RE 2.46 - Semester Break Bahagian 2

1.5K 18 0
                                    

Aku menyentuhkan hujung kepala zakarnya bagi merasai kelicinan kulit di sekitar cipapnya setelah melakukan Brazilian wax. Kemudian, barulah kepala zakarku menyentuh biji kelentitnya bersama dengan pintu farajnya.

Di dalam masa yang sama, tanganku meramas-ramas geram punggungnya yang berkulit lembut dan halus. Sedangkan sesiapa sahaja yang melihat dari luar seluar pasti akan merasa geram, inikan pula bila dapat menyentuhnya secara terus.

Muka Aileen semakin merah kerana aksi kami berdua dapat dilihat oleh kawan-kawan rapatnya. Tetapi jika dilihat dari reaksi Aileen dan kawan-kawannya, aksi sebegini bagaikan sudah menjadi biasa di dalam kumpulan mereka.

Bagaimanapun, kawan-kawan Aileen masing-masing menunjukkan reaksi bagaikan sedang ‘in heat’.

Kini barulah tanganku menyentuh bibir faraj Aileen bagi membukakan pintunya. Lalu, aku memasukkan setakat kepala sahaja. Terpapar jelas pada wajah Melissa yang dia terkejut melihat aku begitu berani memasukkan zakarku secara perlahan-lahan ke dalam cipap kawannya itu di hadapan matanya.

“Urrmmhhh...heut!” rengek Aileen sebaik takuk kepala zakarku melepasi pintu masuk farajnya.

Talia terus menutup kawannya sambil berbisik, “shhhh...nanti orang dengar...”

Aileen berbisik kembali, “korang senanglah cakap...hmmmm...aaaahhh...bukan korang yang kena...hngghh!”

Kini zakarku telah pun dibenamkan sepenuhnya ke dalam cipap Aileen. Aku membiarkan sahaja tanpa melakukan apa-apa bagi memberi peluang kepada mereka termasuk Aileen untuk melihat sehingga puas.

“Haaaah...” Melissa mengeluh puas.

Ok, Faris...ten pump only. More than that, korang akan kantoi,” Talia memberi kebenaran.

Shit! Ten? Sekarang pun dah susah,” rungut Aileen sebelum menyelak t-shirt yang dipakai, lalu menggigitnya.

Mendedahkan payudaranya yang tidak memakai bra, cukup dengan hanya meletakkan nipple pad sahaja. Tanganku nakal membuka kedua-dua nipple pad tersebut dan menarik putingnya sambil menarik zakarku keluar secara perlahan-lahan.

Aileen tersentak sambil badannya meregang sebaik takuk pada kepala zakarku melanggar bahagian dalam pintu farajnya. Sengaja aku keluarkan sehingga habis supaya bibir farajnya boleh merasai tujahan dari kepala zakarku yang besar.

Emhhh...urmmhh...aaaahhn~ ❤️

Aileen cuba menutup mulutnya dari mendesah kuat dengan menggigit t-shirtnya. Tetapi adakalanya mulutnya terbuka sendiri kerana terlalu sedap dijolok. Talia segera memasukkan semula t-shirt ke dalam mulutnya.

Sementara Melissa pula sentiasa memerhatikan ke arah pemandu bas dan juga penumpang-penumpang yang lain sambil jarinya menunjukkan jumlah tujahan yang telah kulakukan.

That's seven...three more to go,” bisik Melissa.

Baki tiga tujahan yang tinggal, aku melakukannya dengan sedikit istimewa. Aku merodok laju zakarku sambil menekan pinggulku sehingga badan Aileen terhentak pada dinding bas.

Lalu aku menariknya keluar kembali dengan laju sehinggakan mulut Aileen sekali lagi ternganga sambil anak matanya ke atas. Tangan Talia kelam-kabut menutupkan mulut kawannya sebelum aku melakukan perkara yang sama sekali lagi.

Tujahan yang terakhir, Aileen terus sahaja menggeletar sambil dinding farajnya mengemut teruk kerana sedang merasai klimaks. Talia terpaksa menjaga dagu kawannya supaya tidak melepaskan suaranya ketika sedang klimaks.

Sebaik sahaja aku menarik keluar batangku daripada cipap Aileen, kawan-kawannya masing-masing menyentuh zakarku dengan jari telunjuk mereka dan kemudian memasukkannya ke dalam mulut mereka.

RE: Semula - The Second Part [Complete]Where stories live. Discover now