RE 2.14 - Vindicta

2.1K 26 0
                                    

Disebabkan perwatakan Sofea yang agak kelam-kabut, dia tiba awal di hotel di mana aku menginap. Masih ada lebih kurang tiga jam lagi sebelum waktu check out.

"Kenapa kau duduk hotel? Haaa... perempuan mana yang kau kerjakan kali ni?" tanya Sofea sambil mencubit lenganku.

Aku terus memberikan alasan, "perempuan mana pulak? Aku dah penat semalam, aku lepaklah hotel. Lagipun, aku nak cari laptop kat area sini nanti".

Sofea menegurku, "eh? Banyak duit kau? Hotel ni dahlah mahal, lepas tu semalam kau dah pergi mandi dengan diorang...nak beli laptop pulak lagi?"

"Kau memang anak lord sebenarnya, kan?" sambung Sofea lagi.

Sakit pula hati aku setiap kali dengar perkataan anak lord itu. Dengan ibu dan bapa yang bagaikan tidak peduli sama ada anak dia ini masih hidup lagi ataupun tidak.

Bapaku pula siap memutuskan hubungan dengan mengatakan yang aku ni sudah bukan lagi anaknya.

"Kau nak mintak tolong apa? Macam urgent sangat je?" aku segera mengubah topik.

"Haaa...kau tolonglah aku. Staf aku jolok jari dia dalam aku punya," terang Sofea separuh jalan kerana malu hendak menceritakan apa yang sebenarnya berlaku.

Biarpun sudah mengetahui daripada Mira dan Baizura, aku berpura-pura tidak tahu dan bertanya, "jolok apa ni? Staf kau yang mana? Nik? Kevin?"

"Kau ni bagi nama lelaki pulak. Cepatlah checkkan aku punya dara pecah ke tak?" minta Sofea dengan raut wajahnya yang nampak risau sambil tangannya memegang tanganku.

"Habis tu? Takkanlah kau beromen dengan perempuan pulak?"

"Janganlah tanya lagi...tolonglah aku check".

"Yelah...kau bogellah dulu".

"Kena bogel ke?"

"Lah...macam mana aku nak tengok kau dengan pakai seluar lagi macam ni?"

"Malulah...nak bukak kaki depan kau".

"Macam tu...biar suami kau jelah check nanti," aku berpura-pura malas melayannya dengan menghidupkan televisyen dengan alat kawalan jauh.

Sofea terus memelukku dan berkata, "okey...aku bukak. Tapi, aku tak nak bukak kaki luas sambil tengok muka kau".

"Ada cara lain... jangan risau..." pujukku sebelum mencium bibirnya.

Beberapa minit kemudian...

"Kau ni Faris! Macam ni lagi malulah!" marah Sofea.

"Kau kata nak aku tolong check? Mana ada yang tak malukan kau. Tapi, at least kita tak bertentangan mata, kan?" aku cuba meredakan kemarahannya.

Sofea kini sedang menonggeng di hadapanku sambil kepalanya direhatkan di atas tilam.

"Okey, sekarang aku nak kau spread lubang kau macam ni dengan dua-dua tangan," aku mengarahkannya sambil kedua-dua tanganku menarik isi peha dan punggungnya sehingga terbuka luas lubang cipapnya.

"Woi! Tu lagilah malu...tak naklah macam ni, Faris..."

"Sofea...kita kan dah pernah ringan-ringan? Mandi sama-sama pun pernah. Kau nak malu apa lagi?"

"Habis tu...kenapa kau bogel sama?"

"Dah kau seksi macam ni...aku kenalah ambil upah kejap lagi, kan? Dah, cepat!"

Pappp!!! Aku menampar isi punggungnya.

"Faris!!" marah Sofea sebelum kedua-dua tangannya membuka lubang cipapnya.

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now