Capitolul doi

413 33 3
                                    

Trei februarie. Dacă cineva m-ar întreba ce dată am urât cel mai mult, răspunsul ar fi limpede. Aceasta ar fi.

Și mai nervoasă și mai frustrată decât cu o zi înainte, m-am plimbat pe holurile liceului Beverly Hills. M-am împins printre mulțimea de studenți, uitându-mă la pantofii mei întunecați. Degetele mi s-au strâns pe geanta mea de velur, tot ce îmi doream era să ajung acasă, deși era abia ora opt. Am ajuns cumva la dulapul meu, care era chiar la capătul holului. Am oftat, clătinând din cap. Din fericire, nimeni de la școală nu mi-a urat încă la mulți ani. Cu siguranță am urât asta cel mai mult. Speram să nu existe îmbrățișări și toată acea bunătate falsă din partea oamenilor care nu ar fi știut astăzi că ar fi vacanța mea dacă nu ar fi fost Facebook. Am înțeles asta pentru că nu știam zilele de naștere a jumătate din prietenii mei pe de rost. Timp de câteva luni, am fost subiectul numărul unu în toată școala. Nu am avut nevoie de mai multă atenție.

Am clătinat din cap și am format codul corect al dulapului. L-am deschis repede și aproape că am avut un atac de cord când mai multe baloane roz și albe legate de interiorul dulapului cu șnur subțire au zburat din el. M-am repezit să le împing înapoi cât de repede am putut, dar ochii tuturor s-au întors înspre mine.

- La mulți ani!

Am tresărit, auzind o exclamație puternică din partea Dakotei și a lui Seán, care au apărut lângă mine cu zâmbete largi. Stăteau în ipostaze puțin ciudate, desfăcându-și brațele și fluturând mâinile. Am zâmbit strâmb, încă luptându-mă cu baloanele.

- De când plănuiți să faceți asta? am întrebat, încercând să nu par nepoliticoasă pentru a nu arăta ca o cățea ingrată

În cele din urmă, am băgat baloanele înapoi în dulap și am închis ușa cu un bubuit puternic. Am oftat, sprijinindu-mă cu spate de el.

- Îți vine să crezi că aceasta este prima noastră încercare? Mayfield aplauda vesel, fluturând mâna

M-am uitat la prietenii mei cu scepticism. Nu am fost mulțumită de această surpriză. Știau foarte bine că îmi urăsc ziua de naștere, dar la ce altceva mă puteam aștepta? Ei au presupus eronat că, dacă ei adoră să își sărbătorească zilele de naștere, atunci și toți ceilalți ar face-o.

- Ai optsprezece ani! exclamă bucuroasă Dakota, scoțându-și telefonul din buzunarul blugilor ei albi, foarte strâmți Oficial ești majoră! Poți vota, poți cumpăra o casă!

Am scăpat un mic râs, clătinând din cap neîncrezătoare.

- Nu mă simt altfel decât ieri. am spus supărată, urmărind nemulțumirea de pe fețele lor. Vă mulțumesc foarte mult pentru surpriză, dar știți că nu îmi plac foarte mult zilele mele de naștere. Pentru mine, este o zi obișnuită care nu trebuie sărbătorită.

- Oh, taci dracu! Mayfield m-a întrerupt, obosit de argumentele mele. Ăsta e genul de lucru pe care trebuie îl sărbătorești, Blake. În plus, ai optsprezece ani. Acest lucru ar trebui sărbătorit de două ori!

- De aceea, mâine îți organizăm o petrecere la Seán despre care îți spunem doar cu o zi înainte ca să nu poți obiecta. La urma urmei, nu este potrivit să anulăm petrecerea pe care o pregătim pentru tine și Asher de peste două săptămâni. a oftat Anelise Clarke

Am mârâit pe sub răsuflare la șmecheria lor. În ultimii doi ani, au organizat petreceri zgomotoase pentru mine și fratele meu, la care au invitat jumătate din școală. Și ar fi fost în regulă, dacă cunoșteam mai mulți dintre acei invitați. Erau în mare parte prieteni ai Dakotei și a lui Seán. Dar cadourile au fost bune.

Anul acesta, însă, nu am avut nici o dorință să le fac pe toate. La urma urmei, viața mea s-a prăbușit nițel, așa că sărbătorirea zilei mele de naștere nu era cumva în fruntea listei mele de priorități. Aveam puțină speranță că, prin excepție, după tot ce s-a întâmplat, prietenii mei vor sări peste sărbătoare. Din nou, blestemata aceea de speranță! Ea a murit cu ceva timp în urmă pentru că știam despre petrecerea surpriză pe care aveau să o organizeze.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum