Capitolul douăzeci și opt

400 34 4
                                    

Sincer, nu îmi aminteam să fi condus vreodată o mașină atât de repede. Nu mi-a păsat că am trecut de două ori pe roșu, sau că dacă poliția m-ar fi oprit în acel moment, mi-aș fi pierdut toți banii, permisul de conducere și probabil că m-ar fi aruncat după gratii. Nu mi-a păsat deloc atunci. Tot ce îmi păsa era să ajung cât mai repede la apartamentul lui Kane.

După ce a sunat Cyrus, am stat acolo paralizată un minut bun, incapabilă să cred ce auzeam. Sofia nu putea muri. Da, era bolnavă, dar avea atât de multă energie și dorință de a lupta. Acest lucru nu ar putea fi adevărat. Știam că a fost o lovitură la inimă pentru Kane. Nu mi-am putut imagina că s-ar putea întâmpla asta. Ca în nebunie, am depășit mașinile, auzind claxoanele puternice în spatele meu. Am strâns puternic volanul, simțindu-mă fără respirație, în ciuda aerului condiționat rece.

Nu știam dacă Kane era acasă. Cyrus a spus că a trecut pe la apartamentul lui Ward dimineața devreme pentru a merge la muncă cu el, dar nu l-a găsit. Abia când a sunat-o pe Ingrid, ea i-a spus ce s-a întâmplat și i-a spus că Kane era la clinică.

Totul mi s-a părut atât de ireal. Sofia a trebuit să trăiască pentru că în timp ce ea a trăit, a trăit și el.

Am parcat repede în fața blocului lui Ward și am sărit din mașină precum un glonț de mitralieră. M-am repezit înspre ușa din față, închizând Mercedes-ul în timp ce alergam. M-am comportat ca un robot programat.

Acesta a fost scopul meu. Nu aș putea descrie ceea ce am simțit. Trupul mi s-a cutremurat când cuvintele lui Palmer au răsunat în capul meu. În mintea mea m-am rugat ca totul să fie doar un coșmar. Știam foarte bine cât de importantă era mama lui pentru Kane. A făcut tot ce a putut pentru ea, riscându-și viața. Nu putea să o piardă. Nu după toate acestea.

Cu respirația zdrențuită, am urcat scările. Am alergat la ușa întunecată și am sunat la sonerie fără să mă gândesc. M-am sprijinit de tocul ușii cu o mână pentru a-mi păstra echilibrul. Doamne, îmi doream atât de mult să îl văd. Asigură-te că e bine. Când nu s-a întâmplat nimic după câteva secunde, am sunat din nou la sonerie. Și apoi încă o dată, și încă o dată. Tăcere. Un milion de scenarii cele mai defavorabile au apărut în capul meu. Am tras de clanță, dar nu s-a clintit. Respirația mi s-a accelerat semnificativ, am vrut să încep să țip și să plâng în același timp. Mi-am încurcat mâinile în păr și l-am tras. Bineînțeles că aș fi putut să sun, dar Cyrus a spus că telefonul lui Kane era închis.

Eram pe punctul de a pleca, gata să merg la clinica din afara orașului și apoi să caut în fiecare colț al acestui oraș nenorocit, când am auzit zgomotul unei chei în broască. Brațele mi-au căzut în lateral și am răsuflat ușurată. M-am uitat cu ochi încețoșați la ușă când se deschidea încet. Și în sfârșit l-am văzut.

Vederea mi-a frânt inima. Am simțit o durere groaznică în piept care mă zdrobea din interior. Mi-am deschis buzele tremurătoare și mi-am ridicat privirea la fața lui Kane. O față goală, lipsită de emoții. Pielea îi era pală, aproape transparentă, iar sub ochi avea cearcăne mari. De parcă nu ar fi dormit de săptămâni. Irișii verzi se uitau în ochii mei în gol. Nu era nimic în ei. Fără scântei, fără bliț, nici batjocură, nici bine, nici rău. Nici o profunzime care a fost șocantă și captivantă. Nu era nici un zâmbet pe buze. Nu era nimic în el. De parcă nu era el. Doar un străin.

Nu a spus un cuvânt, iar eu am rămas tăcută. Câteva secunde ne-am uitat unul la altul, deși îmi era greu să îmi ascund emoțiile. În acel moment semăna cu moartea vie. Mi-a părut rău pentru Sofia, dar știam că îl doare de o mie de ori mai mult.

Fără să mă gândesc, m-am apropiat de el, m-am ridicat în vârful picioarelor, i-am înfășurat gâtul cu brațele și l-am îmbrățișat cu toată puterea. M-am lipit strâns de corpul lui, înfășurându-mi brațele în jurul lui și inhalând parfumul care era atât de mult al lui. Mirosul corpului lui Kane care m-a calmat mereu și m-a asigurat că sunt în siguranță.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum