Capitolul zece

412 33 0
                                    

Când i-am simțit mâinile reci mișcându-se pe tricoul meu, mi-am ținut respirația. Am înghițit în sec să încerc să îmi umezesc gâtul uscat, dar nu a făcut mare lucru. Emoțiile din corpul meu au explodat, trimițându-mă într-o stare tulburătoare.

Tot ce puteam simți erau mâinile mari ale lui Kane pe spatele meu și materialul tricoului meu mișcându-se cu încetinitorul pe pielea mea fierbinte. Ca în transă, mi-am pus mâinile pe spătarul canapelei de ambele părți ale capului băiatului. Le-am strâns atât de puternic că au devenit albe. M-am uitat la trunchiul lui Ward, incapabilă să îi întâlnesc privirea. I-am simțit privirea intenționată pe fața mea. Nu și-a luat ochii de la mine nici o secundă. Mâinile care se jucau cu mine... a fost delicios și dureros în același timp. Atmosfera dintre noi a devenit foarte densă, tensionată și... fierbinte.

Stomacul mi s-a contractat din nou și am simțit un curent curgându-mi în tot corpul. De la degetele de la picioare până în vârful capului. Un val de fiori reci și fierbinți m-a străbătut și m-am simțit sufocată. În timp ce mâna rece a lui Kane aluneca sub tricou, am inspirat ușor, dându-mi seama cât de mult îmi era dor de el.

Am ridicat încet ochii. Am scanat cu atenție gâtul lui Ward unde pusesem sărutări umede cu un moment mai devreme. Linia lui ascuțită, cu pomeți proeminenți.

Am ajuns în sfârșit la ochii lui. Mă privea, ochii lui mă electrizau din nou.

Era ca o piatră acum. Impasibil. Doar acei ochi... păreau atât de periculoși. Ceva ardea în interiorul lor, dar nu am putut descifra.

Parcă zburau scântei dintre noi. Știam că una era suficientă pentru a porni un incendiu și apoi... apoi se va întâmpla ceva de care îmi era teribil de frică.

Am clipit încet ca să ies din transă. Nu știam cât timp am stat așa. Probabil câteva zeci de secunde, deși pentru mine a durat câteva zeci de ore.

Cincisprezece secunde de când mă luptam pentru fiecare respirație, în timp ce privirea lui Ward mă făcea să mă înec. Zeci de ore de când am încercat să nu mă prăbușesc. Știam că nu voi rezista atât de mult.

- Deci? Ce urmează? în cele din urmă a rupt tăcerea asurzitoare, iar vocea lui m-a făcut să tremur

Mi s-a părut mai electrizant și mai stimulant decât oricând. Eram atât de aproape încât îi simțeam căldura respirației.

Strângerea gâtului m-a împiedicat să răspund, dar, din fericire, a ieșit în prim-plan instinctul meu de autoconservare. Într-o clipă, am prins repede încheieturile lui Ward și i-am tras mâinile de pe spatele meu. Nu a protestat, doar a ridicat o sprânceană surprins, iar eu m-am simțit puțin mai încrezătoare. Chiar dacă mintea mea era în haos, am realizat că nu vreau să merg mai departe. Nu am vrut să complic ce era între noi. Tocmai am reluat legătura. Poate că pentru Kane ar fi doar sex, dar eu cu siguranță aș fi înnebunit.

Am alungat acele gânduri și i-am pus mâinile pe coapsele mele. Probabil că l-am surprins pentru că s-a uitat la mine curios. Mi-am muşcat buza de jos în timp ce mă uitam la buzele lui. Erau atât de drăguțe. Cicatricea de pe buza de jos a adăugat farmecul lui.

- Sigur, înțeleg. Poate că e mai bine... a început el, dar nu l-am lăsat să termine

Nu mi-am luat niciodată ochii de la buzele lui, iar când le-a deschis să spună altceva, m-am aplecat și mi-am lipit buzele de ale lui. Violent și cu toată puterea pe care am putut-o găsi.

Știam că nu se aștepta, dar a fost bine pentru că mi-am dorit asta.

Mi-am strâns ochii, gustând din nou buzele lui. Și apoi am simțit o nouă explozie în corpul meu. Am fost copleșită de un sentiment atât de uimitor și electrizant, încât, dacă ar fi posibil din punct de vedere fizic, aș zbura undeva pe tavan.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum