Capitolul patruzeci

447 34 10
                                    

M-am plimbat nervos înainte și înapoi pe veranda casei noastre, jucându-mă cu telefonul. Inima îmi bătea într-un ritm alarmant și eram mai emoționată ca niciodată. Nu am putut sta înăuntru, așa că am decis să ies afară. Motivul nervozității mele a fost, desigur, Kane, căruia îi trimisesem un mesaj cu o jumătate de oră mai devreme. L-am rugat să vină pentru că trebuia să vorbesc cu el serios. A fost de acord și nu aveam idee dacă era un lucru bun sau nu. Nu îl mai văzusem de câteva zile și mă pregăteam de multă vreme pentru această conversație, iar când era să ne întâlnim, aveam multe îndoieli. Mi se întorcea stomacul și îmi venea să plâng. Totuși, știam că nu o să îl ratez și cu cât îl amân mai mult, cu atât va fi mai rău.

Am oftat, strângându-mi mâinile în pumni și lipindu-i de ochii mei obosiți. Încă nu puteam să dorm. În cele din urmă, mi-am coborât brațele în lateral și m-am așezat pe prima treaptă care ducea la verandă. Mi-am sprijinit mâinile pe genunchi, privind strada în fața mea. Vremea a fost minunată.

Soarele strălucea, nu era un singur nor pe cer. În aer se simțea miros de grătar și zgomotul păsărilor care ciripeau peste tot, dar nu eram impresionată. De câteva zile eram un mănunchi stresat de nervi care nu puteau face nimic. Eram nervoasă constant, iar conversația asta m-a speriat cel mai mult. Dar știam că acesta era momentul.

Mi-am mișcat nervos piciorul, încercând să respir adânc, când deodată un Mercedes negru a parcat în paralel cu bordura în fața casei mele. M-am simțit ca și cum cineva tocmai și-ar fi înfășurat mâna în jurul gâtului meu, întrerupându-mi fluxul de aer. Am înghițit în sec, fără să mă mișc de la locul meu. Eram complet înghețată când gravitatea situației mi-a lovit. Am privit mașina fără să clipesc. Kane a oprit motorul și apoi ușa Mercedesului s-a deschis. A ieșit din ea cu grație și am simțit că întregul meu corp se înmoaie. Nu îl mai văzusem din noaptea pe acoperișul planetariului și îmi era foarte dor de el.

Purta un tricou alb supradimensionat și blugi negri, cu ochelari de soare pe nas care l-au făcut să arate și mai bine.

Părea a opta minune a lumii. A fost a opta minune a lumii. A opta mea minune. S-a zgâriat pe ceafă, a închis ușa mașinii și s-a uitat la mine. Am închis ușor ochii pentru că soarele mă orbea puțin. Mi-am îngustat ochii la chipul lui impasibil în timp ce se apropia încet. Și poate a fost ciudat, dar cu fiecare pas pe care îl făcea, am devenit din ce în ce mai puțin stresată. Da, eram nervoasă de tot ce se petrecea în viața mea, dar vederea acestui băiat m-a făcut să mă simt ciudat de calmă. Kane, cu telefonul în mână, s-a apropiat și s-a așezat în tăcere pe treapta de lângă mine. Când parfumul familiar al corpului lui a ajuns în nările mele, totul din interiorul meu a țipat.

Am experimentat deja vu. Stăteam din nou pe veranda mea, exact ca în noaptea în care Holland ni se alăturase. Norocul meu acum e că e la muncă.

Nu am spus nimic. Am simțit că cuvintele de bun venit nu sunt necesare.

Nici el nu a spus nimic. Într-o mișcare fluidă, și-a scos ochelarii de pe nas și, ca și mine, s-a uitat la un punct din fața noastră. M-am bucurat să îl văd, dar în același timp nu am putut să încep să vorbesc. Știam că trebuie să o spun în sfârșit, să fie clar. Dar nu aveam idee cum să procedez.

Am fost surprinsă de comportamentul lui Kane. Nu a spus nimic, a tăcut, deși știa că am ceva important să îi spun. Aș putea chiar să ajung să spun că era ciudat de calm și... pregătit. De parcă știa ce vreau să îi spun.

Pentru că știa.

Când mi-am dat seama de asta, rămășițele de stres care încă mai erau în mine s-au evaporat. Tot ce trebuia să facă era să fie lângă mine și să mă umple cu pace.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum