Parcă în starea mea de nebunie, încă o dată în seara aceea m-am împins printre mulțimea de oameni beți, neînțelegând pe deplin realitatea care mă înconjura. Undeva în spatele meu, o Elinnor dezorientată m-a urmat, iar oaspeții care dansau și jucau îmi blocau drumul înspre... corect, înspre ce?
Mi-am închis încet pleoapele grele. Am simțit impulsuri ciudate care mi-au sfărâmat craniul. Cumva am ajuns în bucătărie. M-am prăbușit pe unul dintre scaunele înalte, uitându-mă la mâinile mele tremurânde. M-am simțit ca o ceață. De parcă un zid gros de sticlă m-ar despărți de lumea reală. Muzica și conversațiile au fost înecate pentru mine, iar imaginea era neclară.
Mă simțeam ca într-o bulă din care nu puteam ieși, care se închidea din ce în ce mai mult, tăindu-mi oxigenul. Nici măcar nu știam unde o pierdusem pe Elinnor.
El a fost aici. Era în aceeași casă cu mine și la petrecerea mea aniversară. După toate aceste săptămâni, a stat în fața mea cu aceeași expresie goală, aceeași privire rece, arătând la fel de perfect. A durat doar câteva secunde pentru ca acele amintiri sfâșietoare să îmi revină în minte. De ce naiba m-am hotărât să ies acolo?! Și de ce era el acolo? Pentru ce a venit?
Am blestemat în tăcere, sprijinindu-mi coatele pe blatul de grafit. Mi-am strâns degetele tremurătoare în păr. Am închis ochii cât am putut pentru a bloca totul pentru câteva secunde.
- Ieși din capul meu. am mârâit rugător, trăgându-mi de șuvițele de păr
Nu am putut să reușesc. Nu am putut să o fac. Nu puteam să scap de el.
Kane Oliver Ward îmi sucea din nou capul. Am vrut să uit, și între timp a venit la petrecerea mea de naștere. În timp ce mă luptam cu toate prostiile pe care le-a lăsat în urmă, el a avut îndrăzneala să apară.
Chiar am sperat că a fost un vis. Mi-am ciupit încheieturile dureroase, simțind un milion de emoții. De ce s-a întâmplat asta tocmai când era bine? De ce a apărut din nou? Doar vederea lui mi-a făcut corpul să înnebunească și nu m-am putut descurca. Nu am avut nici o influență asupra bătăilor accelerate ale inimii, a transpirației reci de pe spate, a mâinilor tremurânde și a golului din cap. Chiar dacă a trecut atât de mult timp, a fost la fel. Dacă nu mai rău.
- Nu. Nu te gândi la el. Nu. am mormăit pentru mine precum o femeie nebună
Eu eram ea. Am fost nebună. Nu am putut face față. Îmi aminteam totul când ar fi trebuit să uit. Probabil a uitat. Eu eram cea proastă.
Am inspirat adânc și mi-am șters transpirația de pe frunte cu dosul mâinii, pentru că mă simțeam nefiresc de fierbinte. Fără să stau pe gânduri, am apucat sticla pe jumătate goală și am umplut un pahar la întâmplare cu vodcă. Mâinile îmi tremurau și am vărsat pe blat. A trebuit să sparg acele sentimente și emoții din răsputeri, cu alcool. Nu puteam lăsa să se întâmple din nou. Ca să fie din nou ca înainte. Trebuia să fiu dură și neînduplecată. Nu m-am putut descompune la o singură întâlnire. Nu puteam lăsa amintirile să mă stăpânească.
Mi-am dus paharul la buze și am închis ochii.
Prima înghițitură. Privirea lui. Adâncimea familiară a irișilor verzi. Oare de aceia m-am îndrăgostit?
A doua înghițitură. Atingerea lui. Pielea fierbinte pe corpul meu. Este pentru acea atingere de ce am renunțat?
A treia înghițitură. Parfumul lui. Un amestec de colonie, fum de la țigările fumate frecvent și gumă de mestecat cu mentă. Din cauza acestui parfum am riscat?
A patra înghițitură. Vocea lui. Un bas răgușit și acru pe care l-a cântat pentru a mă face să dansez așa cum și-a dorit. Pentru acest sunet am ispitit soarta?
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...