RE 2.13 - Fun Day Bahagian 2

2.4K 23 0
                                    

"Tulah...hotel sini mahal tau! Kau dah belanja kitorang main theme park, tambang pergi sini, makan lagi...sekarang nak belanja hotel pulak. Kau anak lord ke apa?" soal Baizura.

"Banyaklah kau punya anak lord. Nak ke tak nak?" aku bertanya sekali lagi tanpa menerangkan apa-apa.

Sekali lagi mereka menjerit dengan nada yang nyaring serta bersorak gembira.

Sambil bermain rambut dan memegang tanganku, Mira menggodaku bagi menjawab soalannya, "Faris...kau sebenarnya nak apa dekat kitorang dua?"

Selepas itu dia sama-sama tergelak bersama-sama dengan Baizura bagaikan mengerti apa yang dimahukan aku daripada mereka berdua.

"Biasalah...orang berbody, kita nak merasa..." balasku bersahaja.

"Peribahasa apa pulak tu? Orang berbudi kita berbahasalah..." tegur Baizura sambil menepuk pahaku di bawah meja sebelum mengusapnya.

Mira menggoyangkan tangan Baizura dan bertanya, "macam mana? Kau okey ke?"

Baizura laju sahaja menjawab, "aku okey...tapi, habis kat sini. Apa jadi hari ni tak boleh sampai dekat tempat kerja kita. Paling penting sekali, laki aku tak boleh tau".

Sebaik mendapat kata sepakat daripada mereka berdua, aku terus membeli minuman tenaga sebelum melakukan check in di hotel yang mana aku pernah membawa Sofea dahulu.

"Suunto? Apa brand jam kau pakai? Tak pernah dengar pun?" tanya Mira sebaik melihat jam yang kuletakkan di atas meja sebaik memasuki bilik hotel.

Baizura menanggalkan seluar sambil menegurnya, "dah...jangan banyak cakap, cepat bogel bagi kita punya sponsor tengok".

Mira sekali lagi menggodaku dengan memintaku membuka klip branya. Sewaktu aku membukakan seluar dalamnya pula, dia dengan sengaja melabuhkan punggungnya sehingga terduduk di atas ribaku.

Seterusnya, dia membengkokkan kakinya bagi memudahkan kerjaku mengeluarkan kedua-dua kakinya dari seluar dalam. Dia dengan sengaja menggoyangkan punggungnya di atas zakarku yang masih dilapisi kain seluar.

Setelah mereka berdua selesai berbogel di hadapanku, Mira pula berkata, "jom bukakan pakaian sponsor kita, ni service first class tau".

Baizura membuka t-shirtku dari belakang, manakala Mira pula menanggalkan seluarku dari hadapan.

Tiba-tiba Baizura terdengar Mira berkata, "wow!"

"Kenapa? Kenapa? Kau tak bukak lagi pun spender dia lagi dah cakap wow," tanya Baizura ingin tahu.

Mira meletakkan pipinya pada perutku sambil memejamkan matanya dia berkata, "six packs, doh...kenapalah tadi mandi pakai baju? Pakai baju warna gelap pulak tu, kalau warna putih nampaklah jugak".

"Kalau dia tunjuk six packs dia tadi, habislah dia kena ngorat...tak merasa kita nak kena sponsor macam-macam," ucap Baizura sambil mencium leherku dari belakang sambil tangannya menurunkan getah seluar dalamku ke bawah.

"Shit! Terkejut aku! Tau-tau je pukul pipi aku," ucap Mira sebaik berundur ke belakang sedikit.

Matanya bertentangan dengan dengan kepala zakarku yang sedang berdiri garang di hadapan hidungnya.

Tanpa berkata apa-apa, dia terus sahaja memainkan lidahnya pada kepala zakarku. Di dalam masa yang sama, kucupan bibir Baizura mula membuat perjalanan turun ke bawah serta membuat perhentian di punggungku.

Aku dapat merasakan buah dadanya yang sengaja disentuhkan pada belakang tubuhku. Di dalam masa yang sama, tangannya melucutkan seluar dalamku sehingga ke buku lali.

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now