"Orang tu dah lupa dekat akak dah..." perli Nora sebaik aku datang mengambilnya dari tempat belajar di Melaka.
"Kalau tak ingat, tak adalah saya sampai kat Melaka ni ambil akak. Sorok-sorok daripada Pak Lang pulak tu," balasku sambil mencubit pahanya.
Daripada mencubit pahanya, tanganku bergerak mencubit cipapnya pula. Nora terus sahaja memegang tanganku serta mengusap-usap belakang tanganku sebelum mengangkatnya serta menggigit tanganku.
"Adoi! Lapar ke apa ni?" tanyaku terkejut.
"Geram! Hihi," jawab Nora.
Tujuan aku mengambilnya pada kali ini adalah untuk membawa dia pulang ke rumahnya. Dia memberitahu Pak Lang yang dia akan pulang dengan menaiki bas sendiri.
Tetapi sebenarnya dia mahu meluangkan masa denganku setelah agak lama tidak berjumpa. Akan tetapi, kami berdua tidak berjaya menyembunyikannya daripada Yati.
Maka terpaksalah aku membuat persinggahan di Shah Alam dahulu bagi mengambil Yati sebelum meneruskan perjalanan kami.
"Faris...dahlah. Nanti orang nampaklah, sekarang ni siang lagi. Lagipun kalau Kak Yati dah sampai nanti macam mana?" rayu Nora sambil melihat sekeliling kami.
Sebaik sahaja meletakkan kereta di dalam petak parkir kereta, aku terus sahaja menyelukkan tangan kananku ke seluar dalam Nora. Mukanya serta-merta berubah pucat serta memintaku menghentikannya.
"Tunjuk tetek dulu..." bisikku di telinganya.
"Haaaah..." mulut Nora terus sahaja terbuka sambil matanya dipejamkan.
Di dalam masa yang sama, bibir bawahnya juga telah mula basah. Pada awalnya tadi, hanya kering sahaja. Ketika ini, aku mula mendapat satu idea.
"Kak Nora, sayang...selaklah baju. Saya dah lama tak tengok tetek akak..." rayuku lagi sambil berbisik di telinganya.
"Hmmmmpphh..." sekali lagi dia mendesah.
Bibir farajnya telah mulai banjir. Dia juga tidak lagi mengepit kakinya bagi menghalang tanganku. Malah, dia telah membukakan kedua-dua kakinya dengan luas.
Nora masih lagi memejamkan matanya sambil menggigit lembut bawah bibirnya. Tetapi tangannya akur menyelak t-shirt yang dipakainya berserta dengan bra bagi mendedahkan payudaranya.
'Shit...biar betul ni, dahlah ramai orang. Ah, lantaklah!' kataku di dalam hati sebelum mula menghisap putingnya.
"Aaahhhh...Faris, macam mana kalau Kak Yati nampak kita nanti?" tanya Nora sambil meliukkan belakang badannya.
Tanpa kami sedari, aksi kami berdua sedang dilihat seorang gadis yang meletakkan keretanya di petak parkir bersebelahan dengan keretaku.
Aku hanya perasankannya hanya bila aku membukakan mata memandang ke luar tingkap di sebelah Nora. Namun, itu tidak menghalang mulutku dari terus menjilat puting Nora di hadapannya.
Tanganku nakal melucutkan sedikit seluar Nora bagi menunjukkan kepada gadis itu apa yang jariku sedang lakukan pada cipap Nora.
"Hmmm...Faris, dah lama dah ni. Nanti kantoilah..." ucap Nora dengan matanya yang masih belum dibukakan.
Lalu aku berkata kepadanya, "ok, last...kita kiss dulu".
Aku sempat mengenyitkan mata kepada gadis yang sedang melihat aksi panas kami berdua sebelum merapatkan bibirku dengan bibir Nora.
Sebelah lagi tanganku sibuk mengeluarkan batang pelirku supaya ianya boleh dilihat oleh Nora dan juga gadis itu.
Gadis itu tersentak sebaik melihat zakarku, lalu dia segera masuk ke dalam keretanya dan mengundurkan kereta keluar dari petak parkir setelah menghidupkan enjin kereta.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Short StorySetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...