Hujung jari telunjukku terus sahaja mengorek alur cipapnya yang agak melekuk ke dalam sedikit. Di dalam masa yang sama, Sofea meletakkan tapak tangannya pada punggungku.
Sebaik aku memberikan pandangan kepadanya, dia terus berkata, "tadi kan kau pegang punggung aku? Aku buat benda yang samalah".
Alasannya itu membuatkan aku tergelak kecil, sedangkan aku selalu perasan yang dia selalu memerhatikan punggungku sewaktu aku sedang menundukkan badan melakukan kerja. Tetapi aku sengaja buat-buat tidak tahu.
Tiba-tiba Sofea menolak tanganku sambil mulutnya berkata, "eh, dahlah...nanti habislah spender aku".
"Kenapa pulak habis? Aku usik-usik macam ni je," aku menunjukkan gaya mengorek alur cipapnya seperti yang kulakukan tadi.
"Kau tak faham..." kata Sofea dengan lembut sambil kepalanya tertunduk sedikit.
Aku berfikir sebentar sehingga akhirnya aku berkata di dalam hati, 'oooohhhh...baru aku faham'.
Kali ini dengan sengaja aku menyelukkan jariku masuk dari tepi seluar dalamnya dan menyentuh cipapnya.
Lalu aku berkata, "basahnya? Habis banjir".
"Janganlah cakap macam tu! Malulah aku!" marah Sofea sambil mencubit punggungku.
"Tak naklah sentuh direct macam tu..." sambung Sofea lagi sambil cuba menolak tanganku.
Aku tidak mempedulikan apa yang dikatakan Sofea. Sebaliknya jari telunjukku terus bertindak nakal dengan menggentel biji kelentitnya.
Dahi Sofea mulai berkerut-kerut, tangannya pula hanya memegang pergelanganku tanganku sahaja. Dia tidak berdaya lagi untuk menolak tanganku.
Peluang keemasan ini aku gunakan sebaiknya dengan mengeluarkan batangku dengan menggunakan sebelah tangan sahaja.
"Faris! Tak naklah sampai keluarkan kau punya," marah Sofea sambil meminta aku menyimpannya semula.
"Tak adillah kalau aku sorang je pegang direct, kan?" ujarku bersahaja sambil meletakkan tangannya memegang batang pelirku.
Sofea terdiam melihat batangku di telapak tangannya. Di dalam masa yang sama, aku merapatkan badan kami lalu mencium bahagian atas tudungnya.
Bau wangi yang tidak terlalu kuat, tetapi agak mengasyikkan untukku terus menghidunya.
"Faris...dahlah. Aku tak bolehlah. Nanti aku nak lebih, macam mana?" tanya Sofea.
"Yeke ni...? Tak percayalah..." aku sengaja mencabarnya.
Dengan tidak disangka, Sofea tiba-tiba membuka butang seluarnya serta melucutkan seluarnya sehingga ke paras lutut.
Lalu dia terus sahaja mengepit batang pelirku pada celah pehanya dan menggeselkan kepala zakarku dengan cipapnya.
Ketika tanganku agak bebas bergerak, aku dengan selamba meraba-raba payudaranya dengan menyelukkan tanganku di dalam baju serta branya.
"Faris...!" tegur Sofea.
"Tak luak pun, kan? Hehe," pujukku sambil menyelak t-shirtnya untuk melihat kedua-dua buah dadanya secara terus.
"Rugilah laki aku nanti..." ucap Sofea dengan nada yang perlahan.
"Eh, dah ada calon ke?" tanyaku ingin tahu.
Sofea hanya menggelengkan kepalanya sambil matanya masih lagi terpaku melihat batangku. Tangannya pula menyentuh segala yang ada pada zakarku seperti bahagian kepala, kesan cantuman bersunat dahulu dan juga kedua biji testisku.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Historia CortaSetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...