Capitolul paisprezece

407 34 0
                                    

- Cred că este timpul să terminăm de scăldat. spuse Seán cu voce tare

Eram pe spatele lui, înfășurându-mi picioarele în jurul taliei lui. A ajustat mâinile care îmi țineau coapsele în sus, apoi a aruncat o privire peste umărul meu.

- Dinții lui Blake clănțănesc.

- Nu, e în regulă. am mormăit, fără să vreau să stric distracția, dar, din păcate, a trebuit să recunosc că avea dreptate

Îmi era al naibii de frig și nici măcar căldura corpului lui, de care m-am agățat precum o lipitoare, nu a ajutat. L-am îmbrățișat și mai strâns pe Mayfield, înfășurându-mi brațele în jurul trunchiului lui, dar dinții mei nu s-au oprit din clănțănit.

Mi-am adus fața mai aproape de capul lui și am ridicat din umeri, pentru că ce trebuia să spun. El a avut dreptate.

Conversația noastră a atras atenția celorlalți. Edward și Asher au încetat să o târască pe Dakota sub apă, ceea ce a făcut-o pe fată să geamă și să își șteargă fața cu machiajul pătat. I-a înjurat și i-a stropit cu apă rece, ceea ce i-a amuzat și mai mult pe ceilalți. Sterling, în dreapta mea, a oftat și și-a pus brațul pe umerii lui Raven, care începea și ea să tremure.

- De fapt, are dreptate. Și Raven îngheață deja. spuse el, trăgând-o mai aproape de el pentru a-i oferi cât mai multă căldură

Paterson nu a protestat. Ea dădu din cap, fiind de acord cu el și lipindu-se de o parte a corpului lui.

M-am uitat la Kane, care a dat din cap înspre plajă.

Apa ne era până la piept, dar nu eram departe de țărm. Am putut vedea perfect focul și mașinile de acolo.

Seán nu m-a lăsat să plec în timp ce ne îndreptam spre plajă. Tremuram de fiecare dată când apa rece mă atingea. Chiar dacă mă transformam într-un cub de gheață, mă simțeam foarte bine.

Mi-am înfășurat mai strâns brațele și picioarele în jurul corpului prietenului meu. Ne apropiam de țărm, așa că trebuie să îl fi îngreunat. Seán și-a strâns și mai mult strânsoarea înainte de a ieși din lac, iar eu am șuierat în timp ce o adiere ușoară mi-a periat pielea umedă.

Buzele mele, înghețate și probabil albastre, au atins gâtul cald al lui Mayfield, nevrând să mă îndepărtez de spatele lui cald nici măcar o secundă.

- Ai putea la fel de bine să mergi singură. mormăi el în timp ce se îndrepta spre foc

- Îți antrenez forma inexistentă. i-am răspuns, ceea ce l-a făcut să râdă încet, așa că i-am ciufulit părul ud cu un zâmbet, apoi i-am strâns din nou trunchiul

A fost unul dintre puținii oameni cu care m-am simțit suficient de confortabil încât să îmi permit o asemenea apropiere.

Amuzată, am întors capul să mă uit la lacul de unde ieșeau restul prietenilor noștri. Sterling, Raven și Kane păreau să se îndrepte spre doc. Fata își ridica hainele pe drum, ceea ce m-a făcut să realizez că trebuie să le iau pe ale mele. Dakota, Palmer, Asher și Edward se îndreptau spre foc unde s-au dezbrăcat și și-au lăsat hainele.

- Stai, pune-mă jos. Trebuie să îmi iau hainele. am spus și Seán s-a oprit și am sărit de pe spatele lui

Instantaneu, am simțit un fior și mai rău care m-a străbătut de la degetele de la picioare până în vârful capului. Mi-am încrucișat brațele, tremurând ca jeleul. Mayfield m-a privit cu milă.

- Am vrut să sar în apă și să mă dezbrac pe fugă ca un rahat ieftin de adolescentă. a rânjit el, iar eu mi-am dat ochii peste cap, ridicând mâna și lipindu-mi degetul mijlociu de el

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum