RE 2.33 - Kawan Lama Bahagian 2

1.5K 22 0
                                    

Kata-kataku tadi hanya untuk mengusiknya sahaja. Tetapi di dalam masa yang sama, aku terfikir, bila kali terakhir aku melancap sendiri? Biasanya pasti akan ada sahaja yang menolongku.

Matanya terbeliak melihat zakarku yang terletak di dalam kedudukan eye level di sebelahnya.

Terus sahaja dia bangun berdiri dan memarahiku, "awak ni...habis rosak mata saya tengok awak punya".

"Shhh...nanti diorang dengar," kataku bagi mendiamkannya.

Perlahan-lahan tanganku mula melancapkan zakarku sambil mata Ija adakalanya menjeling melihat kemaluanku dan kemudiannya kembali melihat ke arah pasangan di hadapan kami.

"Awak tak nak melancap jugak?" tanyaku.

"Bodohlah awak ni..."

"Ehem...Kak Maria dah cerita kat saya dah..."

Muka Ija sekaligus terkejut. Kak Maria merupakan salah seorang rakan serumahnya yang berkerja satu department denganku. Dia pernah membuka rahsia yang Ija telah beberapa kali kantoi melancap di dalam bilik tidur dan juga di bilik air.

Aku memeluk bahunya sambil memujuk, "selamba jelah...kita kan kawan?"

Ija terdiam sebentar sebelum membuat keputusan untuk melonggarkan seluarnya bagi memudahkan tangannya menyeluk masuk ke dalam seluar. Dia juga membukakan butang baju kerja yang dipakainya bagi memudahkan dia meramas buah dadanya sendiri ketika melancap.

Kini barulah sempurna, kami sama-sama melancap bersebelahan di antara satu sama lain tanpa menghiraukan kawan di sebelah melihat anggota sulit masing-masing.

Sedang kami sama-sama melancap, desahan Ija tiba-tiba bertambah kuat.

Terus aku menegurnya, "wei, kantoi nanti. Slow sikit suara tu".

"Sedaplah...mana nak tahan..." jawabnya.

Ketika ini buah dada serta cipapnya telah pun terdedah sepenuhnya di sebelahku. Dia sendiri yang menyelak branya serta menurunkan seluar dalamnya sehingga ke buku lali.

Disebabkan kami berdua agak bising, teman wanita kepada lelaki itu perasan akan kami dan terus sahaja memberitahu teman lelakinya.

"Siapa tu?" tanya lelaki itu.

Kami berdua terdiam. Masing-masing telah menghentikan tangan daripada terus melancap

"Aku tau ada orang, aku nampak bayang-bayang korang," kata lelaki itu lagi.

Mahu tidak mahu, aku terpaksa keluar dari persembunyian sambil menarik lengan Ija. Dia menggelengkan kepalanya kerana buah dada serta cipapnya masih lagi terdedah.

"Sorry bro, kitorang tak sengaja tertengok korang tengah projek tadi" kataku.

"Oh, lepas tu korang pun tengah projek jugak ke?" tanya lelaki itu.

"Tak, kitorang melancap je," tiba-tiba Ija menjawabkan.

Aku pula mengiyakan, "hah, betullah tu...kitorang ni kawan je".

Lelaki itu hairan dengan apa yang dikatakan kami berdua, terus dia memanggil aku dan Ija berdiri betul-betul di sebelah dia dan teman wanitanya.

Mata Ija kini hanya terpaku melihat zakar lelaki itu terpasak masuk ke dalam cipap teman wanitanya. Sehinggakan dia terlupa untuk menutupkan tubuhnya yang masih lagi terdedah.

"Korang boleh kawan je? Boleh melancap sama-sama pulak tu," tanya teman lelakinya.

"Bie, dahlah...malulah diorang tengok," kata teman wanitanya yang terkangkang bogel di atas tempat duduk motosikal.

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now