Ruhil memandang ke arah mukaku sebaik sahaja aku mendedahkan cipapnya. Tetapi dia tidak berkata apa-apa atau membetulkannya sebaik melihat isyarat kenyit mata daripadaku.
Dia melihat kedua-dua kawan lelakinya. Mata mereka masing-masing tertumpu pada celah kangkangnya. Sedangkan selama ini mereka bagaikan tidak perasan pun yang dia ini juga sebenarnya seorang perempuan.
Mungkin kerana dia tidak begitu pandai bersolek ataupun control ayu seperti gadis-gadis yang sebaya dengannya. Tetapi, bagiku dia memiliki natural beauty dan pada kali ini kecantikannya itu didedahkan bersama keseksian tubuhnya.
Sekali lagi aku mengusiknya dengan mengepitkan cipapnya menggunakan chopstick di tanganku sambil berkata, "makan megi dengan tiram. Haha!"
"Hei!" marah Ruhil.
Dia tidak sempat menghalang chopstick di tanganku dari terus mengepit kulit pada bibir farajnya. Bermula dengan aku seorang sahaja, lama-kelamaan Fahmi dan Rafael juga turut mengikut perbuatanku.
"Korang ni, kan...kotorlah. Dahlah korang makan megi guna chopstick tu," marah Ruhil tanpa menghalang Fahmi yang kini sedang mengepit bibir farajnya.
Aku memberi alasan, "alah...sama-sama kena kat mulut, kan? Apa nak kisah?"
Dia bertanya kehairanan "apa yang sama-sama kena kat mulut?"
Terus sahaja tanganku menangkap kedua-dua kakinya, lalu mula menjilat bibir farajnya sambil disaksikan dua kawan lelakinya.
"Eh, awak buat apa ni? Janganlah..." rayunya sambil melihat ke arah dua kawan baiknya.
Cipapnya agak basah sedikit, mungkin kerana kami mengusiknya dengan chopstick tadi. Ataupun dia jenis yang mudah terangsang apabila orang lain boleh melihat anggota sulitnya yang terdedah.
"Hnggghh...emphhh...aaaahhh...awak... janganlah...aaaahhn!" desah Ruhil sambil merayu supaya aku menghentikannya.
Sepasang matanya masih lagi memandang ke arah Fahmi dan Rafael. Pada asalnya, mereka berdua duduk agak jauh dari aku dan Ruhil.
Kini mereka berada sangat hampir dengan dirinya. Sehinggakan matanya boleh melihat zakar mereka berdua mengeras di dalam seluar masing-masing.
"Err...bang. Tak apa ke kita buat macam ni?" tanya Rafael.
Aku mengangkat kepala, tetapi jariku masih lagi menggentel biji kelentit Ruhil.
Lalu menjawab, "dia memang dah sedia...korang tak hairan ke kenapa dia pakai bikini macam ni?"
Ruhil terkejut mendengar apa yang aku katakan kepada kedua orang kawan baiknya. Belum sempat dia membantah, pinggulnya terangkat tinggi kerana orgasme.
"Aaahhhh...aghhhh...!!!" erang Ruhil kesedapan sambil diperhatikan dua orang lelaki yang diminatinya.
"Tengok...kan dia suka?" kataku lagi sambil jariku menjolok-jolok cipapnya yang kini berada di dalam keadaan sensitif.
Ruhil cuba mengepitkan kakinya tetapi dia tidak berdaya hendak melawan dua lututku yang telah mengehadkan pergerakan kedua kakinya.
Fahmi teragak-agak berkata, "habis tu...dia tak kisah kalau kitorang buat macam ni?"
Tangan Fahmi menarik tali bikini yang dipakai Ruhil, lantas mendedahkan payudaranya di hadapan kami bertiga. Seterusnya tangannya meneruskan perjalanan dengan meramas kedua-dua payudara Ruhil.
Muka Ruhil di dalam keadaan terkejut dengan apa yang dilakukan oleh Fahmi. Sungguh tidak disangka olehnya, pada hari ini tubuhnya akan terdedah dan diraba lelaki yang diminatinya.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
NouvellesSetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...