Dia terus menjeling kepadaku kerana ada sahaja ideaku mahu membulinya. Aku sengaja berkata sedemikian kerana terperasan pasangan berbangsa inggeris yang baru sahaja menunjukkan jarinya ke arah kami.
Tidak lama kemudian, mereka bangun dan berjalan menghampiri tempat duduk kami kerana mahu bertanyakan sesuatu.
Tetapi, perasaan terkejut tergambar jelas pada wajah mereka apabila melihat Adilla yang dengan bersahaja duduk dengan buah dadanya yang terdedah.
“Don’t worry...this is just a punishment game,” aku memberitahu mereka.
Mereka segera faham sementara mata Adilla terbeliak memandang kepadaku seolah-olah sedang bertanya, “punishment game apa?”
Di dalam masa yang sama, tangannya masih lagi menahan t-shirtnya daripada menutupi buah dadanya yang menawan.
Pasangan tersebut terus bertanyakan tentang destinasi feri ini serta bagaimana cara yang paling mudah untuk mereka berdua tiba di Pantai Cenang.
Setelah menjawab pertanyaan serta memberikan tips pelancongan, mereka mengucapkan terima kasih kepadaku. Tetapi teman wanitanya nampak seperti curious mahu mencuba sesuatu.
Dia meminta kebenaranku untuk meraba payudara Adilla. Aku segera sahaja bersetuju membiarkan dia dan teman lelakinya meramas-ramas buah dada Adilla.
Di sini aku dapat melihat Adilla memejamkan matanya sambil tangannya terketar-ketar membiarkan dua orang yang tidak dikenalinya melihat serta meraba buah dadanya.
Tanpa kami sedari, Siti telah pun terjaga kerana tangan pasangan inggeris itu merentasi hadapan mukanya. Mukanya seperti terkejut, tetapi tidak lama kemudian dia dengan bersahaja menyertai pasangan tersebut meraba payudara kawan baiknya.
“Awak...kenapa rasa macam ada banyak tangan yang tengah raba saya punya? Awak raba sekali atau ada orang lain?” tanya Adilla kehairanan dengan matanya masih lagi dipejamkan.
Aku dan Siti saling berbalas pandangan sambil dia tersenyum lebar serta mengenyitkan matanya.
Tetapi, wanita berbangsa inggeris itu tidak berpuas hati setakat di situ sahaja. Dia meminta izin untuk melihat dan meraba payudara Siti pula.
Siti bersetuju tetapi dia mahukan wanita itu juga mendedahkan payudaranya juga.
Wanita inggeris itu melihat ke arah penumpang-penumpang yang lain. Rata-ratanya di dalam keadaan tidak aktif kerana takut mabuk laut.
Lalu wanita itu dengan bersahaja menanggalkan t-shirt yang dipakainya. Aksinya itu sememangnya sangat berani dan sekaligus mengejutkan teman lelakinya sendiri.
Kali ini, aku berjaya melihat payudara Siti bersama dengan wanita inggeris yang tidak kukenali. Aku mengambil kesempatan itu dengan menyertai tangan Siti meraba buah dada wanita tersebut.
Buah dadanya tidaklah sebesar Siti dan juga Adilla tetapi apa yang menariknya, dia menunjukkan reaksi ghairah pada wajahnya sewaktu aku menarik putingnya.
Seterusnya tanganku berpindah kepada buah dada Siti. Matanya melirik nakal melihat reaksi wajahku yang sedang meraba buah dadanya.
Wanita inggeris itu juga seperti tidak kisah teman lelakinya meraba-raba buah dada Adilla dan Siti. Lelaki itu juga dengan nakal menghisap puting teman wanitanya di hadapan kami sebelum tergelak kecil.
Setelah berpuas hati, barulah pasangan tersebut pergi meninggalkan kami sebaik sahaja wanita inggeris tersebut menyarungkan kembali t-shirtnya.
Kemudian, mereka berdua berjalan menuju ke arah pintu, mungkin mahu melihat laut dari atas dek kapal.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
ContoSetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...