. Ea este frumoasă. Deși, după o reflecție ulterioară am hotărât că termenul "frumoasă" era destul de subestimat. Stefania era uluitoare.
Avea un metru și șaptezeci aproximativ, deși tocurile înalte, negre, cu curele la gleznă, care îi accentuau picioarele bine forme, o făceau să pară mult mai înaltă. Era slabă. Blugii negri și o bluză albă strânsă îi scoteau în evidență talia perfectă, șoldurile largi și sânii mari. Cu toate acestea, chipul ei a fost cel mai mare atu al ei. Cu maxilarul încleștat, m-am uitat la pomeții ei înalți, la ochii ei mari verzi, la sprâncenele uniforme, la nasul ei plin și la acele buzele incredibil de pline care s-au curbat într-un zâmbet ușor răutăcios. Părul ei lung și întunecat căzând în valuri peste umerii ei subțiri și bretonul drept, nu prea gros, îi acoperă fruntea. Arăta perfect. Frumoasă din toate punctele de vedere, deși mi-a luat foarte mult să o spun.
La prima vedere nu semăna cu fratele ei, dar cu cât te uitai mai mult la ea, cu atât puteai să spui mai mult. Aceeași culoare a ochilor, piele impecabilă și proporții perfecte. Trebuia să fie ea... nu știam cum naiba am reușit să îmi păstrez fața neclintită? Apariția ei m-a lăsat fără cuvinte.
Stefania Finley s-a întors.
După un moment de tăcere, fata a oftat, înclinând capul. La început mi s-a părut drăguță, dar apoi expresia feței ei s-a schimbat la o sută optzeci de grade. Avea un zâmbet atât de neplăcut pe buze, diferit de zâmbetul lui Xander. Privi cu atenție în jurul camerei, ridicând sprâncenele pline de formă. Arăta ca cineva care ar putea distruge vieți, dar în același timp avea un farmec al naibii în ea.
- Ei bine, din expresia ta, presupun că mă cunoști, probabil că ești celebra Blake Karina Campbell. a spus ea cu nonșalanță, privindu-mă cu superioritate. Am auzit multe despre tine, deși la început nu am vrut să cred că exiști.
A fost nevoie de toată puterea mea de voință să nu mă arunc asupra ei și să o lovesc în mijlocul feței, ceea ce îmi doream foarte mult să fac. În fața mea stătea o fată care a fost motivul căderii lui Kane și al schimbării lui drastice.
Am auzit atât de multe lucruri rele despre ea. Știam ce curvă egocentrică era și cât de mult rău le făcuse oamenilor apropiați de mine. Nu am crezut că o voi vedea, vreodată. Dar în acea zi a intrat în atelierul lui Kane de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, zâmbind cu răutate și privindu-mă de sus. Toate emoțiile rele care adormiseră în mine s-au trezit când am văzut-o cu acel zâmbet obraznic pe față.
M-am liniștit și mi-am încrucișat brațele. Mi s-a târât pe buze zâmbetul îngăduitor pe care i l-am dat, pufnind liniștit pe sub răsuflarea mea. Ea ridică o sprânceană, ochii ei exprimând o ușoară confuzie, pentru că probabil că aceasta nu era reacția la care se aştepta. Am oftat în liniște, sprijinindu-mă pe spate de masa de menghină.
- Faimoasa Stefania Finley. am început eu patetic, cu o batjocură evidentă. Crede-mă, am auzit și eu multe despre tine. Pot să te felicit pentru că faima ta te precede, fată.
Cuvintele mele păreau să o streseze puțin, pentru că și-a strâns ușor maxilarul, oferindu-mi o privire mai ascuțită, dar zâmbetul ei nu s-a schimbat - era încă răutăcios. Ea a tușit încet și a mers cu grație printre bucățile de metal împrăștiate. A oftat în cele din urmă, uitându-se din nou la fața mea. M-am încordat în timp ce ea îmi scana cu atenție corpul și zăbovea pe hanoracul lui Kane pe care îl purtam. Expresia ei a rămas impasibilă.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...