Capitolul douăzeci și trei

501 35 1
                                    

A spune adevărul a fost dificil. Mai ales când s-a spus unei persoane apropiate care a fost mințită de multă vreme. Am citit odată într-o carte că adevărul este cheia liniștii sufletești. Spiritul meu fusese neliniștit de multe luni. Poate am avut în sfârșit șansa să îl calmez?

- Te-am asigurat că păstrez distanța de Kane Ward. Ei bine, te-am mințit, mamă.

M-am uitat în ochii lui Holland cu inima grea. Mi s-a părut că temperatura din dormitorul ei a crescut la o sută de grade pentru că simțeam că îmi era exagerat de cald. Habar nu aveam dacă am făcut ceea ce trebuia. În timp ce spuneam aceste cuvinte, aveam atâtea îndoieli încât mi-a dat o bătaie de cap, dar odată ce am început și am avut curajul să o fac, a trebuit să o termin. A trebuit să îi spun în sfârșit adevărul.

Am stat în fața ei și ne-am uitat una la alta, iar atmosfera dintre noi a devenit din ce în ce mai tensionată. Mi-am răsucit degetele în toate direcțiile, simțind privirea arzătoare a mamei mele pe fața mea. Abia i-am suportat greutatea privirii.

- Poftim? a întrebat ea în cele din urmă, încruntându-și ușor sprâncenele uniforme

Mi-am lis buzele crăpate în timp ce mă uitam la cearșafurile de satin. Totuși, încă îi simțeam privirea.

- Blake, ce vrei să spu-

- Trebuie să mă asculți, mamă. am întrerupt-o, ridicând din nou capul

Nu știam la ce se gândea în acel moment pentru că îmi era greu să citesc ceva din expresia feței ei.

- Ascultă-mă doar, fără să mă întrerupi. Atunci spune-mi ce crezi despre toate astea. Deocamdată, vreau doar să mă asculți. Te rog.

Nu știam dacă era tonul meu rugător sau privirea din ochii mei, dar Holland și-a încleștat maxilarul, dând încet din cap. Am simțit că era supărată și voia să înceapă să vorbească, dar cred că a fost un miracol că a reușit să se rețină.
Poate că și-a dat seama că în sfârșit am vrut să vorbesc cu ea sincer. Mama nu l-a acceptat pe Kane, l-a disprețuit și de aceea ne-am certat de atâtea ori.

Am hotărât să pun capăt acestor șir de minciuni.

Era timpul, Blake.

- L-am cunoscut pe Kane în aprilie anul trecut, după vacanța de primăvară. În prima zi după școală, am pierdut autobuzul, așa că prietenul lui s-a oferit să mă conducă acasă și am acceptat. S-a dovedit că pe parcurs trebuia să îl întâlnească pe Kane, așa că îmi place sau nu, l-am cunoscut și pe el și... nu prea ne-am plăcut unul pe celălalt. am spus calm, în vreme ce amintirile din prima noastră întâlnire au început să îmi inunde mintea

Felul în care a fumat o țigară în timp ce se sprijinea de Mercedesul roșu. Cuvintele și privirea lui. Aura misterioasă, răceala și ochi întunecați.

Acei iriși verzi... Nu i-am mai văzut niciodată așa.

- Ne-am certat puțin și nu am început prea bine... La scurt timp după aceea, am primit de la școala noastră o invitație la petrecerea lui Ebony, la care voiam să merg, dar m-am rătăcit. Am fost abordată de un tip care nu era foarte... sobru și mi-a sugerat ceva rău. Și apoi a apărut Kane, care era în apropiere. M-a ajutat și m-a dus acasă. Și apoi, nici nu știu când, tocmai am început să ne întâlnim. Ne-am ciocnit din greșeală unul de altul și, crede-mă, ne-am urât cu adevărat. L-am urât atât de mult, chiar dacă m-a ajutat. Încrederea lui era iritantă. am zâmbit uşor, muşcându-mi buza de jos

Mama încă mă privea cu ochi imposibil de citit.

Și mi-am amintit. De fiecare dată când l-am urât. Desigur, varianta pentru mama mea a fost scurtată pentru că nu am vrut să o îngrijorez. Era trecutul, lucrurile erau altfel pe atunci. Mi-am amintit exact de noaptea în care l-am cunoscut pe Sterling, care m-a ajutat și mi-a arătat unde să merg. Mi-am amintit că Brooke Andersson mi-a oferit droguri și Kane a decis să mă ajute, chiar dacă de fapt avea intenții rele și ar fi putut să mă rănească chiar mai mult decât White. Dar nu a făcut-o pentru că nu este o persoană rea. În ciuda a ceea ce a spus despre sine.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum