Capitolul douăzeci

458 34 3
                                    

Dacă în trecut cineva m-ar fi întrebat dacă sunt curajoasă, aș fi spus că nu. De-a lungul anilor, s-a dovedit că eram al naibii de curajoasă, ceea ce era ușor ironic, deoarece uneori noaptea îmi era frică să ies de sub cuvertură pentru a merge la baie. Dormeam deseori cu lumina aprinsă, dar în același timp eram temperată și nesăbuită încă de la o vârstă fragedă, ceea ce ajungea adesea să nu fie foarte favorabil pentru mine și libertatea mea. Din păcate, asta mi s-a întâmplat.

Curajul meu neașteptat a apărut în toată gloria în acea zi de marți care a început ca orice altă zi obișnuita, iar declanșatorul a fost Hazel Manson, o cățea. Ea a făcut ceea ce a făcut mama mea - mi-a judecat și insultat prietenii, deși nu îi cunoștea. Și de aceea am făcut ceea ce am ales să fac.

Stăteam în mijlocul parcării școlii, lângă Mercedesul întunecat al lui Kane Oliver Ward. Și l-am sărutat pe Kane însuși în fața majorității elevilor din liceul Beverly Hills.

Chiar și în timpul acelui sărut, nu îmi venea a crede că am făcut-o. Când i-am trimis mesajul să vină la școală pentru că mă aflam într-un impas, am presupus că doar să îl vadă cu mine ar fi suficient. Că aș șoca-o pe Hazel și aș opri zvonurile despre noi. Nu plănuisem sărutul ala, dar când l-am văzut pe Kane în parcare, a fost ca o reacție în lanț...

Nu m-am gândit la consecințe. Am acționat spontan.

L-am sărutat pe Kane câteva secunde. Am stat în vârful picioarelor, cu mâinile încă pe obrajii lui. El nu a reacționat. Nu a întors sărutul, nu s-a mișcat un centimetru, dar nici nu s-a îndepărtat. Doar stătea acolo. În cele din urmă, a trebuit să fac ceva, așa că eu am fost cea care s-a îndepărtat ușor, deși nu mi-am luat mâinile de pe fața lui. M-a cuprins o frică ciudată, dar nu de ceea ce ar crede o grămadă de elevi de la liceul meu. Mi-a fost frică să deschid ochii ca să nu îi aflu reacția.

Bănuiesc că nu voiam să știu ce avea în minte. Până la urmă, din perspectiva lui, părea că m-am năpustit asupra lui precum o nebună de legat.

- Bine, știu cum arată. am mormăit în cele din urmă cu o voce răgușită

Din fericire, Kane purta ochelari, așa că nu i-am putut vedea ochii, altfel aș fi avut cu adevărat un atac de cord acolo. Expresia lui era impasibilă și probabil că semănam cu un clovn.

A trecut mult timp înainte să se întâmple ceva. Încă mai simțeam zeci de priviri arzătoare pe spate, cu siguranță cea a lui Hazel. Trebuie să fi fost nemulțumită pentru că probabil se aștepta să încremenesc și să fiu jenată când a subliniat că sunt prietenă cu Kane și tocmai îl sărutasem în fața ei. Era prietenul meu și nu aveam de gând să îmi fie rușine.

Doamne, este greșit că mă simt satisfăcută?

Deodată, Kane și-a dres glasul, iar eu am rămas paralizată. Mi s-a strâns gâtul când un gând m-a lovit. La urma urmei, am făcut sex și l-am sărutat în public, de parcă aș fi vrut să anunț ceva lumii. La naiba, nu m-am gândit bine la asta.

- Campbell. începu Kane cu vocea lui obișnuită, care avea răcoarea și încrederea lui obișnuite. Îmi poți explica ce înseamnă asta? a terminat

- O fată m-a supărat. Hazel Manson, fiica primarului. A trebuit să îi arăt că a greșit. am spus sincer, văzând că nu are rost să mint. La care se adaugă faptul că am vrut să îți mulțumesc pentru B-ul de la matematică. am recunoscut cu buzele arcuite într-un zâmbet

Speram că acel zâmbet mă va ajuta puțin.

Dar nu a ajutat.

În cele din urmă, mi-am îndepărtat mâinile de pe obrajii lui Kane și mi-am dres glasul, făcând un pas înapoi.

malevolent | seria Madness (part. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum