Capitolul douăzeci și doi

441 34 1
                                    

Am închis încet ușa în urma mea, iar căldura mi-a cuprins imediat corpul înghețat. Am oftat uşurată. Pentru o clipă am stat în întuneric complet.

M-am uitat la mâna strânsă pe clanța ușii. Am adulmecat și mi-am înclinat capul pe spate. Doamne... mă întreb câte zile din genul acesta mai pot suporta până când o voi lua complet razna.

În cele din urmă, m-am întors și mi-am scos pantofii, apoi i-am împins cu piciorul într-un colț. Întreaga casă era întunecată, ceea ce însemna că toată lumea dormea ​​deja.

Acest lucru nu m-a surprins, până la urmă era ceva firesc pentru ora două dimineața. Am încercat să merg în liniște ca să nu scot nici un zgomot. Când am ajuns în sufragerie, m-am uitat în jur, muşcându-mă de obraz. Nici nu știam când mi-am strâns mâinile în pumni. M-am uitat la scările care duceau la primul etaj. Inima mi-a accelerat cu fiecare bătaie și la un moment dat am crezut că nu îi aud decât bătăile. Am urcat prima treaptă a scărilor. Știam că venise momentul să mă confrunt cu ceea de ce fugeam de atâta timp. La fiecare pas, simțeam de parcă un laț cu spini mi se strângea în jurul gâtului. Am reușit în sfârșit să urc scările. Am stat în vârful lor, observând coridorul lung și întunecat din față. Erau trei seturi de uși albe în stânga și trei în dreapta. Dar m-a interesat doar un una dintre ele.

Mi-am fixat ochii pe ultima ușă din stânga și m-am îndreptat către ea, trecând pe lângă dormitorul meu și al lui Asher pe drum. Aveam inima în gât, dar nu am cedat. Cu maxilarul încleștat, am stat în fața ușii și am apucat clanța argintie. Fără să mă gândesc, am întors-o. Am clipit, am expirat tare și am intrat în dormitor.

Camera în care m-am găsit era cea mai mare dintre camerele de la etajul casei. Pereții săi au fost colorați cu vopsea bej, care se potrivea perfect cu mobilierul maro în stilul secolului al XIX-lea: un pat mare care putea găzdui cu ușurință șase persoane, o comodă și un fotoliu. Întregul a fost completat de accesorii aurii, iar draperiile grele de la ferestre au adăugat mister încăperii. M-am uitat la oglinda mare cu un cadru aurit care atârna deasupra comodei lângă fotoliul confortabil.

Când eram mică, îmi plăcea să mă privesc în această oglindă. Trăgeam un scaun și mă ridicam pe el pentru că eram prea scundă pentru a mă vedea. M-am simțit atât de adultă atunci.

Am zâmbit ușor când amintirea mi-a apărut în minte și apoi m-am uitat în dreapta. M-am uitat la persoana care dormea ​​liniștită pe pat sub cearșafurile de satin, ușor luminată de razele lunii care pătrundeau în dormitor prin fereastra mare.

Am început să devin mai agitată ca niciodată în viața mea. Cu toate acestea, m-am mișcat încet în acea direcție. Pașii mi-au fost înecați de covorul maro care acoperea podelele. Când am fost destul de aproape de pat, am aruncat o privire către femeia care dormea. Părea atât de blândă și calmă. Am zâmbit ușor și am privit-o în tăcere o clipă, apoi m-am așezat pe marginea saltelei lângă ea. Am tras ușor pătura peste mine, ceea ce femeia trebuie să fi simțit pentru că a tresărit. A oftat în liniște, dorind să se întoarcă la somn, dar când și-a ridicat pleoapele pentru o clipă, m-a văzut. Ea a luat o gură mare de aer, împingându-se în sus pe coate. Și-a frecat ochii adormiți cu mâna și mi-a aruncat o privire de neîncredere, de parcă s-ar fi întrebat dacă visează asta.

- Blake? întrebă ea cu o voce răgușită, încă ne trezită pe deplin. Ce faci aici? Cât este ceasul?

- E târziu. am răspuns eu liniștit cu un zâmbet slab

Femeia a deschis în cele din urmă ochii și s-a uitat la mine nesigură.

- Ce faci aici? repetă ea întrebarea și apoi se așeză mai confortabil

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum