Capitolul treizeci și doi

445 44 6
                                    

Am oftat din greu și mi-am legat părul într-o coadă de cal slăbită înainte de a mă uita la reflexia mea în oglinda din baie. Am tresărit ușor la vederea buzei mele tăiate, o mică cicatrice pe obraz și un ochi învinețit. Din fericire, umflarea nu a durat prea mult și a scăzut după două zile. Mi-am dus mâna la sprâncene, pe care aveam lipit un mic bandaj. L-am scos și m-am uitat la mica tăietură în proces de vindecare.

M-am aplecat peste chiuvetă, am deschis robinetul cu apă rece și mi-am stropit fața fierbinte. Am simțit o răceală plăcută care mi-a adus ușurare. Nu m-a durut la fel de mult ca după incidentul blestemat, dar tot am simțit disconfort. Ochii mei căprui se uitau la mine cu batjocură și milă. Nu am fost surprinsă de asta. Ceea ce devenisem era o batjocură. Da, acesta a fost un cuvânt potrivit.

Am putut vedea cu ochiul liber schimbarea care avusese loc în mine. Eram palidă pentru că nu aveam poftă de mâncare și mâncam doar resturi.

Am inspirat adânc și mi-am frecat tâmplele dureroase. Eram jalnică.

Am strâns din dinți și m-am întors fără tragere de inimă înspre ieșire pentru a nu mă mai chinui cu reflexia mea în continuare.

Mi-am înfășurat mai strâns hanoracul albastru supradimensionat și mi-am ajustat gluga. Am părăsit baia mobilată modest. Chiar dacă m-am obișnuit cu luxul, nu m-a deranjat. Mi-au fost suficiente o cadă mică cu picioare, o toaletă și o chiuvetă cu oglindă. Se potriveau perfect cu gresia veche de pe pereți. Nu e de mirare, este o casă veche si nu a mai fost renovată de mult. Am stins lumina și am ieșit.

Am adulmecat și am mers pe holul îngust, cu lambriuri de lemn, înspre sufragerie. Era modest și aici. Era o mică canapea veche lângă perete, cu tapet floral. Vis-a-vis era un televizor foarte vechi care ocupa mai mult spațiu decât orice altceva în cameră, deși ecranul nu era cel mai mare. În mod surprinzător, a fost chiar posibil să găsim un canal non-religios. M-am îndreptat în vârful picioarelor către canapea și m-am așezat pe ea, auzindu-mi articulațiile trosnind. Am tresărit ușor pentru că vânătăile încă erau dureroase. M-am făcut mai confortabilă și m-am acoperit cu o pătură albastră.

Mi-am tras gluga peste cap, sprijinindu-mă pe cotieră. M-am uitat pe fereastră și m-am uitat în gol la cerul aproape alb. Vremea de afară fusese îngrozitoare în ultimele zile, ceea ce nu m-a deranjat deloc. Chiar am crezut că cerul plânge pentru mine când eu nu mai izbuteam să fac asta. De cele mai multe ori eram înconjurată de tăcere, dar nu eram supărată din cauza asta. Dimpotrivă. M-am simțit mai bine atunci.

Tăcerea era plăcută. Pur si simplu. Mi-a limpezit mintea și m-a însoțit în momentele grele. Tăcerea era bună.

M-am trezit oprindu-mă complet. Aș putea sta într-o singură poziție timp de câteva ore, uitându-mă la punctul din fața mea și fără să îmi dau seama cât timp trecuse. Mi-am revenit în fire doar când soarele apusese de mult și camera se întuneca. În momente ca acestea, nu mă gândeam la nimic anume. Pur și simplu m-am scufundat în lumea mea și m-am rupt de realitate. Nu a fost rău. Puțin dezorientat, dar totuși mai bun decât viața în sine.

Uneori eram supărată pe mine însumi. Adesea până la punctul în care îmi  reproșez mie pentru felul în care mă comportam, dar tot nu mă obosi să schimb nimic. În capul meu era un război între două  Blake Karina Campbell. Nu le-am ascultat pe nici una.

Oamenii își trăiesc tragediile și dramele în moduri diferite. Timpul trece și el în ritmuri diferite. Drama dureroasă a durat cinci zile. O sută douăzeci de ore. Șapte mii două sute de minute. Poate mai mult? Au trecut exact cinci zile de când mi-am dat seama cât de lipsit de valoare era totul în jurul meu. Cu cinci zile mai devreme, am simțit o durere care a micșorat orice tip de durere pe care am experimentat-o ​​înainte.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum