RE 2.25 - Kelab Malam Bahagian 1

2.2K 20 1
                                    

Lisa mengadu kepadaku mengatakan punggungnya sakit kerana ditampar Pak Cik Fauzi tadi sewaktu duduk di sebelahku di dalam kereta.

Aku menyangkakan yang dia akan terus sahaja menyarungkan baju kurung sekolahnya. Apa yang mengejutkan aku, dia tiba-tiba sahaja menggentel biji kelentitnya di dalam keadaan masih lagi berbogel.

"Janganlah tengok...malulah," katanya sambil menolak mukaku supaya menumpukan kepada pemanduan.

Sebaik sahaja kami hampir tiba di kawasan rumah flat, Lisa sekali lagi orgasme sambil mengepit tangannya di celah kangkangnya.

"Aaah...hahh...ni semua awak punya pasal," rungutnya di dalam nafas tercungap-cungap sambil menjolokkan jarinya ke dalam cipap.

"Sebab buat awak gersang macam ni, ke?" tanyaku sambil membukakan kakinya dengan seluasnya bagi melihat apa yang sedang dilakukan dengan tangannya.

Dia hanya terdiam sambil menatap wajahku yang memerhatikan sahaja dia menjolok-jolok cipapnya dengan jari hantu. Sekali lagi dia klimaks di dalam keadaan kedua kakinya sedang terkangkang luas.

Aku sempat meraba-raba tubuhnya sambil melihat dia mengenakan pakaiannya dan bertanya bila lagi aku akan berjumpa dengannya selepas ini.

Dia memintaku untuk bersabar dahulu kerana pada minggu hadapan kedua-dua orang tuanya akan meninggalkan dia untuk mengambil abangnya di sekolah berasrama penuh yang terletak jauh di Perlis.

Oleh kerana bapanya sudah tidak larat untuk memandu jauh, biasanya mereka akan bermalam di sana sebelum bergerak balik.

Dia meminta aku mencium bibirnya sebelum keluar dari kereta serta melambaiku sebelum berjalan pulang ke rumahnya.

Pada minggu hadapan, sebagaimana yang telah dijanjikan oleh Lisa kepadaku, dia datang menyerah dirinya di hadapan pintu rumah sewaku. Wajahnya sedikit resah kerana tidak tahu apa yang akan aku lakukan padanya kali ini.

Tetapi biarpun perasaannya sedang resah, dia tidak boleh menafikan yang dia juga merasai teruja sejak kali terakhir pertemuan kami berdua.

Sebaik sahaja aku membuka pintu hadapan rumah, aku melihatnya memakai tudung berwarna biru cair, t-shirt lengan panjang serta berseluar tracksuit jenis kain seperti baju hujan.

Di dalam erti kata lain, apa yang dipakai Lisa kini sememangnya tipikal pakaian remaja perempuan melayu.

"Masuklah...tak bawak beg ke?" tanyaku setelah mempelawanya masuk.

Lisa menggelengkan kepalanya sebelum menjawab, "saya tidur sini ke?"

Aku segera membalas, "family awak kan balik paling awal pun esok?"

"Nanti jiran nampak esok baru saya balik rumah macam mana?"

"Oh, kalau macam tu, saya hantarlah awak masa diorang belum bangun lagi. Awak bukalah pintu rumah pelan-pelan".

"Janji?"

"Ya, janji".

Lisa tersenyum berpuas hati mendengar jawapanku. Di dalam masa yang sama, kakinya melangkah perlahan menuju ke arah kerusi sofa di ruang tamu.

"So...apa plan kita malam ni? Tengok awak pakai smart semacam je?" tanya Lisa sebaik sahaja menghempas punggungnya di atas sofa.

Sambil bersandar pada dinding, aku menjawab, "sebenarnya aku ada event malam ni".

Tanpa menunggu aku habis bercakap, Lisa mencelah, "what? Habis tu saya tunggu sorang-sorang sampai awak balik?"

"Relaks...tunggu saya habis cakap dulu. Awak temanlah saya pergi event tu".

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now