Credeam că sunt imună la toate replicile stupide ale lui Kane Oliver Ward, dar cred că l-am subestimat. Declarația lui a fost mai ambiguă decât aș fi putut prezice și a fost al naibii de nepotrivită având în vedere ceea ce se petrecea între noi.
Profitând că sunt singură, am mormăit ceva pe sub răsuflare, închizând ochii ca să mă simt mai puțin stânjenită. După un timp, Kane s-a întors în sufragerie. S-a uitat la mine pătrunzător și, cu cea mai neutră expresie pe care am putut-o strânge în acel moment, mi-am încrucișat brațele peste piept și m-am uitat la el.
- Îți aduc ceva în care să te schimbi. a început el și am dat din cap. Dacă nu vrei să dormi goală. adăugă el pe un ton serios, dar pe buze îi apăru obișnuitul lui zâmbet perfid
Am ridicat o sprânceană neîncrezător, aruncându-i o privire plină de milă.
- Ai fost într-o dispoziție mai bună în ultima vreme. Ei bine, felicitări. am spus eu sarcastic
El a ridicat din umeri, ignorând indignarea mea.
- A fost doar o sugestie. Se spune că a dormi gol este sănătos.
Cu asta, s-a îndreptat spre dormitorul lui, așa că l-am urmat, indiferent dacă a vrut sau nu. A deschis ușa, a aprins lumina și a intrat. M-am uitat în jur, zăbovind mult timp pe patul lui mare, aranjat. Și deodată ceva mi-a răsărit în minte. La urma urmei, am cerut nepoliticos să rămân peste noapte, dar cum ar fi trebuit să dormim? Eu în sufragerie? El în sufragerie? Împreună în sufragerie?
Începeam să devin puțin nervoasă pentru că nu știam cum să mă descurc fără să fie incomod. Am dormit împreună o singură dată într-un pat, și asta a fost în Vegas, iar apoi lucrurile între noi au fost... complicate.
Am înghițit în sec și am văzut cum Kane se îndrepta spre dulapul mare, maro. Brațele i-au lucrat în timp ce a ridicat o mână pentru a căuta ceva pe unul dintre rafturi, iar ochii mei au zăbovit puțin mai mult pe umerii lui. I-am urmărit profilul, dar când și-a despărțit buzele și și-a trecut încet limba peste cea de sus, probabil fără să îmi dau seama, m-am uitat repede în jos la podelele maro deschis. Era deplasat.
Am așteptat puțin până când în sfârșit a ales niște haine și a închis ușa dulapului. Apoi s-a agățat de un sertar de comodă, din care a luat și ceva.
- Cred că vei fi bine. mormăi el, apropiindu-se și întinzându-și mâna cu tricoul crem împăturit și boxerii negri
Am dat din cap și i-am mulțumit în tăcere în timp ce luam lucrurile din mâinile lui. Mi-am ridicat privirea și i-am întâlnit ochii. Situația părea să îl amuze, căci buzele i se curbară într-un zâmbet pe jumătate.
- Vrei ceva de băut? Sau de mâncat? De fapt, nu știu ce altceva să îți ofer, pentru că nu vreau să fiu gazdă bună.
Mi-am înăbușit zâmbetul de pe față și doar am clătinat din cap. Ward arătă în tăcere spre ușa băii, care se afla la capătul coridorului de la intrarea principală. M-am îndreptat pe acolo și el s-a întors în bucătărie.
Am intrat și m-am uitat în jur nesigură. Nici aici nu s-a schimbat nimic. Gresie bej pe pereți, albă pe podea. Așezată pe peretele opus toaletei era o cadă, iar lângă ea era un blat cu chiuvetă. O oglindă dreptunghiulară atârna deasupra ei, iar lângă mașina de spălat rufe stătea un coș de rufe.
Am oftat, m-am apropiat de coș și am pus lucrurile pregătite pe el. Am luat elasticul negru de păr pe care îl purtam mereu la încheietura mâinii și l-am folosit pentru a-mi lega frumos părul într-un coc. M-am uitat o clipă în gol la chiuveta albă. În cele din urmă, mi-am ridicat capul și m-am uitat obosită la reflexia mea.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...