Capitolul treisprezece

466 39 3
                                    

Am traversat repede strada. După un timp ne-am trezit în aleea unei case cu trei mașini pe care le cunoșteam bine. Prima a fost Jaguarul argintiu al lui Seán Kyung Mayfield, a doua a fost un SUV maro, iar a treia a fost acel Mercedes blestemat care era cu siguranță cel mai bun prieten al lui Kane Oliver Ward.

Pe măsură ce ne apropiam de mașini, ușa șoferului SUV-ului s-a deschis și capul lui Sterling a ieșit afară. Băiatul fericit a zâmbit în direcția noastră. O clipă mai târziu stătea pe pământ și își sprijini mâna pe acoperiș.

- Prințul cu Mercedes a salvat-o pe prințesa din turnul încuiat? Oh ce dramatic! a exclamat râzând, examinându-mi silueta în rochia aceea al naibii de incomodă

Mi-am rotit ochii peste cap, fără a comenta cuvintele lui. O altă ușă a început să se deschidă și i-am văzut pe Edward, Dakota și Cyrus ieșind din spate. Raven se aplecă de pe scaunul pasagerului.

Am simțit degetele lui Kane alunecând dintre ale mele. S-a îndepărtat de mine la mașina lui. Am înghițit în sec, strângându-mi mâna într-un pumn. Mi-a fost din nou frig.

M-am întrebat dacă a făcut-o pentru că nu mai eram singuri. Gândul m-a întristat mai mult decât ar fi trebuit.

- La naiba, Blake.

Cu reflexe întârziate, m-am uitat la Raven, care mi-a aruncat o privire admirativă în timp ce mă înfrunta. Ea s-a uitat la mine. Am văzut că și alții o făceau, ceea ce m-a tulburat.

- Arăți minunat. a adăugat ea când și-a recăpătat discursul

În același timp, Dakota a înconjurat mașina, îndreptându-se spre mine. Ochii i s-au mărit ușor când mi-a văzut rochia. Am simțit că era îndrăgostită de ea. Nu m-a surprins. Rochia a fost complet stilul ei.

- Oh, sânge proaspăt. a remarcat Sterling, privind la fratele meu cu un zâmbet

- Crede-mă, dacă i-ai vedea camera, ai ști cât de învechit este sângele ăla. am rânjit

- Totul este în regulă? Cum a reacționat Holland? întrebă Clarke serioasă, apucându-mă de antebraț. Sper că nu te-a văzut cu idiotul ăla. pufni încet, privind fără tragere de inimă la Ward

Kane și-a dat ochii peste cap când a deschis ușa Mercedes-ului său.

- Am propus că ar trebui să meargă altcineva să te ia. Cineva care se gândește măcar puțin.

- Mai bine nu vorbi despre gândire sau capul oxigenat, îți va da bătăi de cap. a răspuns Kane fără pasiune și s-a strâmbat. Dacă ți-ar schimba creierul cu o geantă Prada, nimeni nu ar ști.

- Cel puțin, am ceva de schimbat, spre deosebire de alții, cane corso. se răsti ea la el. Poate că în loc să lovești oameni în față, ar trebui să începi să citești dicționarul. Ar fi bine pentru lume.

Kane doar a clătinat din cap. Dakota mormăia ceva pe sub răsuflarea ei și cu coada ochiului i-am văzut pe ceilalți încercând să își ascundă zâmbetele.
Palmer, amuzat și el, se rezemă de SUV. S-a uitat la mine sfidător.

- Încă mă îndoiesc că ești fată. Chiar și într-o rochie. a tachinat el, ceea ce m-a făcut să ridic o sprânceană și Raven își rotii ochii peste cap, dându-i un ghiont ușor în lateral

- Să îți demonstrez? am întrebat cu o față serioasă, deși mă luptam să nu râd

Băiatul a sărit repede de pe uşă, îndreptându-se şi întinzându-şi braţele cu acea expresie fermecătoare a lui.

- Cumpără-i prietenei mele o vacanță bună și arată-mi tot ce vrei! el a exclamat

Anelise Clarke se încruntă și se uită la el, cu sprâncenele ridicate.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum