Punggung serta cipap Siti terus sahaja terdedah di hadapanku. Zakarku juga telah mengeras kembali sebaik sahaja melihat aksi romantis mereka berdua yang masih lagi bermain lidah.
Siti tidak menghalangku dari menggeselkan kepala zakarku pada bibir farajnya. Oleh kerana tiada halangan daripada tuan empunya badan, aku terus sahaja menjolok masuk batang pelirku.
Ahhhnnnn ~ ❤️
Siti mendesah dengan agak kuat sambil kepalanya didongakkan ke atas dengan matanya yang terpejam. Seterusnya, dia sambung semula mengerjakan bibir kawan baiknya.
Daripada apa yang pernah diceritakan Adilla kepadaku, inilah kali pertama Siti menerima zakar lelaki memasuki farajnya.
Tetapi, dia sememangnya sudah tidak ada dara lagi kerana pernah menjolok masuk cipapnya dengan bermacam benda.
Sambil aku mendayung menjolokkan batangku di dalam faraj Siti, tangannya nakal membuka tali seluar dalam bikini Adilla.
Tangan Adilla tidak mampu menghalang tangan Siti kerana ketika ini, dia sendiri pun terangsang dengan perbuatan kawannya yang sedang menghisap puting sambil menggentel biji kelentitnya. Bagaikan mahu menyiapkan cipapnya untuk dijolokku selepas ini.
Sebaik sahaja aku mendengar erangan Siti yang agak kuat sambil memeluk tubuh Adilla, tahulah tugas zakarku pada cipapnya sudah pun selesai. Kini tibalah masanya untukku merasmikan cipap Adilla pula.
Errmmhhh...hnnhhh...
Adilla merasai kesakitan daripada pengalaman pertama farajnya menerima masuk zakar lelaki. Biarpun begitu, dia tidak sekalipun mengepitkan kakinya. Malah, dia sendiri menjaga bukaan kedua-dua kakinya supaya tidak menyukarkanku.
Pada awalnya, bahagian dalam farajnya hanya biasa-biasa sahaja. Mungkin kerana masih terkejut lagi. Tetapi tidak lama kemudian, aku mula merasakan dinding dalamnya semakin lembut serta basah berlendir.
Wajah Adilla juga kini dilihat seperti sedang menikmati dayungan yang sedang aku lakukan sambil biji kelentitnya masih lagi digentel kawan baiknya.
Sedang aku dan Siti asyik melayan melihat wajah stim kawan baiknya yang sedang mendesah manja, tiba-tiba kami ditegur oleh pasangan inggeris yang kami kenali di dalam feri tadi.
“Wow...sex at the beach. My favourite drink,” ucap teman wanitanya sebelum tergelak kecil.
Manakala teman lelakinya pula tersenyum sahaja melihat tubuh Siti dan Adilla yang terdedah di hadapannya.
Aku tahu ketika ini Siti dan Adilla mahu berlari masuk ke dalam chalet, tetapi tanganku segera meramas payudara Siti sambil meneruskan dayunganku pada cipap Adilla bagaikan tiada apa-apa terjadi.
Perbualan aku dan pasangan itu diteruskan dengan santai dan bersahaja sambil Siti dan Adilla berpelukan kerana mahu menyembunyikan muka malu mereka berdua.
Pasangan itu bercerita pada asalnya mereka mahu ke hotel yang telah ditempah mereka. Tetapi sebaik melihat terlalu ramai pelancong di sana, mereka terus membuat keputusan untuk menginap di resort ini juga.
Mereka juga menjemput kami bertiga untuk sama-sama menyertai aktiviti snorkeling yang telah ditempah mereka pada keesokan pagi.
Oleh kerana aku tidak pernah merasai pengalaman snorkeling di dalam kehidupanku dahulu, aku terus sahaja bersetuju tanpa bertanya terlebih dahulu kepada Siti dan Adilla.
Wanita inggeris yang bernama Audrey itu kemudiannya dengan spontan mencangkung di sebelahku kerana mahu melihat zakarku yang sedang menjolok cipap Adilla.
Aku sengaja mengeluarkan batangku sehingga habis, lalu menjolok masuk semula sehingga ke pangkal.
Ahnnn ~ ❤️
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Короткий рассказSetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...