Sejak dari hari itu, Kak Aida selalu memanggilku secara senyap-senyap ke sangkar stor departmentnya bagi menunjukkan sesuatu.
"Faris, tengok ni...dah basah..." beritahu Kak Aida sambil menunjukkan jari yang baru sahaja dikeluarkan dari seluar kerjanya.
"Tak nak tengok yang dekat tangan ni...saya nak tengok yang dalam sini," kataku sambil membukakan butang serta zip seluar Kak Aida.
Muka Kak Aida terkejut sambil matanya memerhatikan ke luar sangkar stor bagi memastikan tiada sesiapa di luar yang dapat melihat apa yang sedang dilakukan kami berdua.
Sedar yang dia sudah tidak dapat mengawal dirinya dari terus membiarkan tanganku untuk terus meneroka di dalam pakaiannya, Kak Aida mengajakku masuk sehingga ke rak yang paling hujung di dalam sangkar stor tersebut.
Di dalam keadaan terkangkang dan tidak berseluar, Kak Aida meminta tolong daripadaku, "cepat Faris, sebelum ada orang datang".
Aku tersenyum mendekatkan mukaku pada cipapnya, lalu mula menjilat bibir farajnya sambil kedua ibu jariku membukakan pintunya.
Kak Aida terpaksa menggigit reben pada baju kerjanya bagi menghalang mulutnya dari mendesah kuat sehingga menyebabkan staf yang lain perasankan kami.
"Faris, kalau nak batang Faris boleh tak? Hmmm..." pinta Kak Aida dengan nada suaranya yang seksi.
Setakat ini, tidak pernah lagi aku terbayang akan melakukan seks di cawangan baharu ini. Risikonya juga agak besar kerana susunan sangkar stor department di sini agak berbeza berbanding cawangan dahulu yang mana lebih privasi.
Baru sahaja aku memasukkan kepala zakarku, tiba-tiba seorang staf perempuan masuk mencari Kak Aida, "Kak Aida, manager suruh tambah barang akak dekat..."
Kata-kata gadis itu terhenti setakat di situ sebaik melihat aku sedang cuba memasukkan batang zakarku ke dalam cipap Kak Aida.
Ketika ini, wajah Kak Aida sememangnya pucat habis. Mungkin memikirkan yang dia sebagai isteri orang sudah terkantoi melakukan seks bersama lelaki lain.
Aku tersenyum melihat gadis itu, sudah agak lama juga aku tidak berjumpa dengannya. Sedikit sebanyak, aku rindu dengan kenakalan kami berdua dahulu. Rupa luarannya nampak biasa sahaja, gadis melayu bertubuh genit serta memakai tudung.
Tetapi, aku tidak sangka yang kami akan bersemuka secara begini. Terus sahaja aku menggamitkan tangan memanggil gadis itu menghampiri kami.
"Zurina, Kak Aida tak berapa dengar. Sinilah sikit," pelawaku.
Gadis itu dengan bersahaja melangkahkan kakinya mendekati aku dan Kak Aida. Matanya terpegun melihat kaki Kak Aida terkangkang luas dan di tengahnya terdapat batangku yang berurat-urat menikam cipapnya.
"Err...Kak Aida, barang akak dekat...err...kawasan event tu dah...erm...banyak habis. Manager suruh tambah," beritahunya dengan nada yang perlahan dan teragak-agak.
Zurina baru sahaja bekerja di sini bermula dua minggu lepas. Dia berasal dari Kelantan dan tinggal di sini bersama dengan sepupu perempuannya yang telah bekerja di sini sejak tiga bulan yang lalu.
Berdasarkan memoriku yang lepas, dia tidak bekerja lama di sini dan akan kembali tinggal di Kelantan dan seterusnya menyambung pelajarannya.
Disebabkan umur kami berdua lebih tua daripada kebanyakan staf, kami lebih mudah berbual di antara satu sama lain. Jika diikutkan, umurnya sebenarnya tua empat tahun dari umurku.
Di dalam kehidupanku yang lalu, dia pernah keluar bersamaku dengan alasan mahu memberitahuku ada seorang pekerja perempuan satu department dengannya meminatiku.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Short StorySetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...