Setelah agak lama kepala zakarku bergesel dengan biji kelentitnya, Zurina terlebih dahulu orgasme. Melihat pasangan yang lain bagaikan sudah selesai mengawan, nampak seperti awkward pula sekiranya aku seorang sahaja yang masih terus lagi menggeselkan zakarku.
Lalu aku membuat keputusan untuk berbaring sahaja di sebelah Zurina sambil membiarkan tangannya melancapkan zakarku secara perlahan-lahan. Di dalam masa yang sama, mataku melihat sahaja aksi erotik di kaca televisyen. Sehinggalah akhirnya aku terpancut dan air maniku membasahi tangan Zurina.
“Banyaknya?” bisik Zurina di telingaku.
Aku tidak menjawab apa-apa dan hanya memeluk tubuh Zurina sehingga terlelap. Lelaki apabila sudah terpancut, masing-masing terlelap di dalam selimut. Hanya tinggal perempuan sahaja yang masih melihat cerita erotik tersebut.
Beberapa perempuan mengambil kesempatan itu untuk bermain jari sambil mata mereka melayan sahaja aksi seks di kaca televisyen, termasuklah Zurina. Aku kembali tersedar sebaik mendengar dia dan beberapa perempuan yang lain mendesah di dalam keadaan kedua-dua kaki dilipat serta dibukakan.
Senyap-senyap tanganku menyelinap ke celah kangkang Zurina dan menggentel biji kelentitnya. Pada awalnya, dia seperti terkejut.
Tetapi, setelah melihat aku masih menutupkan mata dan berpura-pura masih tidur, dia pun membiarkan sahaja dan berlakon seperti kononnya dia masih bermain jari dengan sendiri sambil ditemani gadis-gadis di sekelilingnya.
Lebih mengasyikkan lagi apabila telingaku menangkap suara mereka mendesah kesedapan seorang demi seorang ketika mencapai klimaks. Termasuklah Zurina di sebelahku yang mengangkat pinggulnya dengan tinggi ketika klimaks.
Masing-masing terlelap kepenatan di dalam selimut sehinggakan aku tidak perasan siapa yang menutup televisyen tadi.
Apabila kesemua sudah terjaga, aku mendengar ada yang berkata, “seronok juga cerita tadi. Layan je...”
Aku sendiri pun tidak ingat bahagian mana yang dikatakan seronok di dalam filem erotik tadi. Apa yang aku tahu, masing-masing membuat cerita sendiri di dalam selimut.
“Faris, marilah lepak sini,” pelawa Aiden sedang duduk santai di sofa.
“Eh, awek kau mana? Aku tengah tunggu Zurina, dia pergi toilet,” aku berkata kepadanya.
Dia dengan bersahaja menjawab, “relakslah...awek aku pun pergi toilet jugak”.
Nasib baik rumah banglo ini besar serta mempunyai banyak bilik air. Jadi tidak perlulah kami beratur bagi menunggu giliran masing-masing.
Sedang aku asyik melayan Aiden berborak, Zurina mencekak pinggang berjalan ke arahku. Dia berbogel sahaja dan boleh dilihat pasangan-pasangan yang lain.
Sambil mencubitku dia menderamkan suara, “dah suruh tunggu depan tandas, awak pergi lepak sini kenapa? Tak pasal-pasal saya buat free show depan semua orang”.
Aku hanya mampu tergelak sahaja sambil menahan sakit. Melihat aku mentertawakannya, semakin kuat pukulan yang diberikannya pada badanku sebaik sahaja masuk semula ke dalam selimut.
Sebagaimana Zurina, Helena juga marah-marah sambil berjalan bogel menuruni anak tangga kerana Aiden tidak menunggunya di hadapan pintu bilik air. Tubuhnya juga telah menjadi tatapan kesemua yang ada di situ.
Setelah agak tenang sedikit, seorang demi seorang kawan Aiden melakukan perkara yang sama kepada teman wanita masing-masing.
Sekiranya pada awal-awal tadi lelaki-lelaki yang ada cuma tergelak sahaja mendengar Helena dan Zurina membebel, tetapi lama-kelamaan kesemuanya bersorak sebaik melihat mana-mana perempuan berjalan bogel keluar daripada tandas mencari teman lelaki masing-masing.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Short StorySetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...