În cei optsprezece ani de existență în această vale murdară de lacrimi, nu m-am gândit niciodată că viața mea se va întoarce în această direcție la un moment Am trăit în pace mulți ani. Poate că lucrurile nu au mers întotdeauna în favoarea mea și au fost multe probleme pe drum, dar tot nu a fost nimic care să nu poată fi depășit. Nu am participat la drame fără fund, am stat departe de necazuri, deși de multe ori am ajuns accidental într-o mlaștină din cauza limbii mele ascuțite. Dar era încă incomparabil cu ceea ce a început să se întâmple într-o anumită zi de luni dintr-o aprilie.
Acea nenorocită zi de luni după vacanța de primăvară din anul trei, când am decis să mă urc în mașina lui Cyrus Palmer, a schimbat totul. În acea zi viața mea a luat o cu totul altă întorsătură. Pe o pistă care a dat totul peste cap. Între timp, mai multe vagoane au căzut din trenul care a reprezentat existența mea, frânele au încetat să funcționeze, iar șoferul a cedat. Dar cumva am continuat.
Buzele lui Kane nu le-au părăsit niciodată pe ale mele. Căldura care iradiază din corpul lui, felul în care m-a strâns puternic împotriva lui, fără să mă lase să mă mișc nici măcar o jumătate de centimetru pentru o secundă... totul era așa cum trebuia să fie. Așa cum am visat.
Am închis ochii și am simțit-o și mai mult. Kane încă mă ținea strâns de cap, de parcă eram pe cale să fug de el. Dar nu mai puteam pleca. Mi-am dorit prea mult. Mi-am pus mâinile pe umerii lui, împletindu-mi degetele tremurătoare de emoție.
Uitasem cum limba lui se potrivea perfect cu a mea, sau pur și simplu am simțit că se întâmplă din cauza a prea multă emoție. Nu știam. Nu mai știam nimic decât că în acel moment îmi doream să nu se termine niciodată. Fie ca acest moment sub neonul roșu să dureze pentru totdeauna. Deși încet-încet îmi lipsea suflarea și mintea îmi devenea din ce în ce mai confuză, nu am încetat să îl sărut.
După câteva zeci de secunde, Kane a încheiat sărutul, mișcându-și buzele la distanța minimă și a expirat încet. Când nu i-am mai simțit buzele pe ale mele, am oftat tare fără să deschid ochii. Inima îmi bătea ca o nebună, iar respirația mea era instabilă. Eram încă în aceeași poziție. Aproape unul de celălalt, atingându-i pectorali. Kane încă mă ținea de cap, deși mai puțin decât înainte. Am auzit în jur foșnetul copacilor, claxoanele și zgomotele din centrul orașului, lătratul câinilor pe fundal.
Totuși, a fost liniștit. Noi doi am stat în mijlocul parcării. La urma urmei, nu era nimic special în asta. Deci, de ce am simțit că aș fi fost la sute de mile de Beverly Hills?
Am suspinat, hotărând să fac primul pas pentru că nu am putut sta acolo pentru totdeauna. Simțeam cât de repede îmi pompa inima sângele. Am deschis încet ochii și mi-am ridicat privirea nesigură. Imediat am văzut acei ochi verzi-aurii. Kane mi-a studiat fața cu deplină concentrare. Adâncimea ochilor lui a încercat să mă cuprindă din nou și a fost un sentiment atât de electrizant încât picioarele mele au cedat. Nici nu am vrut să clipesc pentru ca clipa să dureze. În acea secundă, totul devenise prea perfect, prea fragil și prea prețios. Nu am vrut să distrug.
Credeam că îi cunosc ochii pe de rost. Fiecare detaliu al acestui verde mat, cu fulgere micuțe aurii și pete albe.
Erau atâtea contradicții în ei, pentru că, în ciuda golului care se revărsa din ele, aveau înăuntru o adâncime magnetică. Combinația era irațională, contradictorie și deplasată, dar nu puteam să o spun altfel. Golul terifiant al ochilor lui Kane m-a atras într-o groapă fără fund. Am simțit pielea de găină pe piele, deși apropierea corpului lui m-a făcut fierbinte în ciuda vremii răcoroase.Am oftat încet, simțind că epuizarea mă cuprinse. Eram obosită și, cu câteva clipe înainte, experimentasem ceva incomparabil cu tot ceea ce experimentasem înainte. Am simțit că cineva tocmai mi-ar fi dat aer după ani de agonie fără oxigen.
CITEȘTI
malevolent | seria Madness (part. III)
AdventurePartea III a seriei Madness. malevolent Adjective | Meaning: having or showing a wish to do evil to others "Maybe the person you fall for, is not ready to catch you." "- Știai că o țigară îți scurtează viața cu șapte minute? întrebase Ward cu o sprâ...