Capitolul treizeci și cinci

398 34 4
                                    

Nu am putut dormi în noaptea aceea. Din când în când mă trezeam, chinuită de coșmaruri. Am văzut trupul Dakotei și ce i-a făcut Max. Apoi am trecut prin calvar pentru că l-am ucis cu brutalitate pe Spade în vechea casă de pe strada Monan. A fost una dintre cele mai groaznice nopți pe care le-am avut vreodată în toată viața mea.

Nu m-am atins de micul dejun dimineața. Mi-am schimbat hainele și apoi l-am sunat pe Seán și i-am spus să meargă la spitalul unde mergeam și eu. Nu i-am spus despre ce este vorba pentru că am vrut să o fac personal și nu la telefon. Când am intrat în parcare, mă aștepta un Jaguar argintiu, iar prietenul meu se sprijinea de capotă.

Am oftat, nepregătită pentru o conversație dificilă. Am coborât leneș din mașină și am trântit ușa în urma mea.

- Prințesa a sosit! a strigat el cu o voce veselă, a sărit de pe mașină și s-a îndreptat către mine

Am încuiat Mercedes-ul și am oftat.

- Nu spun că este un loc de întâlnire destul de specific, dar te-am invitat la altele mai ciudate. a comentat el

Mi-am strâns buzele și m-am întors înspre el. Chiar dacă avea ochelari de soare pe față pentru că soarele strălucea puternic peste Beverly Hills, l-am văzut strâmbându-se.

- Oh, nu ai dormit prea bine azi. își trecu o mână prin șocul de bucle maro, apoi își băgă mâna în buzunarul pantalonilor de jogging negri. A fost un bob de mazăre care durea, sau a fost ceva... mai mare? a întrebat el, zâmbind ambiguu

Am clătinat din cap. M-a durut să îi spun. A fost total inconștient de gravitatea situației.

- Seán, trebuie să vorbim.

- Acum mă tem. începu el cu ușoară îngrijorare. Ce e, soare?

Nu știam de unde să încep, așa că am decis să încep de la început. I-am spus totul, începând cu telefonul lui Max.

M-a ascultat cu atenție și nu m-a întrerupt. Și-a scos ochelarii și am văzut că devenea din ce în ce mai nervos. Când am ajuns în punctul în care am intrat în camera în care am găsit-o pe Anelise Clarke, m-am oprit. Aceste cuvinte nu mi-au ieșit din gât. Seán nu mi-a cerut să termin. Era perfect conștient de ceea ce se întâmplase.

A fost prima dată când l-am văzut astfel.

- O să îl ucid pe nenorocit. mârâi el furios, iar cuvintele au făcut ca ceva în mine să se strângă. De ce a făcut-o?!

- A vrut să se răzbune pe noi toți.

- Dar Dakota nu i-a făcut nimic!

- Ea este prietena noastră și iubita lui Cyrus. E îndeajuns. am răspuns

Am simțit remușcări enorme. Știam că Max credea că viața lui a fost distrusă pentru că a pierdut în fața lui Kane.
Și indirect de Palmer și de mine. Și nu numai în ring. Dacă nu ar fi luptat pentru mine, poate Max nu s-ar fi atins niciodată de Dakota. Din păcate, nu pot face nimic în privința aceasta.

- Este ceva ce nu ți-am spus încă.

- Doamne, ce altceva? întrebă el slab

- L-au adus și pe Max la spital aseară. am început eu, iar Seán și-a făcut ochii mari, lăsându-și brațele în lateral. A suferit un accident, căzând de pe scări. Din câte am auzit, s-ar putea să aibă o coloană afectată pentru că...

Voiam să îi spun tot adevărul care mă mănâncă înăuntru. Am vrut să împărtășesc asta cu cineva. Seán a fost cea mai bună alegere.

- Nu spune mai mult, pentru că această informație m-a făcut mai fericit decât ar fi trebuit. m-a întrerupt cu o față serioasă

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum