Capitolul treizeci și șapte

436 35 4
                                    

Am petrecut toată seara cu mama. După ce Kane a plecat, am stat afară o vreme. Ne-am uitat la stele și le-am dat nume. Acesta a fost jocul nostru preferat când eram mai mică și mi-a fost atât de dor de el. Atunci ne-am hotărât să vedem un film împreună.

Încă nu îmi venea să cred că s-a întâmplat toată această situație. Dacă cineva mi-ar fi spus cu un an mai devreme că îi voi vedea vreodată pe Kane Ward și Holland Campbell stând unul lângă altul pe veranda noastră fumând o țigară, probabil că aș fi râs și apoi l-aș fi trimis la o secție de psihiatrie.

Sper că poate chiar vor ajunge la un acord.

După ce am terminat filmul, timp în care am râs mult amândouă, am decis să dorm. Holland mi-a urat vise plăcute. I-am mulțumit și apoi am dispărut pe scări. Am intrat în camera mea simțindu-mă ușurată. Pisica stătea întins pe patul meu și dormea ​​ca de obicei. Am căzut pe saltea lângă el și el a căscat leneș. Am gemut încet și i-am îmbrățișat blana neagră, închizând ochii.

Am iubit acest animal mai mult decât orice pe lume, chiar dacă a devenit atât de leneș încât nu a făcut altceva decât să doarmă și să mănânce. Nu știam cât timp am stat acolo, dar la un moment dat pleoapele mele au început să se simtă grele. Eram deja pe punctul de a adormi când dintr-o dată s-a aprins lumina din camera mea, ceea ce m-a trezit imediat. Cu un geamăt puternic, mi-am acoperit ochii cu antebrațul. Am vrut să omor pe oricine îmi întrerupsese aproape somnul.

- Ce naiba?! am mârâit

- Nu înjura, sau îi spun mamei. a batjocorit fratele meu

Mi-am îndepărtat mâna, clipind pentru a-mi adapta ochii la lumina puternică.

După un timp, mi-am îngustat ochii, uitându-mă la băiatul mulțumit de sine. Stătea în fața mea în pijamale. Când a văzut că voința de a ucide mă părăsise, s-a așezat lângă Pisica, care era între noi. Se rostogoli pe burtă, sprijinindu-și coatele pe saltea. S-a uitat la mine cu o sclipire ironică în ochi, bucurându-se de faptul că reușise să mă enerveze.

- O să te omor într-o zi. am mormăit eu, frecându-mi ochii adormiți

Am oftat în liniște și l-am îmbrățișat mai tare pe Pisica, uitându-mă la fratele meu din lateral.

- Ești plictisit?

- Puțin. a răspuns el

- Unde e Ingrid? am întrebat, iar el și-a strâns buzele într-o linie subțire

- S-a dus să îl întâlnească pe Kane și pe ceilalți la Raven. a răspuns el după un timp, la care am dat din cap cu tristețe, uitându-mă la perete. Am auzit ce ai făcut pentru el. Știi, l-ai târât afară din casă și l-ai dus la spital, deși nu a vrut să meargă acolo.

- A fost greu, dar cumva a funcționat.

- Ingrid îți este recunoscătoare.

Am zâmbit slab pentru că m-a făcut să mă simt bine. La urma urmei, nu în fiecare zi auzi chestii de genul acesta despre cățeaua aia blondă cu care am petrecut ceva timp. Ea petrecea adesea timp în camera lui Asher. Din fericire, eram despărțiți de o baie care înăbușea diverse sunete. Slavă domnului.

- Dar ea însăși nu vă va spune asta. a adăugat el

- Nu sunt deloc surprinsă. am răspuns

M-am uitat la mâna lui Asher, care avea multe cicatrici, apoi l-am prins de încheietura mâinii. I-am tras antebrațul în fața feței mele, uitându-mă la semnele pe care nu le puteam număra. Acest lucru nu l-a surprins pe fratele meu, am făcut-o des. Am avut o nevoie stupidă să verific dacă există cicatrici noi. Știam că Asher nu se mai tăia, dar era mai puternic decât mine. Mi-am trecut vârfurile degetelor peste cicatricile deschise și întunecate de pe pielea lui măslinie. Sentimentul care m-a cuprins a fost ciudat. Am oftat liniștit și mi-am mușcat buza.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum