Capitolul nouă

515 35 0
                                    

Obosită, m-am strecurat pe coridoarele aglomerate ale liceului Beverly Hills, visând doar să mă întorc la casa mea liniștită. Luni încă pierdea în fața nenorocitei de miercuri pe lista zilelor oribile, dar de data aceasta rătăceam prin școală ca o fantomă în prima zi a săptămânii. Nu mi-am revenit încă din weekend, ceea ce făcea ca fiecare curs să se prelungească fără milă, iar elevii și profesorii m-au enervat mai mult decât de obicei.

Am tresărit de dezgust când treceam pe lângă Jerry Lanez și grămada lui de prieteni proști ocupați să comenteze despre o fată cu care unul dintre ei petrecuse o adevărată „noapte aspră". Am oftat încet și în cele din urmă m-am trezit lângă dulapul meu.

Am căscat, acoperindu-mi gura cu mâna, apoi am clătinat din cap ca să mă trezesc. A nu bea cafea de dimineață a fost cea mai gravă greșeală a zilei de până acum, dar știam că trebuie să reduc dependența de cofeină. Când eram pe punctul de a merge în sala potrivită pentru ultimul curs a zilei, am observat la orizont părul blond al prietenei mele, iar după un timp Dakota era lângă mine, respirând zgomotos.

- Și tu? am întrebat, încruntată în timp ce ea stătea chiar în fața mea

Purta blugi albi și un tricou negru cu logo-ul unei trupe. Părul ei liber era ușor ciufulit. Ea nu a răspuns imediat și am clătinat din cap, încrucișându-și brațele peste piept.

- S-a împlinit profeția lui Seán și tocmai ai făcut sex rapid cu Palmer în magazia școlii? am râs, iar ea mi-a aruncat o privire plină de milă de sub genele ei lungi. Știi că nu judec, dar aceasta este o facilitate publică, până la urmă.

- Ai petrecut mult prea mult timp cu Seán. Înțelegi simțul lui stupid al umorului. a inspirat adânc, îndreptându-se și punând o mână pe burta ei plată

Umerii ei se ridicau și coborau rapid și părea că ar fi alergat cel puțin zece mile într-un sprint. Clarke a petrecut mult timp antrenându-se, sculptându-și corpul deja perfect. Avea o burtă frumoasă, plată și tonifiată, și picioare și brațe frumoase și tonifiate. Pe de o parte, am invidiat-o, pentru că prin dimensiunile ei era potrivită pentru a fi afișată în „Vogue", și cu siguranță multe alte modele ar fi dezvoltat standarde datorită ei. Pe de altă parte, știam ce înseamnă. Rareori m-am antrenat cu ea, iar când m-a pus să o fac, nu m-am putut mișca timp de o săptămână.

În plus, Dakota ținea o dietă și, după fiecare petrecere cu băutură sau ieșire la fast-food, și-a petrecut următoarele zile arzând calorii. Era o fată sănătoasă, atletică, care se bucura de viața ei și m-am bucurat că își revine încet din tulburarea ei de alimentație.

Mânca din ce în ce mai mult afară, nu se mai pedepsea pentru că mânca prea multe calorii și nu o mai făcea să vomite. Eram incredibil de mândră de ea pentru că știam că este nevoie de multă muncă pentru a ajunge în această etapă. Am admirat și entuziasmul ei pentru exerciții fizice. Uneori am început să mă întreb dacă nu aș putea trăi astfel, dar eram prea leneșă, așa că am găsit scuze.

- Bună, prințesă! am auzit un pocnit din degete, care m-a făcut să clipesc, revenind pe pământ. Mi-am ridicat privirea spre chipul serios al Dakotei, care își miji ochii în mod amenințător. Mă asculți?

- Îmi pare rău, m-am rătăcit în gânduri. am explicat cu regret. Despre ce vorbeai?

- Vei veni cu mine în parcare? Raven va fi aici în curând și îmi va aduce câteva lucruri pentru a-mi face unghiile. se uită în jos la unghiile ei roz întinse, apoi a făcut o față dezgustată și și-a rotit ochii peste cap. Nu mă mai pot uita la aceste monstruozități.

- Ce s-a întâmplat cu cosmeticianul tău? am întrebat

Dakota a preferat serviciile profesionale, așa că a vizitat adesea coaforul și cosmeticianul.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum