-35-

5 2 0
                                    

"Yine bizi ayırmaya çalışıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yine bizi ayırmaya çalışıyorlar...Pes etmeli miyiz?"

'S-sungie...'

'Evet anne? Bir şeye mi ihtiyacın var?' Jisung hastane yatağında yatan annesine doğru yürürken sordu. Aylardır kadının yatırıldığı yer. Soğuk ellerini tuttu ve onu sıcak tutmak için ovuşturdu.

'Hayır hiçbir şey istemiyorum.' burnuna takılan borulardan derin nefesler alarak söyledi. Jisung ona acı bir şekilde baktı. 'Sungie sana bir şey söylemek istiyorum.'

'Ne söylemek istiyorsun?'

'Üzgünüm.'

'Neden sürekli özür diliyorsun?' Jisung yıllardır aynı kelimeyi dinlemekten yorulmuştu. Annesi kıkırdadı ve Jisung başını kaldırdı. Yorgun gözlerinde yaşlar biriken annesine bakarak kaşlarını çattı.

'S-sen bir gün anlayacaksın ve sonra annenden çok nefret edeceksin.'

'Senden asla nefret etmeyeceğim anne.'

'O zaman çok minnettar olacağım.' uzun bir nefes aldı. Zordu, tüm vücudu aynı anda birden fazla iğneyle deliniyormuş gibiydi. Dört ameliyattan sonra bile omzundaki ağrı hala aynıydı. Vücudu, sürekli olarak acı ilaçların alınması ve çeşitli sıvıların tüpler ve borular yoluyla vücuduna girmesi nedeniyle yıpranmıştı.

'Hala acı çekiyor musun?' Jisung'un sesi çatladı.

'Ben...iyiyim tatlım.' İçinde iğneler bulunan eliyle Jisung'un yüzünü avuçlayarak uzandı. 'Babanın söylediği her şeyi dinle tamam mı? Affet beni... Lütfen mutlu ol Jisung...Annen her zaman seninle.'

<Birkaç gün sonra>

'Sungie...özür dilerim. Hepsi benim yüzümden. Keşke sadece ben- bebeğim çok üzgünüm.'

'N-ne diyorsun?'

'Lütfen...güvende ol ve babanın söylediklerini dinle, tamam mı? A-asla kız kardeşini incitme... Ve- l-lütfen beni affet çocuğum.'

"L-lütfen gitme...lütfen...gitme..." Jisung yatağında kıpırdandı. "Dur!" Jisung'un vücudundan aşağı ter damlarken çığlık attı. Yatakta oturduğunda gözleri sonuna kadar açıldı. Çevresinde oluşan mavi aura, iris rengini aynı mavi tonuna dönüştürdü. Düzensiz nefes alma, düzensiz kalp atışı, titreyen gözleri ve kendini titrerken buldu. Kabuslar yine Jisung'un peşini bırakmıyordu. Tehditkâr gözyaşları yanaklarını ıslatarak yere düştü. Her zamanki gibi kendini sakinleştirmeye çalıştı.

"B-bir, iki-iki...üç-d-"

"Jisung?" Kendisine doğru gelen ayak seslerini duyduğunda Jisung'un nefesi kesildi ama hiçbir şeyi anlayamayacak kadar meşguldü. Dizlerini göğsüne kadar çekti ve hafif hıçkırıklar bıraktı.

-Moonglade // MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin