Capitolul optsprezece

453 39 0
                                    

- Nu este adevărat! am negat imediat, întorcându-mă din nou către prietenii mei, de data aceasta fără să zâmbesc

M-am uitat la ei, dar nu m-am putut abține de sentimentul ciudat care m-a cuprins.

- Ești pe cale să plutești de pe pământ. a comentat fratele meu sarcastic în timp ce sorbea o Cola. Este jenant.

- Idioți. am pufnit, aruncând o privire înapoi spre locul în care vorbisem cu Kane cu câteva clipe înainte

O scurtă conversație sinceră a făcut totul din nou mai ușor. Situația cu mama lui, situația cu Stefania și cu Madison au încetat să mă mai deranjeze. În sfârșit, totul a fost bine și, deși la început mi-a fost teamă de petrecerea de sâmbătă, după conversația noastră, doar să mă gândesc la asta mi-a făcut fior.

Dar evitarea subiectului, ca să fie mai simplu, ar putea fi numită conversație sinceră?



*



Zilele următoare au zburat repede. Școala a fost liniștită pentru tot restul săptămânii, cu excepția oamenilor care aproape că arătau cu degetul înspre mine. Unii și-au șoptit unul altuia în timp ce mergeam pe hol, dar, din fericire, nimeni nu a îndrăznit să îmi spună ceva nepoliticos în față, probabil pentru că am stat cu Dakota și Seán.

Din fericire, vestea întâlnirii mele cu Kane nu a ajuns la mama mea. Știam asta pentru că se comporta normal. Pe lângă toate acestea, am acceptat fără tragere de inimă un loc în echipa de volei a școlii pentru că nu aveam o altă opțiune viabilă.

Luni, antrenorul trebuia să mă prezinte restului echipei. Doar gândul la această prezentare mi-a făcut rău.

Până să îmi dau seama, a sosit sâmbăta mult așteptată. După-amiaza, Dakota a venit la mine acasă și ne-am pregătit împreună pentru ziua de naștere a lui Raven. Eram ciudat de entuziasmată de seara care urma. Am fost copleșită de un sentiment pe care nu îl mai cunoscusem până acum, care creștea cu fiecare clipă care trecea. Poate că era legat de vreun brunet chipeș cu ochi verzi, dar nu aș recunoaște asta pentru nimic în lume.

Ne-am terminat de aranjat la ora opt. Am lăsat jos placa de îndreptat, datorită căreia am putut să îmi îmblânzesc nițel părul, apoi am stat în fața oglinzii. Am ales haine în stilul meu și m-am simțit foarte bine în ele. Mi-am pus blugi clasici negri cu talie înaltă, care mi-au plăcut pentru că mi-au slăbit și lungit optic picioarele, un top negru pe umeri și teniși albi. Întregul a fost completat de o haină de piele supradimensionată și un choker nu foarte gros la gât. Mi-am ridicat colțul gurii și mi-am trecut degetul peste material pentru a-l fixa. Mi-am trecut degetele prin păr și am aruncat o ultimă privire la reflexia mea.

Machiajul făcut de Dakota a fost simplu, dar tușul negru, genele lungi și îngroșate și creionul de ochi l-au făcut mai expresiv. Am crezut că arăt bine. Aș minți dacă aș spune că nu îmi pasă.

Singurul lucru care m-a deranjat a fost că îmi păsa mai mult decât ar fi trebuit.

- Cineva o să spargă niște inimi astăzi! a spus Dakota când ieșea din baie

M-am uitat la ea cu coada ochiului și am dat din cap, mulțumită.

Clarke purta o rochie scurtă cu bretele, din satin, care ajungea până la jumătatea coapsei. Deși a fost simplă, efectul s-a dovedit a fi cu adevărat uluitor. Tocurile negre și bijuteriile din argint i s-au asortat perfect. Dakota, ca de obicei, pariază pe machiaj și și-a lăsat părul ondulat natural. De obicei îl îndrepta.

- Deși mi se pare că vrei doar să spargi una. adăugă ea cu o voce mult mai joasă

Am simțit un nod neplăcut în stomac, dar am decis să nu continui această conversație pentru a nu îmi strica seara.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum