-3-

12 3 12
                                    

"Ay gün ışığında gizlenir ama her zaman oradadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ay gün ışığında gizlenir ama her zaman oradadır."

"Nasıl"

"Her zamanki gibi lezzetli mi?"

"Her zamanki gibi mi? Oh Han Jisung birini mi tamamlıyor? Ve o da kardeşi mi? Nadir bir sahne."

"Kapa çeneni." Gözlerini devirdi ve ablası güldü.

Jisung cheesecake'in son parçasını yedi ve iki kardeş daha sonra bulaşıkları yıkadı. Bittiğinde, Aera bir film izlemeyi önerdi. Jisung'u daha sıcak tuttuğu için, sıcaklığın diğerlerinden daha yüksek olduğu Aera'nın odasına gittiler. Seçtikleri film yarıda kalmıştı, sırtını yatağının başucuna yaslamış kız kardeşinin yanında olan Jisung filme dalmıştı. Yüzü hariç tüm vücudunu kaplayan yeşil bir battaniyeyle tabi ki. Aera ona baktı ve Jisung'un hala soğuk olan elini tuttu.

"Ji?"

"Hmm?" dedi ablasına bakmadan.

"Her şey nasıl?"

"Her şey mi? Çalışmalar mı? Sıkıcı ama iyi notlar alıyorum."

"Çalışmalar her şey değildir."

"Babam da öyle diyor. Basketbol mu? Eğlenceli mi?"

"Ah Jisung dinle." Dedi ve filmi durdurdu. Jisung mızmızlandı ama kız kardeşinin sözlerine kulak vermeye karar verdi. "Derslerden veya basketboldan bahsetmiyorum."

"Yani?"

"Artık büyüdün. Yani... kalbinde birinin olması düşüncesini sever misin?"

"Kişisel asistanının olduğu gibi mi?" dalga geçti ve oda yeşil ışıkla aydınlandı. "Şimdi kızardın ha?"

"Han Jisung!" ona yastıkla vurdu.

"Han Aera!"

"Cidden ama birinden hoşlanıyor musun? Ya da aşık mısın? Ya da çekici bulduğun biri var mı? Bana zaten çıktığın birinin olduğunu söyleme!?" dedi yuvarlak gözlü kız.

"Dur... Hayır yok! Ve bundan bahsetmişken... kimi seveceğimi seçmekte özgür müyüm?" yere bakarak acı acı gülümsedi.

"Ah Ji öyle söyleme, tamamen haklısın! Tüm inançlar yanlış-"

"Yanlış mı? On üç yıl önce gözümüzün önünde olan her şeye tanık olduktan sonra mı? Noona bunu hafife alma, o şeyden sonra değil. Ben kah-"

"Yani buna inanıyorsun?" Aera'nın yüzündeki kaş çatma açıkça görünüyordu.

"İstemiyorum ama herkes, babam dahil herkes bana o olayı hatırlatıp duruyor! Bana daha dikkatli olmamı söylüyorlar. Ben... Noona bunun hakkında konuşmayalım." Gözleri okyanus gibi dolarken boğazındaki yumruyu yuttu. Aera onu rahatlatmak için yavaşça sırtını sıvazladı.

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin