Nu l-am văzut de mai bine de trei ani.
A fost cea mai importantă persoană din viața mea. M-a apărat mereu, a venit la toate spectacolele din școala elementară și a fost o adevărată autoritate pentru mine. Nu mi-aș putea imagina că nu o am. Până când, într-o duminică însorită, și-a făcut bagajele și a stat în pragul casei noastre, declarând că trebuie să ne părăsească. L-am urât din acea duminică.
Acel moment va rămâne în minte pentru totdeauna. La patru dimineața am fost zguduită din pat de vocile ridicate ale părinților mei de la parter. Aveam paisprezece ani atunci.
S-au certat, dar asta nu m-a surprins, pentru că la vremea aceea, astfel de argumente deveneau din ce în ce mai frecvente. Am coborât în liniște în sufragerie să îl văd pe tatăl meu, în haina lui și cu două valize, vorbind cu mama despre ceva. Destul de ciudat, Holland nu plângea. Nu se aștepta ca el să rămână. Ca de obicei, ea stătea în fața lui cu capul sus. Ea i-a spus să își ia rămas-bun de la noi așa cum se cuvine unui tată. Dar era un laș. Nu a avut curajul să le explice propriilor săi copii de ce pleacă.
"Vezi tu, Blake... Adevărul este, din păcate, că nu mai sunt fericit aici."
A fost o experiență incredibil de dureroasă să aud astfel de cuvinte de la cea mai importantă persoană din viața mea. L-am iubit incredibil de mult și a decis să plece. Tocmai a ieșit din casă cu maxilarul încleștat, fără să arunce măcar o privire peste umăr în timp ce țipam și plângeam și îl imploram să nu ne părăsească. Când mă desprindeam din brațele mamei, care mă îmbrățișa strâns. Nu s-a întors o dată. S-a urcat în mașină și a plecat, apoi s-a mutat în Australia și și-a întemeiat o nouă familie. Privind retrospectiv, am fost supărată pe mine pentru că am reacționat așa cum am făcut-o. Nu am ridicat capul ca mama și nu am arătat că nu mă deranjează. Dar eram doar un copil.
După toți acești ani, stătea din nou în fața mea, zâmbind nesigur. Arăta exact așa cum mi-l amintesc. Înalt, cu umerii largi, piele închisă la culoare pe care am moștenit-o de la el. Ochii lui verzi s-au uitat la mine de parcă ar fi să se asigure că propria lui fiică stă în fața lui. Părul lui scurt, alunecat pe spate era încă întunecat, deși cu câteva pete gri.
Tatăl meu. Lucca Esposito.
Am simțit lumea învârtindu-se în fața ochilor mei. Nu puteam respira oxigenul de care avea nevoie corpul meu. M-am simțit amețită. Am vrut să fug de acolo, dar nu m-am mișcat nici măcar un centimetru. Am stat acolo ca precum un stâlp cu gura ușor întredeschisă, uitându-mă la el. Nu s-a putut întoarce... nu. Cât e mult tupeu.
Tata purta o haină neagră, ceea ce dovedea că a intrat în casă cu o clipă mai devreme. Stătea lângă canapea cu mâinile împreunate. M-am uitat neîncrezătoare la cele două valize de pe podea, apoi mi-am ridicat privirea înspre ochii lui, care odată străluceau cu dragoste pentru mine. Pe atunci, îi iubeam cel mai mult în lume. Dar în acea zi, erau doar ochii unui bărbat pe care l-am urât din toată inima.
Habar nu aveam cât timp am stat astfel, ne uitam unul la celălalt. În cele din urmă, a decis să își drese glasul și să vorbească.
- Iartă-mă că nu v-am anunțat. începu el, iar urechile mele au ars din nou
"Nu mai sunt fericit aici..."
- Tocmai am ajuns de la aeroport. spuse el încet, de parcă nu știa cum și ce să spună
Nu l-am întrerupt, nu am întrebat nimic. Am rămas nemișcată, cu o expresie indiferentă, privindu-l în gol.
- Am intrat pentru că încă am cheile, iar mama voastră nu a schimbat încuietorile. a explicat el cu un zâmbet timid, ținând în sus o grămadă de chei
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...