RE 2.17 - Juliana

2.1K 25 0
                                    

Dahulu aku bekerja di pusat membeli-belah ini dengan sangat lama, kerana tidak mempunyai pendapatan lain. Tetapi kali ini aku membuat keputusan untuk tidak bekerja selama dahulu.

Kitaran pusat membeli-belah ini juga agak membosankan. Bermula dengan jualan untuk perayaan ataupun hujung tahun, kemudiannya pengiraan stok ataupun stock take, lalu jualan hari istimewa untuk ahli.

Kemudiannya barang masuk dengan banyak kerana pembekal bercuti untuk perayaan, jualan perayaan dan stock take lagi.

Pada stock take kedua aku di sini, aku berjaya mendekatkan diri dengan Juliana. Salah seorang promoter jangka masa panjang di department alat tulis.

Gadis yang menjadi kegilaan ramai lelaki, termasuklah suami orang kerana memiliki potongan badan yang menggiurkan.

Biarpun masih muda dan teteknya pun tidaklah sebesar mana. Namun potongan badannya, membuatkan ramai lelaki terus sahaja asyik membayangkan tubuh bogel Juliana sambil melakukan doggy padanya.

Memakai kemeja putih lengan panjang yang menampakkan samar-samar singlet serta tali branya. Dipasangkan dengan seluar slack hitam lembut dan nipis, membuatkan tangan lelaki geram sahaja mahu meraba punggung serta pahanya.

Di antara ramai lelaki, aku telah berjaya menjadikan dia sebagai teman wanitaku. Tetapi, aku tidak berjaya melakukan banyak perkara kerana kekangan kewangan ketika itu. Sebaik sahaja dia menyambung pelajarannya di Johor, kami terpaksa memutuskan hubungan.

"Bang, macam mana nak tulis kalau kiraan macam ni ye?" Juliana bertanya kepadaku.

Kebetulan dia ditugaskan untuk mengira rak barangan bersebelahan denganku. Bagaikan sudah ditakdirkan untuk dia menjadi teman wanitaku sekali lagi.

Sepertimana dahulu, rata-rata pekerja lelaki yang berurusan denganku akan melayanku dingin kerana telah mengambil lauk yang telah lama diidamkan mereka.

Begitu juga dengan Sofea, yang tidak habis-habis memerliku, "dah ada awek body sedap, tapi aku jugak yang kau jolok kat hotel ni".

"Ehem...siapa yang ajak siapa ye?" tanyaku.

"Alah, kau ni...takkan aku nak mengaku pulak? Nanti kau cakap aku gatal, nafsu kuatlah..."

"Bukan ke? Kalau betul, apa salahnya mengaku, kan?" soalku sambil memasukkan dua jari ke dalam cipapnya.

Dia terus menolak tanganku sambil berkata, "dahlah...aku tak larat. Dari check in tadi sampai ke malam asyik kena jolok je. Berdenyut tau tak!"

Aku hanya tergelak mendengar Sofea memarahiku. Sudahlah tadi aku senyap-senyap sahaja membuat pesanan room service untuk makan malam kami sewaktu dia sedang berendam di dalam tab mandi.

Selesai sahaja mandi, dia dengan bersahaja berjalan bogel selepas menyidai tualanya di dalam bilk air.

Sofea terus memukulku dan berkata, "sengih-sengih apa? Teringat room service tadilah tu. Jahatlah kau...tak bagitau pun aku. Tak pasal-pasal orang tak kenal tengok aku bogel".

"Tapi kau macam stim je? Siap ajak aku main dulu baru marah. Hahaha".

Ejekanku tadi membuatkan Sofea membelasah manja tubuhku bertubi-tubi sambil berkata, "dahlah...aku ni bukan selalu dapat overnight macam ni. Sekali kau buli aku pulak".

Keluarga Sofea pulang ke kampung selama seminggu. Dia memberitahu mereka yang dia bermalam di rumah bujang kawan baiknya kerana perlu masuk kerja awal keesokan harinya.

Semuanya dilakukannya bagi mengelakkan mereka mendengar dahulu daripada mulut laser jirannya yang akan melaporkan dia tidak pulang ke rumah pada malam ini.

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now