"Bir şey bana söylüyor, eğer içimdeki bir şey bana söylüyorsa...Sana âşık oluyorum~."
***
'Beni tedirgin ediyor, gülümsediğinde karnımda kelebekler uçuşuyor... Sana aşık değilim değil mi?'
'Ya benden gidersen? Ben sana yaklaşmayı ne kadar çok istersem, başkaları da bizden bunu o kadar az istiyor.'
'Yani beni kabul etmeyecek misin? Benden uzak durmamı mı istersin?'
'Kader olmasaydı seve seve kollarına koşardım.'
'Eğer bunu değiştirmeye çalışırsan, hâlâ birlikte olacak mıyız?'
Minho üniversitesine doğru yürürken güneş doğdu. Kafası her an patlayacakmış gibi hissediyordu. Boba gözlerinin altındaki koyu halkalar açıkça ne olduğuna dair bir ipucu veriyordu. Çocuk yine çok çalışmıştı.
"Berbat görünüyorsun." Chan arkadaşına bakmaya başladı.
"Her neyse."
"Eve dön ve bugünlük dinlen."
"O halde etkinlikteki görevimi üstlenecek misin? Ah, ben bunu kime soruyorum? Sırf sınavlar için kaptanlık görevlerinden uzak duruyorsun, etkinlik işlerini benim için nasıl yapacaksın?"
"Seni küçük-"
"Ah kapa çeneni hyung. Başım ağrıyor." Minho inleyerek ve ellerini başının iki yanına koyarak söyledi.
"Neden bu kadar ağrıyor? Doğru düzgün uyumadın mı?" Chan sordu.
'Hayır, çünkü Jisung'la birlikteydim.'
"E-evet." Minho yürüyüş hızını arttırarak söyledi. Çocuklar sonunda üniversiteye ulaştılar. Orada arkadaşlarını gördüler.
"Jisung nerede?" Minho'nun içeri girerken sorduğu ilk şey buydu. Felix ve Jeongin sırıttı ve Minho gözlerini devirdi. "Jisung dışında hepiniz buradasınız."
"Ah, bir açıklama istedik mi hyung?" Jeongin güldü. "Eh, kendini iyi hissetmiyor bu yüzden günü atlıyor."
"N-ne?! Yine mi?" diye bağırdı ve herkesin şaşkınlıkla kaşlarını çatmasına neden oldu. "Yani ne oldu? Yine mi üşüttün? Yoksa vücut ağrısı mı?"
"İkisi birden."
"Lanet olsun. Onu oraya götürmemeliydim..." diye mırıldandı Minho kendi kendine.
"Sen de iyi görünmüyorsun hyung."
"Oh...Seungmin...o- daha az uykuyla fazla çalıştım." dedi başının arkasını kaşıyarak. "Pekâlâ, ben gidiyorum. Etkinlikle ilgilenmem gerekiyor. Hoşça kal." Minho gitti. Genç olanı düşünmeye devam etti.
"Ne olmuş olabilir? Dün üşümüyordu. Çevremizdeki atmosferi açıkça ısıttım, hatta parka koştuk bile... sonra ne-" ne olduğunu anlayınca gözleri büyüdü. "Benim yüzümden mi? Hannie'ye zarar mı verdim-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Moonglade // MinSung
Fanfiction"Ne olursa olsun, kaybolmana izin vermeyeceğim, beni yalnız bırakmana izin vermeyeceğim... Seninle kalmam için ne kadar sürerse sürsün evrene karşı çıkacağım." "Sen kim olduğunu sanıyorsun ha?" "Umutsuzca kendisinin okyanusuna yansıdığını görmek is...