Kawasan ini sememangnya masih boleh dikatakan tidak begitu popular lagi buat masa ini.
Tetapi bermula tahun hadapan, serbuan mula dibuat hasil aduan penduduk taman perumahan yang curiga melihat terlalu ramai pasangan kekasih melalui kawasan perumahan mereka untuk naik ke tempat ini.
Kami mungkin tidak perasan pasangan kekasih di sebelah kami ini kerana teman lelakinya telah mematikan enjin motosikal, lalu meluncur sahaja ke tempat sebelah kami.
Mereka berdua mungkin tidak mampu atau merasakan rugi sekiranya mengambil hotel bajet yang selalu diserbu pencegah maksiat.
"Bi...malulah depan diorang..." ucap teman wanita lelaki itu sambil menolak badan teman lelakinya yang mahu meraba tubuhnya.
Kami boleh mendengar segala perbualan mereka kerana cermin tingkap di sebelahku itu sengaja tidak ditutup kembali kerana aku perasankan mata Elaine seakan-akan teruja melihat pasangan tersebut.
Mendengar kata-kata wanita itu, Elaine terus sahaja meniarap di atas badanku serta mencium bibir tanpa segan-silu pasangan tersebut dapat melihat aksi kami.
"Tengok...diorang pun selamba je. Sini memang port biasa couple. Diorang pun faham," pujuk teman lelakinya sebelum cuba mencium bibir wanita itu.
Pada awalnya dia ditolak, namun setelah dipujuk sekali lagi, wanita itu membiarkan sahaja teman lelakinya menggomol bibirnya.
Elaine tersenyum melihatku. Seakan-akan mempunyai idea yang nakal. Aku juga tidak menghalang apa yang mahu dilakukannya.
Dia memeriksa reaksi pasangan tersebut melalui ekor matanya, lalu Elaine terus sahaja menanggalkan baju berkolar yang dipakainya bersama dengan bra.
"Comel..." ucapku sambil meraba tetek kecilnya.
Dia tersenyum melihat tanganku meraba serta menarik putingnya.
Lalu berkata, "taulah saya punya kecik saja...huhu".
Serentak kami terdengar ketawa kecil dari teman wanita lelaki itu. Melihat reaksinya, teman lelakinya terus mahu menanggalkan baju wanita itu.
Lantas dia menegurnya, "bi, kenapa nak tanggalkan? Biasa seluk je, kan?"
"Alah, apa salahnya? Tunjuk je sayang punya...sayang punya kan cantik, besar...?" pujuk teman lelakinya sambil meramas-ramas buah dada wanita tersebut.
Setelah puas melarang teman lelakinya, wanita itu hanya mampu memanggil panggilan manja teman lelakinya sahaja sambil sepasang matanya melihat tangan lelaki itu menanggalkan t-shirt berserta dengan branya.
Aku dan Elaine sama-sama menoleh ke arah wanita tersebut, melihat dadanya yang tersergam indah di bawah cahaya bulan.
Teman lelakinya beberapa kali memujuknya dengan berkata, "tak apa...gelap. Bukannya nampak sangat".
Mendengar kata lelaki itu, Elaine dengan nakal menyuluh dada wanita itu dengan lampu suluh di tangannya.
"Bi...!!" wanita itu memanggil teman lelakinya dengan nada merengek diselangi dengan ketawa kecil aku, Elaine serta teman lelakinya.
Elaine pula memujuknya, "relaks sajalah...kita-kita saja maaa dekat sini".
Lalu dia membuka pintu kereta dan keluar bersandar pada badan kereta setelah menyarungkan kasutnya.
Dengan bersahaja dia menyuluhkan badannya sambil berkata, "tengok...saya pun sudah bogel habis. Kita sendiri faham maaa datang sini mau buat apa".
Selepas mendengar kata Elaine tadi, wanita itu tidak lagi merungut dan membiarkan sahaja teman lelakinya mengeluarkan zakarnya. Seterusnya dia mula menghisap zakar tersebut biarpun masih malu-malu lagi.
YOU ARE READING
RE: Semula - The Second Part [Complete]
Krótkie OpowiadaniaSetelah melalui zaman persekolahannya sekali lagi, kini Faris bergerak bebas di Kuala Lumpur mengatur langkahnya bagi mendapatkan apa yang dia pernah terlepas dahulu. Adakah apa yang dirancangkannya akan berhasil tanpa ada sebarang halangan? Adakah...